eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceProwadzenie dodatkowych zajęć z zakresu dziennikarstwa prasowego, rozwijania umiejętności interpersonalnych - autoprezentacja i komunikowanie werbalne i niewerbalne, zajęcia z dziennikarstwa radiowego, zajęcia z dziennikarstwa TV, realizacja edukacji filmowo-teatralnej, warsztaty dotyczące reklamy, rozwijanie umiejętności interpersonalnych - asertywność, techniki wpływu i manipulacji w ramach projektu pn.W świecie multimediów poznajemy i opisujemy zjawiska współczesnej kultury realizowanego w ramach PO KL PODDZIAŁANIE 9.1.2 w II Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Mysłowice: Prowadzenie dodatkowych zajęć z zakresu dziennikarstwa prasowego, rozwijania umiejętności interpersonalnych - autoprezentacja i komunikowanie werbalne i niewerbalne, zajęcia z dziennikarstwa radiowego, zajęcia z dziennikarstwa TV, realizacja edukacji filmowo-teatralnej, warsztaty dotyczące reklamy, rozwijanie umiejętności interpersonalnych - asertywność, techniki wpływu i manipulacji w ramach projektu pn.: W świecie multimediów poznajemy i opisujemy zjawiska współczesnej kultury realizowanego w ramach PO KL PODDZIAŁANIE 9.1.2 w II Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach
Numer ogłoszenia: 137010 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mysłowice , ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, faks (032) 2234075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dodatkowych zajęć z zakresu dziennikarstwa prasowego, rozwijania umiejętności interpersonalnych - autoprezentacja i komunikowanie werbalne i niewerbalne, zajęcia z dziennikarstwa radiowego, zajęcia z dziennikarstwa TV, realizacja edukacji filmowo-teatralnej, warsztaty dotyczące reklamy, rozwijanie umiejętności interpersonalnych - asertywność, techniki wpływu i manipulacji w ramach projektu pn.: W świecie multimediów poznajemy i opisujemy zjawiska współczesnej kultury realizowanego w ramach PO KL PODDZIAŁANIE 9.1.2 w II Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie dodatkowych zajęć z zakresu dziennikarstwa prasowego, rozwijania umiejętności interpersonalnych - autoprezentacja i komunikowanie werbalne i niewerbalne, zajęcia z dziennikarstwa radiowego, zajęcia z dziennikarstwa TV, realizacja edukacji filmowo-teatralnej, warsztaty dotyczące reklamy, rozwijanie umiejętności interpersonalnych - asertywność, techniki wpływu i manipulacji w ramach projektu pn.: W świecie multimediów poznajemy i opisujemy zjawiska współczesnej kultury realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, DZIAŁANIE 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty PODDZIAŁANIE 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, w II Liceum Ogólnokształcącym im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia dla części nr 1-12 zamieszczono w załączniku I do niniejszego ogłoszenia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 85.31.21.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa w pkt. poprzedzającym w odniesieniu do: 2.1) koordynatora projektu; 2.2) części zamówienia realizowanej z udziałem podwykonawcy/ów/; 2.3) terminu wykonania przedmiotu umowy w związku z zaistnieniem przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2.4) wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy w odniesieniu do koordynatora projektu może nastąpić w przypadku: 3.1) choroby lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających wykonywanie obowiązków wynikających z umowy; 3.2) nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy; 3.3) rezygnacji z wykonywania obowiązków wynikających z umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.myslowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice, Wydział Zamówień Publicznych - pok. nr 305, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2012 godzina 10:00, miejsce: oferty należy składać w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1 - pok. nr 305.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Europejski Fundusz Społeczny, pod nazwą: W świecie multimediów poznajemy i opisujemy zjawiska współczesnej kultury; udział tych środków w wartości zamówienia wynosi: 100 %.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Realizacja zajęć z dziennikarstwa prasowego z zakresu gatunków publicystycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z dziennikarstwa prasowego - z zakresu gatunków publicystycznych. Zajęcia będą prowadzone dla dwóch grup: I grupa - 30 osób, II grupa - 30 osób. Zajęcia dla każdej z grup będą podzielone na dwie części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Realizacja zajęć z dziennikarstwa prasowego w zakresie fotografii prasowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z dziennikarstwa prasowego - warsztaty fotograficzne. Zajęcia będą prowadzone dla jednej grupy: 30 osób. Zajęcia będą podzielone na dwie części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku. Tematyka zajęć jest związana z praktycznym wykorzystywaniem aparatu fotograficznego, jako narzędzia pracy dziennikarza fotograficznego. