eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRemont kapitalny połaci dachowej (część niska) remont części wyższych (uzupełnienie obróbek z papy termozgrzewalne, ułożenie jednowarstwowo papy termozgrzewalnej na włókninie) w budynku Biblioteki Głównej UO przy ul. Strzelców Bytomskich w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Opole: Remont kapitalny połaci dachowej (część niska) remont części wyższych (uzupełnienie obróbek z papy termozgrzewalne, ułożenie jednowarstwowo papy termozgrzewalnej na włókninie) w budynku Biblioteki Głównej UO przy ul. Strzelców Bytomskich w Opolu
Numer ogłoszenia: 137217 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, fax 077 5415930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny połaci dachowej (część niska) remont części wyższych (uzupełnienie obróbek z papy termozgrzewalne, ułożenie jednowarstwowo papy termozgrzewalnej na włókninie) w budynku Biblioteki Głównej UO przy ul. Strzelców Bytomskich w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie remontu kapitalnego połaci dachowej (część niska), remontu części wyższych (uzupełnienie obróbek z papy termozgrzewalne, ułożenie jednowarstwowo papy termozgrzewalnej na włóknie) w budynku Biblioteki Głównej UO przy ul. Strzelców Bytomskich w Opolu. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w branży budowlanej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.2 Opis warunków 5.2.1 Zamawiający opisuje warunek z pkt. 5.1.1.2: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 5.2.1.1 wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 roboty budowlane, tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Określenie roboty budowlane tożsame z przedmiotem niniejszego postępowania oznacza, wykonanie pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej i remont pokrycia papowego przy pomocy papy termozgrzewalnej. 5.2.1.2 dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogiem ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.) 5.3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunków 5.3.1 Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 5 siwz. 5.3.2 Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1 Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz. 6.2 Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu : Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. 87, poz. 605) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu: 6.3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.4 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 6.4.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym celu należy wypełnić zał. nr 5 i dołączyć referencje 6.4.2 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru w zał. nr 6 do siwz). 6.4.3 dokumenty stwierdzające, że osoby/osoba które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane ustawą z dnia 7 lipca Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 ze zm.) uprawnienia tj.: 6.4.3.1 uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, 6.4.3.2 zaświadczenie wydane przez izbę samorządu zawodowego potwierdzające aktualny wpis kierownika robót na listę członków tej izby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: //http:www.zamowienia.uni.opole.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Pl. Kopernika 11A, parter - budynek Collegium Minus: pok. nr 3 //http:www.zamowienia.uni.opole.pl/.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Pl. Kopernika 11A, parter - budynek Collegium Minus: pok. nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.