Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-23
Jastrzębie-Zdrój: Szkolenia dla bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 137233 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju, ul. Pszczyńska 134, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 032 4753012, fax 04714123.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupjastrzebie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla bezrobotnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych w zakresie : 1)Kasjer walutowy - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, 2)Magazynier - sprzedawca - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, 3)Ślusarz - tokarz - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób, 4)Spawanie blach i rur elektrodami otulonymi-spoiny pachwinowe (111),spawanie gazowe blach (311), spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135) - przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Oryginalny kod CPV: 80.42.10.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego Kod CPV wg słownika 2008: 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1- Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku - złożone na druku załącznik nr 3 SIWZ 2) koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem w tym zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych i dokumentu potwierdzającego kontynuowanie działalności szkoleniowej w 2008r wystawiony przez Wojewódzki urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonym PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY W.W DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w.w. dokumencie, 4) dokumenty stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę podpisującego ofertę lub osobę upoważnioną do składania oferty), 5) atest lub jednorazową zgodę na szkolenie wydaną przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach, zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa - dot. wykonawcy, który składa ofertę częściową na kurs Spawanie blach i rur elektrodami otulonymi-spoiny pachwinowe (111),spawanie gazowe blach (311), spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupjastrzebie.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Ul. Pszczyńska 134 44-335 Jastrzębie Zdrój.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Pszczyńska 134 44-335 Jastrzębie Zdrój kancelaria (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego PROJEKT AKTYWNI NA RYNKU PRACY
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kasjer walutowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 130 godzin, czas trwania kursu: 1 miesiąc.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Magazynier - sprzedawca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 270 godzin, czas trwania kursu: 2,5 miesiąca.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ślusarz - tokarz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa liczbę godzin oraz czas trwania kursu, które należy uwzględnić w programie kursu tj.: liczba godzin kursu ogółem: 300 godzin, czas trwania kursu : 3 miesiące..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno - dydaktyczne - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spawanie blach i rur elektrodami otulonymi-spoiny pachwinowe (111),spawanie gazowe blach (311), spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana liczba osób szkolonych 10 osób. Zamawiający określa czas trwania kursu - 3 miesiące.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 35
- 2. Konstrukcja programu szkolenia - 30
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20
- 4. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 15
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Projekt termomodernizacji i remontu segmentu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Techniczno-Branżowych przy ul. 11 Listopada 45 w Jastrzębiu-Zdroju
- Przebudowa chodnika przy ul. Wielkopolskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Poprawa infrastruktury rowerowej ul. Rozwojowej w Jastrzębiu-Zdroju
- Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynkach sal widzeń, szatni funkcjonariuszy i markowni w Zakładzie Karnym w Jastrzębiu-Zdroju
- "Remont nawierzchni ul. Pszczyńskiej od wiaduktu do ul. Niepodległości w Jastrzębiu-Zdroju"
- Przebudowa pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i magazynowych budynku domu przedpogrzebowego przy ul. Okrzei 5 w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Zakup specjalistycznych szkoleń informatycznych dla pracowników CI w Opolu z zakresu: Docker, Kibana / Elasticsearch, IBM, MS SQL, Microsoft, Cisco, Apache Kafka.
- Szkolenie z cyberbezpieczeństwa Powiatu Sanockiego w ramach projektu pn.: "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Sanockim"
- Przeprowadzenie szkoleń kursowych dla osób pozbawionych wolności w Zakładzie Karnym we Włodawie
- Szkolenie dla nauczycieli z zakresu nauczania metodą STEAM
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.