Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-13
Boguchwała: Świadczenie usług wydawniczych dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
Numer ogłoszenia: 13708 - 2014; data zamieszczenia: 13.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego , ul. Tkaczowa 146, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 0-17 87-01-516, faks 0-17 87 01 502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.podrb.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Wojewódzka Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wydawniczych dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest: 1. Skład, łamanie, obróbka graficzna zdjęć wraz z projektem graficznym okładki kolorowej oraz druk z wykończeniem introligatorskim miesięcznika Podkarpackie Wiadomości Rolnicze: - format A4 x 2, - orientacyjny nakład 3 800 szt. (11 numerów - od lutego 2014 r. do stycznia 2015 r., lipiec-sierpień numery łączone), - objętość 40 stron wraz z okładką, - okładka (4 strony), format A4 x 2, ilość kolorów 4+4, drukowana na papierze kredowym 130 g, przygotowanie projektu okładki z materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, - środek (36 stron), dwa kolory, drukowany na papierze kredowym 80 g, - pakowany wg rozdzielnika Zamawiającego i dostarczony na koszt Wykonawcy do jego siedziby. Zamawiający przekazuje materiały do składu do 18 dnia miesiąca poprzedzającego wydanie gazety. Wykonawca po wykonaniu impozycji w komputerze przekazuje Zamawiającemu materiały do akceptacji. Wykonawca ma w obowiązku dostarczyć wydrukowaną gazetę do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego dotyczy wydanie. 2. Druk i projekt rozkładówki kolorowej o jednorazowym nakładzie 3 800 szt. - drukowana na papierze kredowym błyszczącym 130g, - ilość kolorów 4+4 lub 4 +2 (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Przewiduje się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia nakładu rozkładówki kolorowej w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Druk dodatkowych stron do miesięcznika Podkarpackie Wiadomości Rolnicze - 4 lub 8 (to jest 1 lub 2 makiet) o takich samych parametrach jak środek gazety. Nakład 3 800 szt. Skład i łamanie pozostaje po stronie Wykonawcy. 4. Druk oraz opracowanie projektów graficznych wkładki Rynek Rolny składającej się z 4 stron drukowanych na papierze kredowym 80g, dwa kolory, który będzie wszyty w środek gazety Podkarpackie Wiadomości Rolnicze przez 11 wydań. Nakład 3 800 szt. Skład i łamanie pozostaje po stronie Wykonawcy. 5. Druk afiszy w formacie A2 wraz z projektem graficznym o orientacyjnym nakładzie dwa wzory x 600 szt. - format A2, ilość kolorów 4+0, wydrukowany na papierze kredowym błyszczącym 130g. 6. Druk zaproszeń w formacie A4 wraz z projektem graficznym o orientacyjnym nakładzie dwa wzory x 600 szt. - pełny kolor 4+4, bigowane, wydrukowane na kartonie kredowym 250 g. 7. Druk kalendarzy ściennych wraz z projektem graficznym w liczbie 350 szt. - papier kreda 150g, - strona tytułowa wielkości 520 x 410 mm w pełnym kolorze, - papier kredowy błyszczący minimum 150g, - kalendarium z dwoma miesiącami na każdej stronie, - pozostałe sześć kart w formacie 520 x 360, - druk w pełnym kolorze dwustronnie na papierze kredowym błyszczącym 150g, - wykończenie introligatorskie - spirala po długim boku plus zawieszka. 8. Projekt i druk okładek kolorowych do wydawnictw tematycznych PODR - okładka (4 strony), format A5 x 2, ilość kolorów 4+0, drukowana na kartonie kredowym 250g. Wydawnictwa tematyczne w liczbie 24 tytułów od 150 do 2000 sztuk na każdy z tematów (w zależności od potrzeb Zamawiającego). Druk środków broszur: - środek (- 16 stron, - 24, - 32, - 40, - 48, - 56, - 64, - 72, - 80, - 88, - 96, - 104), kolor 1+1, drukowany na papierze kredowym matowym 80 g, w liczbie 24 tytułów od 150 do 2000 sztuk na każdy z tematów, - zszyty dwoma zszywkami i obcięty. Skład i łamanie broszur tematycznych wykonuje Zamawiający. 9. Druk folderu wraz z projektem graficznym: format A4, falcowany do 1/3 A4, ilość kolorów 4+4, nakład 10 000 szt., papier 150 g. 10. Druk kartek świątecznych wraz z projektem graficznym: - 1 wzór: format 21x21, falcowany do DL, ilość kolorów 4+4, nakład 400 szt., drukowane na kartonie kredowym 200g. - 2 wzór: format 21x21, falcowany do DL, ilość kolorów 4+4, nakład 200 szt., drukowane na kartonie kredowym 200g. 11. Transport wydrukowanych pozycji do siedziby Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje realizacje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia. Przedmiot zamówień uzupełniających jest tożsamy z zamówieniem podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.10.00 - Usługi drukowania cyfrowego 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże realizację co najmniej dwóch usług o podobnym charakterze, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnie ze wzorem załącznika nr 6 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podrb.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Tkaczowa 146, 36-040 Boguchwała.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego, ul. Tkaczowa 146, 36-040 Boguchwała - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała cz. III- Budowa oświetlenia drogowego przy ul. Partyzantów w Boguchwale.
- Budowa kolektora kanalizacji deszczowej oraz zbiornika retencyjnego z obszaru objętego MPZP Boguchwała Koreja III
- Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała cz. II - 2 zadania częściowe
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uruchomienie i utrzymanie w Sądzie Okręgowym w Rzeszowie i podległych Sądach Rejonowych systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących - na okres 12-stu miesięcy
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych (spoty reklam., posty infor., materiały druk.) na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej w ramach FEO 2021-2027
- Wykonanie kompleksowej usługi redakcji i korekty językowej (...), weryfikacji i korekty tekstów angielskojęzycznych (...), druku, konfekcji i dostawy 12 wydań Kwartalnika (...)
- Usługa druku ulotek i plakatów dla NASK-PIB
- Usługa drukowania plakatów i materiałów promocyjnych dla potrzeb Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina.
- Wykonanie usługi poligraficznej i introligatorskiej wraz z dostawą dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.