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Realizacja zajęć z prawa autorskiego i etyki dziennikarskiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z prawa autorskiego i etyki dziennikarskiej. Zajęcia będą prowadzone dla dwóch grup: I grupa - 30 osób, II grupa - 30 osób. Każde z zajęć będzie podzielone na 2 części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku. Tematyka zajęć jest związana z szeroko pojętym prawem autorskim oraz etyką dziennikarską. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Realizacja zajęć z zakresu autoprezentacji i komunikowania się werbalnego i niewerbalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z zakresu autoprezentacji i komunikowania się werbalnego i niewerbalnego. Zajęcia wyjazdowe będą prowadzone w weekend (piątek, sobota, niedziela) na terenie województwa śląskiego (3 dni) i obejmują przeszkolenie 60 uczestników x 3 dni x 8 godz. z podziałem na dwie grupy: I grupa - 30 osób, II grupa - 30 osób (co stanowi 24 h zegarowe x 60 uczestników) z przerwami co 2 h (zegarowe) po 15 min. Zajęcia odbędą się w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Wykonawca zapewni dla uczestników i opiekunów warsztatów: dojazd, cztery sale wykładowe, dwa noclegi oraz wyżywienie (2 x śniadanie, 3 x obiad, 2 x kolacja). Uczniowie objęci są ubezpieczeniem NNW w szkole. Opiekunowie oraz prowadzący warsztaty ubezpieczają się indywidualnie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów i ich opiekunom bezpiecznego transportu, z miejsca wyjazdu uzgodnionego z Zamawiającym, do miejsca przeprowadzenia warsztatów i z powrotem, autokarem sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi służącymi do przewozu osób. Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów odpowiednią opiekę podczas podróży. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Realizacja zajęć z dziennikarstwa radiowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z dziennikarstwa radiowego. Zajęcia będą prowadzone dla jednej grupy: 30 osób. Zajęcia będą podzielone na dwie części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku. Tematyka zajęć jest związana z poznaniem pracy w radiu oraz specyfiki dziennikarstwa radiowego, a także obejmuje zwrócenie uwagi na poprawność językową, ćwiczenia dykcyjne, ćwiczenia umiejętności wygłaszania tekstu bez wcześniejszego przygotowania. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Realizacja zajęć z dziennikarstwa telewizyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z dziennikarstwa telewizyjnego. Zajęcia teoretyczne z dziennikarstwa telewizyjnego będą prowadzone dla jednej grupy: 30 osób. Zajęcia będą podzielone na dwie części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu wrześniu lub październiku lub listopadzie lub grudniu 2012 roku. Warsztaty praktyczne będą prowadzone dla jednej grupy: 30 osób - 1 dzień 4 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu wrześniu lub październiku lub listopadzie lub grudniu 2012 roku. Temat warsztatów obejmuje m.in.: zawód związany z tworzeniem programów, specyfikę dziennikarstwa telewizyjnego, zasady tworzenia programów TV. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia teoretyczne z dziennikarstwa telewizyjnego będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. Warsztaty praktyczne z dziennikarstwa telewizyjnego będą prowadzone w siedzibie ośrodka telewizyjnego. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Realizacja zajęć z zakresu filmu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z zakresu filmu. Zajęcia będą prowadzone dla jednej grupy: 30 osób. Zajęcia będą podzielone na dwie części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu styczniu lub lutym lub marcu 2013 roku. Tematyka zajęć będzie związana z poznaniem zagadnień z zakresu języka filmu m.in. umiejętność rozróżniania planów filmowych, poznanie specyfiki kina autorskiego, historii kina i największych jego dzieł, poznanie warsztatu aktorskiego (dykcja, emisja głosu, ruch sceniczny, mimika). Zajęcia będą odbywały się ze stałą, określoną częstotliwością, zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Realizacja zajęć z montażu filmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z montażu filmowego. Zajęcia będą prowadzone dla jednej grupy: 30 osób. Zajęcia będą podzielone na dwie części - 2 dni po 3 h (zegarowe) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu styczniu lub lutym lub marcu 2013 roku. Tematyka zajęć będzie związana z poznaniem zagadnień z zakresu montowania i obsługi programu montażowego, wykształceniem umiejętności pracy w grupie, odpowiedzialnością za powierzone zadania. