eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubawka › Dostawa koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2007-08-08

Lubawka: Dostawa koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 137034 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o., ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, fax 075 7411541.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki do siedziby Zamawiającego, udzielenie gwarancji na okres minimum 24 m-cy, posiadającej homologację lub decyzję Ministra transportu, na podstawie, której będzie możliwość zarejestrowania pojazdu w wydziale komunikacji i poruszanie się po drogach publicznych na własnych kołach zgodnie z ustawą -Prawo o ruchu drogowym, oraz posiadającej parametry techniczno-eksploatacyjne, co najmniej takie jak: 1 Ogólne dane techniczne i wymagania - Stan techniczny - fabrycznie nowa, rok produkcji 2007 - Masa robocza maszyny ok. 8000 kg - Zbiornik paliwa min. 100 l - Pojemność układu hydraulicznego min. 80 l 2.Koparka podsiębierna - Ramię z możliwości obrotu o kąt 1800 z wysięgnikiem teleskopowym - Głębokość kopania z wysuniętym teleskopem min. 5,4m - Głębokość kopania standard min. 4,0m - Łyżka koparkowa z zębami, montaż szybkozłączem, szerokość 400 mm i 600 mm. - Podpory stabilizacyjne, sterowane hydraulicznie. - Przesuw boczny wysięgnika ± 700 mm 3.Ładowarka - Łyżka uniwersalna otwierana z przykręcanymi zębami - 6/1 - Objętość łyżki min. 1.00 m3 4.Silnik - Silnik wysokoprężny, 4 suwowy z turbodoładowaniem, chłodzony cieczą, spełniający normę emisji spalin EURO III lub TIER 2, - Moc znamionowa min. 70 kW 5. Skrzynia biegów - Automatyczna przełączalna pod obciążaniem, z możliwością przełączania na manualny tryb pracy - Min 4 biegi do przodu oraz min. 2 biegi wsteczne 6. Układ kierowniczy Układ hydrostatyczny, gwarantujący lekkie sterowanie koparką przy każdej prędkości jazdy. 7. Układ hydrauliczny - Typu zamkniętego z pomiarem obciążenia wyposażony w pompę o zmiennym przepływie i wydajności min.150 l/min. - Ciśnienie robocze min 19 MPa 8. Układ elektryczny - Układ elektryczny powinien spełniać wymagania polskich oraz europejskich przepisów bezpieczeństwa: w szczególności połączenia powinny być zamknięte i wodoszczelne - Napięcie 12 V, bezobsługowy akumulator o pojemności min 150 Ah - Alternator min 80A 9. Kabina - Kabina ROPS/FOPS o konstrukcji zapewniającej bezpieczeństwo, dobrą widoczność, ergonomię, niski poziom hałasu oraz komfort pracy dla operatora z ogrzewaniem i wentylacją 10. Hamulce min. - Hamulec zasadniczy - wielotarczowy, mokry, sterowany hydraulicznie, działający na tylne koła - Hamulec postojowy i awaryjny- wielotarczowy, mokry, mechanicznie sterowany. 11 Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia - Wykonawca udzieli gwarancję na oferowany sprzęt na min. 24 miesięcy od czasu dostawy bez limitu godzin pracy, - W okresie gwarancyjnym min. trzy pierwsze naprawy będą dokonywane nieodpłatnie, zgodnie z wystawionymi kartami gwarancyjnymi,. - Maksymalny czas reakcji serwisu w okresie gwarancyjnym wynosi 48 godzin od chwili zgłoszenia awarii, - Koparko-ładowarka powinna posiadać deklaracje zgodności produktu pod względem jakości wymaganiom polskich i unijnych norm jakościowych, posiadć wymagane certyfikaty oraz że jest dopuszczony do obrotu prawnego na terenie Unii Eurpejskiej - Koparko-ładowarka powinna spełniać wymogi pojazdu dopuszczonego do ruchu zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym,. - Koparko-ładowarka będzie dostarczona do siedziby zamawiającego do Lubawki ul. Nadbrzeżna 5a, na koszt Wykonawcy, - Zapewnione będzie przez Wykonawcę szkolenie operatorów u zamawiającego, - Zapewniona będą (w dniu dostawy) instrukcje obsługi oferowanej koparko-ładowarki w języku polskim oraz katalog części zamiennych,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.26.00 - Koparki, czerparki i ładowarki i maszyny górnicze Kod CPV wg słownika 2008: 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze Oryginalny kod CPV: 29.22.20.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek Kod CPV wg słownika 2008: 42.42.00.00 - Łopatki, szufle, łyżki i chwytaki do dźwigów lub koparek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki leasingu operacyjnego Okres leasingu. 3 lata Oplata wstępna. 10 % wartości zamówienia netto. Raty leasingowe. miesięczne raty stałe z malejącymi odsetkami, Wartość wykupu 10 % 2.Warunki udziału w postępowaniu oraz sposobie dokonywania oceny spełnienia tych warunków. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu : -ocena wg formuły spełnia/ nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (zał. Nr 1 SIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;. 3. Oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - Druk Formularza ofertowego zawierającego wyżej wskazane oświadczenie. 4.Dokumenty dodatkowe: 1) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości, popartym co najmniej dwoma referencjami. 2) Dokument potwierdzający spełnienie wymogów pojazdu (będącego przedmiotem zamówienia) dopuszczonego do ruchu, zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym. 3) Specyfikacje techniczną opisującą parametry techniczne koparki.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanikom.bip.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka pok.nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Lubawka ul. Nadbrzeżna 5a pok. nr 4 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.