To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Opole: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020
Numer ogłoszenia: 136999 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42629 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. 77 4545001, 4222670, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu teleinformatycznego w postaci: 7 sztuk laptopów, w ramach projektu Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek Policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020. Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do wzoru umowy, będącego integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Sprzęt komputerowy stanowiący przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych a jego parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wymagane przez zamawiającego. Sprzęt ma być nie starszy niż dwanaście miesięcy od daty produkcji i pakowany w oryginalnym bezzwrotnym opakowaniu producenta. Dostarczony sprzęt musi posiadać certyfikat znak CE. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia wymogów w zakresie zapewnienia efektywności energetycznej dostarczanych urządzeń, wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 106/2008 z dnia 15.01.2008 w sprawie wspólnotowego programu znakowania efektywności energetycznej urządzeń biurowych (Dz. U. UE. L. Nr 39. poz.1) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, zgodnie z § 3 ust.2 wzoru umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska 2014-2020.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ATABAJT, ROIK, SŁOWIK, MAZURKIEWICZ, SPÓŁKA JAWNA
- ATABAJT S.J. Roik, Słowik, Mazurkiewicz, ul. Kośnego 50, 45-372 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19349,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26932,08
Oferta z najniższą ceną: 26932,08 / Oferta z najwyższą ceną: 32390,82
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Usługa odbioru i profesjonalnego niszczenia dokumentacji.
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Remonty pomieszczeń Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Organizacja i przeprowadzenie wypoczynku zimowego w formie 7-dniowego turnusu (zimowiska) dla dzieci i młodzieży z województwa opolskiego do miejscowości górskiej w Polsce.
- D/103/2025 Zakup i dostawa automatycznego miksera recepturowego wraz z oprzyrządowaniem na potrzeby Wydziału Chemii i Farmacji Uniwersytetu Opolskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Łowoszów
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń niezbędnych do realizacji zadań w ramach projektu "Uniwersytet Ludowy Pogranicza"
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





