eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa termobloku grzejno - chłodzącego z mieszaniem, precyzyjną regulacją temperatury wraz z zestawem bloków termostatujących dla Uniwersytetu Gdańskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-23

Gdańsk: Dostawa termobloku grzejno - chłodzącego z mieszaniem, precyzyjną regulacją temperatury wraz z zestawem bloków termostatujących dla Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 137138 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105848 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa termobloku grzejno - chłodzącego z mieszaniem, precyzyjną regulacją temperatury wraz z zestawem bloków termostatujących dla Uniwersytetu Gdańskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0 aparatura kontrolna i badawcza. 2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa termobloku grzejno - chłodzącego z mieszaniem, precyzyjną regulacją temperatury wraz z zestawem bloków termostatujących do Pracowni Biologicznej Ochrony Roślin. Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, zwanego w dalszej części urządzeniem. 3.Urządzenie będzie wykorzystywane w badaniach naukowych z zakresu biologii molekularnej i biochemii, a także mikrobiologii. Urządzenie służyć będzie do inkubacji prób w szerokim zakresie temperatur, zapewniać będzie warunki wytrząsania w pożądanej temperaturze, zarówno w okolicy 0 st. C jak i 100 st. C. 4.Szczegóły urządzenia opisane są w załączniku nr 2 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 5.Oferowane urządzenie musi odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ i musi: 1)być fabrycznie nowe, tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia, pełnowartościowe i wolne od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 5)mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 6.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy urządzenia w sposób kompletny, zgodny z opisem w rozdz. II SIWZ i załącznika nr 2 do SIWZ, 2)skontaktowania się z Zamawiającym, przed realizacją zamówienia, celem potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, 3)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania urządzenia do miejsca przeznaczenia, 4)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 5)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia urządzenia do miejsca przeznaczenia, 6)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego urządzenia, 7)zagwarantowania dostępności oryginalnych części zamiennych przez okres minimum 5 lat od daty dostarczenia urządzenia. 7.Miejscem dostawy jest: Pracownia Biologicznej Ochrony Roślin. Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed, 80-822 Gdańsk ul. Kładki 24 pokój 53 lub pokój 103. 8.Wraz z dostawą urządzenia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 9.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez strony, który będzie podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 10.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 11.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie. 12.W przypadkach określonych w pkt. 11 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowe, wolne od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu urządzenia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 13.Gwarancja na urządzenie 24 miesiące. 14.Szczegóły dotyczące gwarancji i serwisu podane są w § 7 umowy (załącznik nr 7 do SIWZ).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • A.G.A. ANALYTICAL Agnieszka Bielińska, ul. Nowoursynowska 121 D, 02-797 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9240,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11832,60

  • Oferta z najniższą ceną: 11832,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11832,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.