Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-27
Dukla: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Budowa dróg, placów, chodników , oświetlenia ulicznego , kanalizacji deszczowej i ogrodzenia :
Zadanie Nr 1 - Dokończenie budowy Zespołu szkół w Dukli współfinansowanego w ramach projektu RPO woj. podkarpackiego,
Zadanie Nr 2 -Budowa hali widowiskowo sportowej w Dukli
Zadanie Nr 3 - dotyczy ulicy Typrowicza w Dukli
Numer ogłoszenia: 137071 - 2010; data zamieszczenia: 27.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dukla , ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla, woj. podkarpackie, tel. 013 4329135, faks 013 4331011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dukla.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Budowa dróg, placów, chodników , oświetlenia ulicznego , kanalizacji deszczowej i ogrodzenia : Zadanie Nr 1 - Dokończenie budowy Zespołu szkół w Dukli współfinansowanego w ramach projektu RPO woj. podkarpackiego, Zadanie Nr 2 -Budowa hali widowiskowo sportowej w Dukli Zadanie Nr 3 - dotyczy ulicy Typrowicza w Dukli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Budowa dróg, placów, chodników , oświetlenia ulicznego , kanalizacji deszczowej i ogrodzenia : Zadanie Nr 1 - Dokończenie budowy Zespołu Szkół w Dukli współfinansowanego w ramach projektu RPO woj. podkarpackiego, Zakres robót budowlanych: - wykonanie ściany oporowej - 58mb, - wykonanie kanalizacji deszczowej śr. 200 mm - 44,00 mb, - wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej - 866, 50 m2, - wykonanie parkingu z kostki brukowej gr. 80 mm - 268,10 m2, - ułożenie chodników i płytki odbojowej - 395,00 m2, - wykonanie ogrodzenia z paneli ocynkowanych z colkolikiem żelbetowym prefabrykowanym 221 m, - wykonanie dwóch bram szer. 5m z paneli ocynkowanych i jednej bramki szerokości 1,5 m Zadanie Nr 2 -Budowa hali widowiskowo sportowej w Dukli - wykonanie kanalizacji deszczowej śr. 200 mm - 96,00 mb, - wykonanie drogi o nawierzchni asfaltowej - 460,84 m2, - wykonanie parkingu z kostki brukowej gr. 80 mm -153,30 m2, - ułożenie chodników i płytki odbojowej 992, 00 m2, Zadanie Nr 3 - dotyczy ulicy Typrowicza w Dukli - wykonanie kanalizacji deszczowej śr. 315 mm -125,00 mb, - wykonanie nawierzchni asfaltowej -1 678,00 m2, - wykonanie parkingu z kostki brukowej gr. 80 mm - 262,50 m2, - wykonanie chodników z kostki brukowej gr. 60 mm - 707 m2, - ułożenie cieków wodnych -70 mb, - wykonanie oświetlenia ulicznego dł. 400,mb , słupy 10 sztuk..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna oświadczenie wg załącznika Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie dotyczy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy, opóźnień zamawiającego w zakresie dokonywania odbioru lub prób końcowych, zawieszenie robót przez Zamawiającego, wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny do dostosowania się wykonawcy do takiej zmiany. b) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach : zmiana stawki urzędowej podatku VAT, rezygnacji z części robót, jeżeli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, c) Inne zmiany : w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze, w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, - o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. o w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie, o w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno - budowlanych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dukla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dukla,ul. Trakt Węgierski 11,38-450 Dukla, pokój Nr 14..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Dukla,ul. Trakt Wegierski 11,38-450 Dukla, pokój Nr 9..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach umowy UDA-RPPK.05.01.00-18-053/08-01 o dofinansowanie projektu w ramach osi priorytetowych I-VII Regionalnegop Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa 5 Infrastruktura publiczna.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1846L na odcinku od km 0+009,00 do km 2+150,00 w miejscowości Pobołowice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Kompleksowa termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Myszkowie"
- Pełnienie funk.Inspekt.Nadzoru Inwestorsk.nad realizacją zad. "Przebudowa placu manewrowego przy ul. Wyszyńskiego w Gł-zach oraz budowa ścieżki pieszo- row. w m.Bodzanów, - w systemie "zapr. i wyb."
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych sanitarnych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych elektrycznych dla Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





