eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › przedmiot zamówienia dotyczy usługi opracowania koncepcji, projektu oraz przeprowadzenia kampanii społecznej, której celem jest zmiana postaw i zachowań ludzi poprzez wypromowanie mody na czytanie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-20

POZYCJA 13710

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: przedmiot zamówienia dotyczy usługi opracowania koncepcji, projektu oraz przeprowadzenia kampanii społecznej, której celem jest zmiana postaw i zachowań ludzi poprzez wypromowanie mody na czytanie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Instytut Książki w Krakowie, do kontaktów: Ryszard Skrzypczak, ul. Szczepańska 1, 30-328 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4337040, fax 012 4293829, e-mail: r.skrzypczak@instytutksiazki.pl. Adresy internetowe: www.instytutksiazki.pl Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia dotyczy usługi opracowania koncepcji, projektu oraz przeprowadzenia kampanii społecznej, której celem jest zmiana postaw i zachowań ludzi poprzez wypromowanie mody na czytanie 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 11. Główne miejsce świadczenia usług: Polska. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy usługi opracowania koncepcji, projektu oraz przeprowadzenia kampanii społecznej, której celem jest zmiana postaw i zachowań ludzi poprzez wypromowanie mody na czytanie. Instytut Książki planuje przeprowadzenie wieloletniej kampanii społecznej, której celem jest zmiana postaw i zachowań ludzi poprzez wypromowanie mody na czytanie (jako rozrywki, sposobu spędzania wolnego czasu, poszerzania wiedzy itp.), która powinna wyrazić się wzrostem liczby osób korzystających z bibliotek, kupujących książki, uczestniczących w imprezach promujących literaturę itp. Projekt przewiduje prowadzenie co roku kampanii społecznej, opartej na wypracowanej koncepcji. Kampanie będą posiadały wspólne cele i elementy, jednakże co roku, w ramach odrębnych postępowań, będzie wyłaniany wykonawca danej kampanii społecznej. Celem bieżącego postępowania jest wyłonienie podmiotu, który opracuje, a następnie przeprowadzi kampanię w 2007 roku. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.16.00 - Usługi public relations Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.60.00 - Usługi public relations 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie powyżej 60 000 euro, poniżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007 z zastrzeżeniem, iż proces będzie wieloetapowy: - pierwszy etap - koncepcja - winna zostać przedstawiona do akceptacji nie później niż w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy, - drugi etap - przygotowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej, - trzeci etap - opracowanie i przekazanie sprawozdania.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - poprzez udokumentowanie w dacie składania oferty posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch usług, w tym jednej o zasięgu ogólnopolskim, o zakresie porównywalnym do przedmiotu zamówienia oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - poprzez wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - poprzez posiadanie na dzień składania ofert aktualnego dokumentu potwierdzającego wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 170 000 zł - poprzez posiadanie na dzień składania ofert polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł. O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy, którzy wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału złożą oświadczenie o spełnieniu warunków oraz złożą opisane poniżej dokumenty. Dokumenty muszą być złożone w formie określonej Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie analizy dokumentów, sprawdzając kompletność, zgodność warunków oraz jakość złożonych dokumentów. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z wymaganych warunków lub brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów skutkuje odrzuceniem wniosku wykonawcy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie metodą indywidualnie określoną poniżej. Wnioski spełniające określone warunki ubiegania się o zamówienie publiczne podlegają ocenie - kwalifikacji, których kryteria kwalifikacyjne zawarto powyżej. Punktacja - wniosek wypełniający najwyższe wymagania określone dla kryteriów kwalifikacyjnych otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty - Dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87 poz. 605 z 2006 roku). - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie metodą "zerojedynkową". Zdolność techniczna - wymagane dokumenty - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych, co najmniej 2 usług, w tym jednej o zasięgu ogólnopolskim w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Za odpowiadające rodzajem rozumie się - kampanie społeczne, kampanie reklamowe lub inne akcje o podobnym charakterze. Ocenie podlegają usługi - o wartości zbliżonej do wartości szacunkowej oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, które oceniane będą metodą - od 2 do 3 = 1 pkt, od 4 do 6 = 2 pkt, od 6 do 8 = 3 pkt, 9 i więcej usług = 4 pkt. - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Ocena metodą "zerojedynkową". Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty - Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - sprawozdania winien złożyć każdy z wykonawców. Ocena metodą "zerojedynkową". - Informacja banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Potwierdzenie posiadania wysokości środków na wykonanie przedmiotowego zamówienia wymaga udokumentowania kwotą w wysokości nie mniejszej niż 170 000 zł. Ocena metodą "zerojedynkową". - Polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300 000 zł. Ocenie podlegają polisy lub inne dokumenty metodą - o wartości 300 000 do 350 000 = 1 pkt, o wartości 350 001 do 380 000 = 2 pkt, o wartości 380 001 i więcej = 3 pkt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. 1. Cena - 50%, 2. 2. Koncepcja kampanii społecznej - 50%. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Kampania winna być prowadzona pod hasłem "Tu czytamy", które jest równocześnie nazwą własną programu promocji czytelnictwa w Polsce, prowadzonego przez Instytut Książki. Wykonawca opracuje logotyp "Tu czytamy" - winien on być identyfikowalny z logotypem Instytutu Książki oraz Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Prawa autorskie do zatwierdzonego przez zamawiającego logotypu "Tu czytamy" zostaną przekazane zamawiającemu, który będzie się nim posługiwał w kolejnych kampaniach społecznych. Prawa do rozporządzania w imieniu autorów utworami (w rozumieniu prawnoautorskim) powstałymi na rzecz kampanii oraz autorskie prawa majątkowe do tych utworów zostaną przekazane na rzecz Instytutu Książki, który będzie się nimi posługiwał w kolejnych kampaniach społecznych. Kampania powinna być adresowana do ogółu społeczeństwa (niezależnie od wieku, wykształcenia, sytuacji materialnej, miejsca zamieszkania, płci itp.) i obejmować swoim zasięgiem całą Polskę. Kampania społeczna powinna również zbudować wiarygodność i pozytywny wizerunek Instytutu Książki, jako narodowej instytucji kultury, prowadzonej przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, propagującej czytelnictwo w Polsce. Powinna posługiwać się istniejącym logotypem Instytutu Książki oraz zaprojektowanym przez wykonawcę logotypem "Tu czytamy". Zamawiający zamierza zlecić wykonanie usługi audytu projektu - Kampania Społeczna "Tu czytamy". Zakres zadań do wykonania dla wykonawcy: 1. opracowanie koncepcji kampanii społecznej 2. przygotowanie oraz przeprowadzenie kampanii społecznej 3. weryfikacja i przygotowanie sprawozdania z przeprowadzenia kampanii społecznej, w tym zebranie i zarchiwizowanie wszystkich informacji, ocen, wystąpień, artykułów i tym podobnych 4. przeniesienie pełnych praw własności, które będą wykorzystywane w kolejnych kampaniach społecznych. Zasady współpracy zamawiającego z wykonawcą Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, niezbędna jest pełna współpraca oraz ingerencja zamawiającego w prace zespołu realizującego kampanię społeczną. 2. Wymagania stawiane wykonawcy 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2007, godzina 10:00, Instytut Książki w Krakowie, Kraków, ul. Sczepańska 1, II piętro - sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.