eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańSzkolenia dla osób bezrobotnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-20

Żagań: Szkolenia dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 137302 - 2010; data zamieszczenia: 20.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115386 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Dworcowa 9, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777839, 4777840, faks 068 4777839, 4777840.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla osób bezrobotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I CZĘŚĆ - KELNER - BARMAN Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Kelner - barman dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w II i III kwartale 2010r. 1.Miejsce szkolenia: a)dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b)dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2.Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 84 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną i praktyczną. 3.Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4.Program musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: -Przepisy ogólne, bhp i ppoż. -Towaroznawstwo spożywcze -Wizerunek zawodowy kelnera-barmana, etyka i psychologia pracy -Organizacja pracy na stanowisku kelner-barman -Przygotowanie sali konsumpcyjnej i barowej do obsługi konsumenta i klienta -Organizacja przyjęć okolicznościowych i imprez -Techniki serwowania oraz podawania potraw i napojów -Propedeutyka miksologii - podział, klasyfikacja i charakterystyka napojów mieszanych -Techniki sporządzania koktajli i napojów -Rozliczenie baru, obsługa kas fiskalnych z terminalem kart płatniczych -Zajęcia praktyczne. 4.Wykonawca jest zobowiązany do: -zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy -zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt -zapewnienia materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika -zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 5.Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). 6.Szkolenie ma przygotować słuchaczy do samodzielnej i profesjonalnej obsługi konsumenta w zawodzie kelner-barman. II CZĘŚĆ - KUCHARZ Z MINIMUM SANITARNYM, ZASADAMI GHP, BMP I HACCP Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Kucharz - z minimum sanitarnym, zasadami GHP, GMP i HACCP dla 20 osób bezrobotnych w 2 grupach po 10 osób w II, III lub IV kwartale 2010r. 1.Miejsce szkolenia: a)dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b)dla 1 grupy 10 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2.Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 144 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną i praktyczną. 3.Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4.Program musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: -Przepisy ogólne, bhp i ppoż. -Towaroznawstwo spożywcze -Planowanie i organizacja procesów technologicznych zgodnie z wymogami sanitarno - higienicznymi -Procesy technologiczne w produkcji żywności -Zasady żywienia -Przestrzeganie zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP) i dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) i systemu HACCP -Planowanie posiłków i układanie menu -Przygotowywanie, porcjowanie, dekorowanie i ekspozycja wyrobów kulinarnych -Zajęcia praktyczne. 5.Wykonawca jest zobowiązany do: -zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy -zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt -zapewnienia materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika -zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 6.Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). 7.Szkolenie ma profesjonalnie przygotować słuchaczy do pracy na stanowisku kucharz. III CZĘŚĆ - SZWACZKA Kod CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Szwaczka dla 30 osób bezrobotnych w 2 grupach po 15 osób w II i III kwartale 2010r. 1.Miejsce szkolenia: a)dla 1 grupy 15 - osobowej - preferowany teren miasta Żagania Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd z Żagania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. b)dla 1 grupy 15 - osobowej - preferowany teren miasta Szprotawa Poza preferowanym miejscem szkolenia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom dojazd ze Szprotawy do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem. 2.Wymagana liczba godzin przypadająca na jednego uczestnika szkolenia to ogółem minimum 120 godz. zegarowych, zawierających część teoretyczną i praktyczną. 3.Zajęcia muszą być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, w dni robocze, w godzinach między 8.00 a 16.00. 4.Program musi zawierać m.in. następujące zagadnienia: -Przepisy ogólne, bhp i ppoż., -Materiałoznawstwo - podstawowe informacje o rodzajach tkanin i ich przeznaczeniu w odzieżownictwie, -Znajomość podstawy budowy oraz obsługi maszyn do szycia -Technologia - podstawy kroju i szycia, zasady przygotowania produkcji, opis kolejności i techniki szycia poszczególnych form odzieży -Rodzaje i techniki prasowania, -Zajęcia praktyczne. 5.Wykonawca jest zobowiązany do: -zapewnienia uczestnikom szkolenia odpowiednich warunków jakościowych w miejscu szkolenia zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy -zapewnienia samodzielnych stanowisk szkoleniowych odpowiednio wyposażonych w niezbędny sprzęt (m.in. maszyny szwalnicze) -zapewnienia materiałów dydaktycznych przechodzących na własność uczestnika -zapewnienia nadzoru wewnętrznego w miejscu szkolenia. 6.Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia o jego ukończeniu zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31 poz. 216). 7.Szkolenie ma przygotować słuchaczy do samodzielnej i profesjonalnej pracy na stanowisku szwaczka. Szkolenia będą współfinansowane ze środków Funduszu Pracy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: KELNER - BARMAN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Pomocnicze Centrum Kształcenia i Wychowania, Wiechlice, ul. Jesionowa 3, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16290,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16290,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16290,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: KUCHARZ Z MINIMUM SANITARNYM, ZASADAMI GHP, GMP I HACCP

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Pomocnicze Centrum Kształcenia i Wychowania, Wiechlice, ul. Jesionowa 3, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23900,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: SZWACZKA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Pomocnicze Centrum Kształcenia i Wychowania, Wiechlice, ul. Jesionowa 3, 67-300 Szprotawa, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20620,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.