Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Katowice: Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 137143 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 110559 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Katowicach, ul. Graniczna, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6041208, fax 032 6041250.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych dla Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowy Inspektorat pracy w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa mebli biurowych do siedziby Zamawiającego w Katowicach oraz Oddziałów Zamawiającego w: Bielsku-Białej, Częstochowie, Rybniku i Zawierciu w podanych poniżej ilościach: Biurko dwuszafkowe komputerowe 56 szt. Biurko dwuszafkowe 11 szt. Biurko jednoszafkowe 4 szt. Biurko jednoszafkowe komputerowe 1szt. Kontenerek z szufladami na kółkach 13 szt. Kontenerem z drzwiczkami 14 szt. Stolik okolicznościowy 15 szt. Dostawka do biurka owalna 1340 8 szt. Dostawka do biurka owalna 1500 1 szt. Garderoba ścienna (wieszak) 20 szt. Szafa aktowa 36 szt. Szafka aktowa wysoka 9 szt. Regał półotwarty 19 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 45130 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "VARIUS - SYSTEMY MEBLOWE" KAPCIA JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
PHU "VARIUS - SYSTEMY MEBLOWE" KAPCIA JANUSZ
- PHU VARIUS - SYSTEMY MEBLOWE SOSNOWIEC, ul. Stalowa 3/10, 41-214 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 45130
- Oferta z najniższą ceną: 45130 / oferta z najwyższą ceną: 99637,50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utworzenie stanowiska badawczego służącego do przetwarzania kamienia powydobywczego w materiał glebotwórczy, jego instal. na KD Barbara i udostępnienie do badań realizowanych w ramach projektu GI-mine
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej WSL
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz przedszkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach, na 2026 rok
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Ruch Murcki-Staszic Zadanie 2: Ruch Wujek
- Świadczenie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach.
- "Adaptacja i remont pomieszczenia celem utworzenia strefy pacjenta wraz z wyposażeniem strefy" .
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa 0raz montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- Dostawa mebli w ramach utworzenia BCU przy Zespole Szkół Architektoniczno- Budowlanych w Krakowie
- Zakup z dostawą i montażem mebli biurowych do pokojów nr 18, 42, Karta Mieszkańca, 54, 55, 56, 57, hol,127 oraz 152 w Urzędzie Miejskim w Dębicy
- Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia do pracowni przedmiotowej w SP nr 1 w Żukowie i w SP w Leźnie.
- Poprawa jakości kształcenia dzieci i młodzieży w Gminie Sanok poprzez zakup wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Prusieku
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





