eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do analizatora Cobas Integra 800 oraz dzierżawa analizatora biochemicznego (nie wymagającego stacji uzdatniania wody) stanowiącego backup wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-09

Sosnowiec: Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do analizatora Cobas Integra 800 oraz dzierżawa analizatora biochemicznego (nie wymagającego stacji uzdatniania wody) stanowiącego backup wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 137286 - 2015; data zamieszczenia: 09.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 107128 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego, ul. Kościelna 13, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2660885, faks 032 2661124.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych do analizatora Cobas Integra 800 oraz dzierżawa analizatora biochemicznego (nie wymagającego stacji uzdatniania wody) stanowiącego backup wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory oraz dzierżawą laboratoryjnego systemu informatycznego dla Instytutu Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.ODCZYNNIKI Pakiet 1 wykaz oznaczeń L.p. Oznaczenie Zapotrzebowanie roczne (ilość oznaczeń) 1. Bilirubina 1500 2. ALAT 2000 3. ASPAT 2000 4. Kreatynina 1300 5. Mocznik 1000 6. Glukoza 1900 7. Żelazo całkowite 700 8. CK (CPK) 800 9. CK-MB 700 10. Mioglobina 500 11. Fosfataza alkaliczna 600 12. GGT 800 13. Cholesterol 400 14. HDLchol. 400 15. Trójglicerydy 400 16. LDLcholesterol 100 17. Diastaza/amylaza 250 18. Kwas moczowy 130 19. Amoniak 300 20. Kreatynina-met. enzymatyczna 250 21. CRP 300 22. RF 100 23. Albuminy 200 24. TPUC 100 25. Białko 130 26. Salicylany we krwi (150) 1600 27. Fenobarbital 150 1800 28. Karbamazepin 1800 29. Poch. Benzodwuazepiny we krwi (sbenz) 1800 30. Kwas walproinowy 1800 31. Teofilina 200 32. Digoksyna 100 33. Paracetamol 300 34. Amfetamina 300 35. Kannabinole 400 36. Opiaty 150 37. Alkohol etylowy 1400 38. Cholinesteraza MLECZANY (Lactaty)- 250 na rok 100 Pakiet 2 . Zestawienie wszystkich wymaganych materiałów (kalibratory, materiały kontrolne i eksploatacyjne) niezbędnych dla wykonania ww. oznaczeń, przy założeniu wykonania kontroli 3 razy w tygodniu na dwóch poziomach dla oznaczeń biochemicznych , narkotyków (AMP, THC, Opiaty), Etanolu, Baezodiazepin-sbenz,a dla oznaczeń leków - 2 razy w tygodniu na 3 poziomach (kwas walproinowy, fenobarbital, karbamazepiny, salicylany,acetaminofen, teofilina, digoksyna). Terminy ważności kalibratorów i kontroli- pół roku od daty dostarczenia do laboratorium. L.p. Nazwa odczynnika, kontroli, materiałów zużywalnych Ilość 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. Całkowity koszt na 36 miesięcy II. ANALIZATOR ZASTĘPCZY Wykonawca zapewnia dzierżawę analizatora biochemicznego (nie wymagającego stacji uzdatniania wody) stanowiącego backup- wraz z opieką serwisową na obydwa analizatory. Wykonawca uwzględni, że na analizatorze zastępczym wykonywane jest 80% badań podanych w pakiecie 1. Wymogi dotyczące analizatora backup: 1. Rok produkcji analizatora- nie starszy niż 2014 rok. Minimum 30 miejsc na pokładzie dla odczynników. 2.Oferowane odczynniki są kompatybilne z odczynnikami używanymi na analizatorze Integra 800. 3.Możliwość całodobowej pracy na analizatorze i wykonywania badań w trybie cito(krótki czas inicjalizacji analizatora). 4.Wykonawca dostarczy analizator backup: kompletny, o standardzie zgodnym z ofertą pod względem jakości i funkcjonalności, wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych. Wraz z analizatorem backup Wykonawca dostarczy: drukarkę laserową, umożliwiającą wydruki wyników z obydwu analizatorów oraz regularną dostawę materiałów eksploatacyjnych dla drukarki. Wykonawca wraz z analizatorem Backup dostarczy również wymagane prawem atesty, certyfikaty, dokumentację techniczną ,instrukcję obsługi w języku polskim. 