eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Remont wież oświetleniowych na obiekcie sportowym przy ul. Cichej 6 w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-23

Chorzów: Remont wież oświetleniowych na obiekcie sportowym przy ul. Cichej 6 w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 137090 - 2008; data zamieszczenia: 23.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, fax 032 2417055.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moris.chorzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wież oświetleniowych na obiekcie sportowym przy ul. Cichej 6 w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont wież oświetleniowych na obiekcie sportowym przy ul. Cichej 6 w Chorzowie Polega ona na nałożeniu powłok antykorozyjnych na stalowe elementy wież. Stare powłoki malarskie oraz rdzę i inne zanieczyszczenia z elementów stalowych wież oświetleniowych należy usunąć za pomocą mechanicznych szczotek stalowych, młotkowania lub urządzeniami strumieniowo-ściernymi. Powierzchnie stalowe muszą być suche, czyste, odpylone, pozbawione zanieczyszczeń, oleju, tłuszczu itp. Zabezpieczenia antykorozyjne powierzchni stalowych wież oświetleniowych przyjęto wykonać z zastosowaniem systemu malarskiego Sigmacover w następującym układzie powłok: 1.Sigmacover 256 - farba do gruntowania dwuskładnikowa, epoksydowa, utwardzana poliamidami, grubość powłoki 80 mikro m, kolor kremowy 2.Sigmacover 456 - farba epoksydowa utwardzana poliamidem, grubość powłoki 80 mikro m, kolor szary RAL 7001 3.Sigmacover 520 - nawierzchniowa farba poliuretanowa na bazie alifatyczno-akrylowej z półpołyskiem, grubość powłoki 80 mikro m, kolor niebieski RAL 5015 Ww. renowacja dotyczy wież 1, 2, 3 i 4. Zadanie obejmuje również wymianę drabiny stalowej w wieży nr 1. Usunięcie istniejącej drabiny stalowej należy wykonać poprzez cięcie tarczą na odcinki i odcięcie od konstrukcji wieży. Montaż natomiast nowej drabiny stalowej należy wykonać poprzez złącza spawne dla poziomu jakości C wg PN-EN 25817. Dodatkowo we wszystkich wieżach należy zamontować na całej wysokości urządzenie pozwalające na podpięcie pasów bezpieczeństwa typu HACA lub SOLL. W skład zadania wchodzi też naprawa fundamentów wszystkich czterech wież oświetleniowych poprzez skucie wierzchniej warstwy fundamentów. Zewnętrzną górną warstwę zwietrzałego i wykruszonego betonu na fundamentach wież należy skuć do trwałej warstwy betonu - warstwa o grubości ok. 10 cm. Powstały gruz należy gromadzić poza frontem robót a następnie zapewnić jego wywóz na składowisko odpadów. Części stalowe wież oświetleniowych przy fundamentach należy oczyścić za pomocą młotkowania, mechanicznych szczotek stalowych lub metodą strumieniowo-ścierną do stopnia czystości Sa 2 i jedna druga wg PN EN ISO 12944 oraz PN ISO 8501. Naprawę wierzchu fundamentów należy przeprowadzić poprzez przygotowanie zbrojenia przeciwskurczowego wykonanego z prętów gładkich fi6 ze stali St3S. Pręty zbrojenia przed ich użyciem należy oczyścić z zendry, luźnych płatków rdzy, kurzu i błota. Pręty zbrojenia zanieczyszczone tłuszczem (smary, oliwa) lub farbą olejną należy opalać np. lampami lutowniczymi aż do całkowitego usunięcia zanieczyszczeń. Cięcie i gięcie stali należy wykonywać mechanicznie. Dopuszczalna różnica długości pręta liczona wzdłuż jego osi od odgięcia do odgięcia nie powinna przekraczać 10 mm. Skrzyżowania prętów należy łączyć drutem miękkim, spawać lub łączyć specjalnymi zaciskami: -w dwóch rzędach skrajnych - każde skrzyżowanie; -w pozostałych skrzyżowaniach - co drugie w szachownicę. Końce strzemion należy odginać do wewnątrz zachowując długość haków dla strzemion Ø6 minimum 50 mm. Dopuszczalne odchylenia strzemion od linii prostopadłej do zbrojenia podłużnego nie powinny przekraczać 3%. Zamknięcia strzemion należy umieszczać na przemian. Powierzchnię fundamentów oczyścić z luźnych cząstek, kurzu i pyłu, należy zmoczyć ją obficie wodą. Na tak przygotowana powierzchnie należy nałożyć warstwę betonu. Po 28 dniach od momentu wykonania warstwy betonowej na fundamentach należy uszczelnić styki betonu z konstrukcją wież za pomocą kitu poliuretanowego Sikaflex PRO-2HP. W dokumentacji użyto nazw producentów, typy niektórych materiałów- w tych przypadkach Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne nie gorsze jednak od wskazanych i spełniających warunki zgodności rozwiązań technicznych współdziałających z innymi urządzeniami. W przypadku gdy Wykonawca zastosuje materiały równoważne lub lepsze zobowiązany jest przedstawić w ofercie dokumentację, w której zawarte będą dane techniczne proponowanego materiału wraz z przywołaniem aprobaty technicznej bądź certyfikatu zgodności. Całość zadania wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami, na podstawie których wykonawcy sporządzą kosztorys ofertowy Przedmiot zamówienia należy objąć co najmniej 3 letnią gwarancją

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Oryginalny kod CPV: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Celem potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia wykonawcy wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 robót budowlanych, z których każda odpowiada swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (np. wykonanie renowacji konstrukcji stalowych na wysokościach a jej wartość bez podatku VAT wynosi co najmniej 80.000 złotych.) Celem potwierdzenia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy wykażą dysponowanie osobami uprawnionymi do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do kierowania budową i robotami budowlanymi celem wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności uprawnionymi do kierowania budową i robotami w specjalności: - 1 osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych - kierownika robót (zał. nr 5) w rozumieniu ustawy - Prawo budowlane w dziedzinie konstrukcyjno-budowlanej, której uprawnienia są aktualne w rozumieniu ustawy o samorządach zawodowych, archiwistów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. Należy dołączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenia z właściwych izb samorządowych o przynależności do nich i opłacaniu składek ubezpieczenia OC z tytułu wykonywania uprawnień. - 1 osobę z uprawnieniami do prac na wysokości np. zaświadczenie o ukończeniu kursu itp. 6. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem spełnienia warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Pzp wykonawcy złożą oświadczenie o spełnianiu tych warunków - zał. nr 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie występowania okoliczności wykluczających z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawcy złożą: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - (zał. nr 2 do SIWZ) b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w wymaganym zakresie wraz z aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Izbę Samorządu Zawodowego o przynależności do nich i opłaceniu składek ubezpieczenia OC z tytułu wykonywania uprawnień( zał. Nr 5 do siwz). Dokumenty, o których mowa wyżej winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moris.chorzow.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113, pok.335 za cenę 40 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, 41-500 Chorzów, ul. Dąbrowskiego 113, pok.335.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.