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone na terenie II Liceum Ogólnokształcącego im. Powstańców Śląskich w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej 3. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Realizacja zajęć z zakresu warsztatów dotyczących reklamy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z zakresu warsztatów dotyczących reklamy. Zajęcia będą prowadzone dla 60 uczestników, z podziałem na dwie grupy: I grupa - 30 osób, II grupa - 30 osób. Zajęcia będą podzielone na dwie części - 1 dzień 5 h (zegarowych) z 15 min. przerwą. Zajęcia odbędą się w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku. Tematyka zajęć będzie związana m.in. z poznaniem zasad tworzenia reklam, specyfiki reklamy prasowej, radiowej, TV, mechanizmów perswazji i manipulacji w reklamie, wykształceniem postawy świadomego i bardziej krytycznego odbiorcy reklam, niepoddającego się technikom manipulacyjnym. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Zajęcia będą prowadzone w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający poniesie koszty dojazdu uczestników warsztatów. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Realizacja zajęć z rozwijania umiejętności interpersonalnych: asertywność, techniki wpływu i manipulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zajęć z rozwijania umiejętności interpersonalnych: asertywność, techniki wpływu i manipulacji. Zajęcia wyjazdowe będą prowadzone w weekend (piątek, sobota, niedziela) na terenie województwa śląskiego (3 dni) i obejmują przeszkolenie 60 uczestników x 3 dni x 8 godz. z podziałem na dwie grupy: I grupa: 30 osób, II grupa: 30 osób (co stanowi 24 h zegarowe x 60 uczestników) z przerwami co 2 h (zegarowe) po 15 min. Zajęcia odbędą się w miesiącu październiku lub listopadzie lub grudniu 2012 roku. Tematyka zajęć będzie związana m.in. z poznaniem technik wpływu oraz wykształcenia postaw asertywnych. Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dzienników zawierających kontrolę obecności na zajęciach, opisy przeprowadzonych zajęć, ewaluacji zajęć oraz programów pracy zgodnie ze wzorami przekazanymi przez Zamawiającego podczas realizacji usługi. Wykonawca zapewni dla uczestników i opiekunów warsztatów: dojazd, cztery sale wykładowe, dwa noclegi oraz wyżywienie (2 x śniadanie, 2 x obiad, 1 x kolacja). Uczniowie objęci są ubezpieczeniem NNW w szkole. Opiekunowie oraz prowadzący warsztaty ubezpieczają się indywidualnie. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom warsztatów i ich opiekunom bezpiecznego transportu, z miejsca wyjazdu uzgodnionego z Zamawiającym, do miejsca przeprowadzenia warsztatów i z powrotem, autokarem sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi służącymi do przewozu osób. Wykonawca zapewni uczestnikom warsztatów odpowiednią opiekę podczas podróży. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia zgodnie z projektem umowy (zał. nr 4 do siwz) oraz harmonogramem zajęć (zał. nr 5 do siwz).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zapewnienie opieki dla grupy młodzieży w wieku licealnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie opieki przez co najmniej dwie osoby dla grupy młodzieży w wieku licealnym podczas trzydniowych zajęć wyjazdowych. Opieka dotyczy zajęć wyjazdowych w weekend (piątek, sobota, niedziela) na terenie województwa śląskiego 3 dni dla dwóch grup: I grupa - 30 osób, II grupa - 30 osób, w tym: 3 dni x 8 h (zegarowych) płatnych, reszta godzin w formie wolontariatu. Zajęcia będą prowadzone w miesiącu maju lub czerwcu lub wrześniu 2012 roku (łącznie 48 h płatnych). Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia opiekę dla grupy młodzieży przez cały pobyt zajęć wyjazdowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zapewnienie opieki dla grupy młodzieży w wieku licealnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnienie opieki przez co najmniej dwie osoby dla grupy młodzieży w wieku licealnym podczas trzydniowych zajęć wyjazdowych. Opieka dotyczy zajęć wyjazdowych w weekend (piątek, sobota, niedziela) na terenie województwa śląskiego: 3 dni dla dwóch grup: I grupa - 30 osób, II grupa - 30 osób, w tym 3 dni x 8 h (zegarowych) płatnych, reszta godzin w formie wolontariatu. Zajęcia będą prowadzone w miesiącu październiku lub listopadzie lub grudniu 2012 roku (łącznie 48 h płatnych). Zajęcia będą odbywały się zgodnie z harmonogramem ustalonym przez wykonawcę wraz z Zamawiającym oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia opiekę dla grupy młodzieży przez cały pobyt zajęć wyjazdowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.