eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/82/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-16

Poznań: Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/82/2011
Numer ogłoszenia: 13724 - 2012; data zamieszczenia: 16.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311589 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy, ul. Fredry 12, 61-701 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8560681, faks 061 8515092.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - numer postępowania 016/POZ/82/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji, termomodernizacja oraz wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w msc. Poznań ul. Naramowicka 161. W ramach zamówienia Wykonawca wykona zakres robót wskazany w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót: 1) rozbiórka i utylizacja : a) pokrycia z dachówki, b) rynien, rur spustowych, 2) przemurowanie kominów, 3) remont konstrukcji dachu : a) rozbiórka ołacenia, b) wymiana elem. konstr. dachu, c) wzmocnienie krokwi przez jednostronne obicie, d) impregnacja konstr. dachu, e) rozebranie i odtworzenie lukarn, 4) wykonanie pokrycia dachu dachówką angobowaną - dachówka karpiówka w koronkę cały system wraz z obróbkami blacharskimi blachy stalowej ocynkowanej powlekanej i orynnowaniem z blachy tytan-cynk. , 5) remont i termoizolacja poddasza, 6) wykonanie instalacji odgromowej, 7) wykonanie izolacji pionowej murów fundamentowych 8) wykonanie termoizolacji budynku, 9) wykonanie nadproży nad otworami okiennymi, 10) wymiana stolarki okiennej PCV, 11) wykonanie opaski wokół budynku. 12) Kierownik budowy jest obowiązany wypełniać obowiązki zgodnie z Prawem Budowlanym . 13) Wypełnić wszystkie wymagania zawarte w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 14) Po zakończeniu robót wykonawca załączy dokumentację odbiorową zawierającą: 1.14.1. deklaracje zgodności, 1.14.2. atesty, 1.14.3. aprobaty techniczne, 1.14.4. karty gwarancyjne, 1.14.5. oświadczenia kierownika budowy, 1.14.6. niezbędne protokoły badań, 1.14.6. kartę gwarancyjną na wykonane roboty, 1.14.7. dokumentację powykonawczą wraz dokumentacją fotograficzną przebiegu robót 1 egz. 15) Wartość materiału z odzysku wynosi : a) złom = 391,58 zł b) pozostały materiał = 309,46 zł 2. Szczegółowy zakres rzeczowy robót zawarty został w Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca robót jest odpowiedzialny, za wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykonać inne roboty nie ujęte w dokumentacji, a bez których nie można wykonać zamówienia w ramach zaoferowanej ceny ryczałtowej. 4. Przedmiar robót opracowany przez zamawiającego i przekazany wraz z SIWZ stanowi jedynie podstawę informacyjną. 5. W przypadku użycia w powyższych dokumentach znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Podane przez zamawiającego wymagania określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których zamawiający będzie oczekiwał. 6. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami BHP, Polskimi normami, zasadami wiedzy technicznej oraz planem BIOZ. 7. Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej oraz ustawą Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawca dokona wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobędzie na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 9. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace. 10. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. 11. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie faktur częściowych. 12. W formularzu ofertowym Wykonawca wskaże czy powyższe zamówienie wykona sam w 100%, czy wykonanie zamówienia powierzy podwykonawcom, jeśli tak to w jakiej części. 13. Zamawiający nie przewiduje: - składania ofert częściowych, - zawarcia umowy ramowej, - aukcji elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont elewacji, termomodernizacja oraz wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w msc. Poznań ul. Naramowicka 161.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno-Budowlany Mateusz Maćkowiak, ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 257217,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 174406,24

  • Oferta z najniższą ceną: 174406,24 / Oferta z najwyższą ceną: 326334,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.