5.Wykonawca na własny koszt dostarczy, zainstaluje i uruchomi analizator zastępczy w terminie uzgodnionym z kierownikiem Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. 6.Wykonawca przeprowadzi bezpłatne trzydniowe szkolenie pracowników na analizatorze zastępczym w terminie 7 dni od momentu dostarczenia i uruchomienia aparatu. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca wyda zaświadczenie imienne dla pracowników o odbytym szkoleniu. Wykonawca udzieli wszechstronnej pomocy merytorycznej Zamawiającemu również w okresie późniejszym, jeżeli tylko wystąpią jakiekolwiek trudności związane z eksploatacją przedmiotu umowy. 7.W przypadku awarii analizatorów Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do naprawy w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia o awarii. W przypadku braku możliwości naprawy w tym terminie Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów badań laboratoryjnych przekazanych z tej przyczyny do podwykonawcy. 8.W przypadku awarii analizatora Integra 800 (uniemożliwiającej prace analizatora powyżej tygodnia) będącego własnością IMPiZŚ firma zapewni analizator zastępczy o parametrach nie gorszych niż dzierżawiony. ANALIZATOR ZASTĘPCZY NA CZAS TRWANIA DZIERŻAWY BĘDZIE UBEZPIECZONY W FIRMIE WYKONAWCY. III. LABORATORYJNY SYSTEM INFORMATYCZNY Dzierżawa laboratoryjnego systemu informatycznego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej IMPiZŚ wraz z podłączeniem analizatorów pracujących w ZDL, spięciem oferowanego systemu LIS z systemem informatycznym obsługującym oddziały IMPiZŚ oraz szkoleniem i opieką serwisową zapewniającą sprawne funkcjonowanie LIS w ZDL podczas trwania umowy. WYMOGI KONIECZNE DLA OFEROWANEGO LIS- LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO: 1.Sprawna rejestracja próbek pacjentów przebiegająca na jednym stanowisku. 2.Rejestracja pacjentów wymagająca kodów kreskowych drukowanych na drukarce w miejscu 3.Automatyczny rozdział badań na pracownie w zależności od typu oznaczenia. 4.Możliwość importowania wyników badań bezpośrednio z analizatorów do programu LIS z równoczesną możliwością manualnego wpisywania wartości wyników dla części parametrów. 5.Możliwość drukowania list roboczych na poszczególne stanowiska oraz raportów dziennych wszystkich pacjentów wraz z wynikami badań. 6.Wyniki pacjentów drukowane na drukarce laserowej, wydruki zawierają wszystkie dane wymagane w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 21 stycznia 2009 W sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych. 7.LIS umożliwia uzyskanie zbiorczego wyniku dla każdego pacjenta, umożliwia wydruk odpisu wyniku z archiwum. 8.Prawidłowa archiwizacja danych pacjenta i wszystkich uzyskanych wyników badań, dokumentacja jest odtwarzalna i odnajdywana w krótkim czasie, jest możliwość dostępu do danych zarchiwizowanych podczas pracy na pracowniach. 9.Szybki dostęp do danych statystycznych- możliwość przygotowania zestawień miesięcznych z liczby wykonanych oznaczeń z podziałem na pracownie i oddziały. 10.Możliwość wprowadzenia kilku zakresów referencyjnych dla wybranych parametrów w zależności od wieku i płci pacjenta. 11.Możliwość wprowadzenia kilku różnych cenników badań dla zleceniodawców i uzyskiwanie danych do fakturowania za wykonane badania. 12.Możliwość prowadzenia kontroli wewnątrzlaboratoryjnej w systemie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gdyńskie 6B, 01-531 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 399064,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 434163,71

  • Oferta z najniższą ceną: 434163,71 / Oferta z najwyższą ceną: 434163,71

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.