Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Lublin: Zaprojektowanie i wykonanie sezonowego ujęcia wody i stacji wodociągowej w Ośrodku Wypoczynkowym MPWiK Sp. z o.o. w Białce k/ Parczewa.
Numer ogłoszenia: 137004 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie Sp. z o.o., Al J. Piłsudskiego 15, 20-407 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5324281, fax 081 5321910.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie sezonowego ujęcia wody i stacji wodociągowej w Ośrodku Wypoczynkowym MPWiK Sp. z o.o. w Białce k/ Parczewa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie sezonowego ujęcia wody i stacji wodociągowej w Ośrodku Wypoczynkowym MPWiK Sp. z o.o. w Białce k/ Parczewa. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.25 - Instalacje zrzutowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.25 - Instalacje zrzutowe Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 255.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania (osoba wykonująca projekt technicznej ochrony musi posiadać licencję pracownika zabezpieczenia technicznego 2 stopnia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami) oraz osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami wchodzącymi w zakres zamówienia (tj. uprawnienia w branży: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm., przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 2.W przypadku podwykonawstwa systemu technicznej ochrony obiektów zatrudnią do wykonania zabezpieczenia technicznego firmę posiadającą koncesję na montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia. 3.Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Załączą wykaz osób lub podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5.Załączą wykaz 2 prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym wchodzącym w zakres przedmiotu zamówienia, wykonanych przez wykonawcę/projektanta w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców a także dokumenty potwierdzające, że prace zestawione w ww. wykazie zostały wykonane z należytą starannością. Przez prace projektowe odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym wchodzącym w zakres przedmiotu zamówienia należy rozumieć prace w zakresie projektowania stacji wodociągowych i systemów uzdatniania wody, ujęć wody. 6.Wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. stacje wodociągowe o wydajności co najmniej 10 m3/h. 7.Załączą do oferty wykaz co najmniej 2 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zestawione w ww. wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 8.Osiągnęli dodatnią rentowność w 2006 r. (rentowność określa się jako stosunek zysku netto do sprzedaży, tj. przychodu ze sprzedaży produktów i usług i zrównanych z nimi). Ocena spełniania warunków dokonywana będzie ściśle według nw. dokumentów wymaganych w SIWZ załączonych przez wykonawców do ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (tj. uprawnienia do projektowania, uprawnienia w branży: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, odpowiadające przedmiotowi zamówienia, dokumenty stwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, licencja pracownika zabezpieczenia technicznego 2 stopnia). 5.Wykaz wykonanych z należytą starannością 2 robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. stacji wodociągowych o wydajności co najmniej 10 m3/h, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6.Wykaz co najmniej 2 prac projektowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym wchodzącym w zakres przedmiotu zamówienia wykonanych przez wykonawcę/projektanta w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Przez prace projektowe odpowiadające swoim rodzajem pracom projektowym wchodzącym w zakres przedmiotu zamówienia należy rozumieć prace w zakresie projektowania stacji wodociągowych i systemów uzdatniania wody, ujęć wody. 7.Dokumenty potwierdzające, że prace zestawione w ww. wykazie zostały wykonane z należytą starannością. 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Bilans oraz rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2006r. 10.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (np. koncesja na montaż elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia). UWAGA: W przypadku wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2- należy złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Ww. dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, przy czym termin wystawienia dokumentu musi być zgodny z terminem określonym powyżej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. J. Piłsudskiego 15 (budynek B , p. 109).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 11:45, miejsce: Siedziba zamawiającego - Lublin, al. J. Piłsudskiego 15, Sekretariat, I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jakość Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiększających potencjał turystyki aktywnej na Roztoczu"
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na ul. Małkińskiej w Kosowie Lackim"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1603 O w miejscowości Niwnica - poprawa warunków komunikacyjnych
- "Budowa odcinka sieci wodociągowej ( od pkt na wysokości studni kan. S1 do W11) i odcinka sieci kanalizacji sanitarnej ( od studni kan. S1 do S13) w ul. Gorczycowej w Polkowicach ."
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





