Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Górki Wielkie: Konserwacja zabytkowych ruin dworu - etap I
Numer ogłoszenia: 137008 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja im. Zofii Kossak, ul. Stary Dwór 2, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 033 8539531.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zofiakossak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zabytkowych ruin dworu - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zabytkowych ruin dworu rodziny Kossaków w Górkach Wielkich, w województwie śląskim - etap I wg dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę Cempla i Partnerzy, ul. św. Krzyża 7/8, 31-028 Kraków. Zakres całego zamierzenia budowlanego obejmuje: rozbiórkę części elementów obiektu (nadproża nad otworami okiennymi, fragmenty ścian, metalowe i drewniane elementy umocowane na ścianach), uzupełnienia fragmentów ścian, przemurowanie nadproży, wzmocnienie części murów na terenie działek nr 9/3, 34/55, 1778/1 w Górkach Wielkich. Ruiny dworu wraz z otaczającym je parkiem są wpisane do rejestru zabytków w księdze A, pod numerem 369/78.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2/ Wykonali w okresie ostatnich 5 lat (od 27.08.2002 do 28.08.2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze. 3/ Osoba kierująca robotami budowlanymi musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.Nr 150, poz. 1579). A także wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności. 4/ Udzielą min.36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 5/ Wykonają zadanie w terminie do 10.11.2007 r. 2.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w rozdziale IV niniejszej SIWZ metodą spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełnią, choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania , a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2). 3/ Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie uzyskanych materiałów, podpisany przez Wykonawcę. 4/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5/ Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6/ Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskano zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji ZUS - z datą wystawienia nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według załączonego wzoru (załącznik nr 5). 8/ Dokumenty stwierdzające, że osoba kierująca robotami budowlanymi, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, t.j.: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, zaświadczenie właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków uprawniające do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.Nr 150, poz. 1579). aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 9/ Wykaz podwykonawców, uwzględniający zakres zleconych robót - jeżeli dotyczy. 10) Wykaz zawierający co najmniej jedno zadanie o analogicznym z przedmiotem zamówienia charakterze, wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania (od 27.08.2002 do 28.08.2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i odbiorców, wg. wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( protokoły odbioru końcowego wraz z referencjami od poprzednich zamawiających).Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia prac wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat. 11/ Wykaz potencjału technicznego niezbędnego do realizacji zamówienia. 12/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 13/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać: wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pomiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. W przypadku złożenia oferty wspólnej do oferty muszą być załączone: - przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w rozdziale IV ust 1 pkt 1-13 - przez każdy z podmiotów występujących wspólnie komplet dokumentów wymienionych w rozdziale IV ust. 1 pkt 2,4,5,6.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zofiakossak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zofiakossak.pl lub w druku w Schronisku Młodzieżowym KOSS, ul. Stary Dwór 14, 43-436 Górki Wielkie, po uprzednim złożeniu zamówienia na adres: izamikos@yahoo.com.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Schronisko Młodzieżowe KOSS, ul. Stary Dwór 14, 43-436 Górki Wielkie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji, wraz z wykonaniem pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie - ETAP II
- Roboty remontowe pomieszczeń biurowych i dydaktycznych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rzemieniu
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Remont tarasów w budynkach wielorodzinnych w zasobie TBS Warszawa Północ Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Rudnickiego 8A, ul. Pełczyńskiego 30A i 30C w podziale na 2 części.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.