To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-14
Kraków: Dostawa audiobooków
Numer ogłoszenia: 136979 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96756 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podgórska Biblioteka Publiczna w Krakowie, ul. Powroźnicza 2, 30-307 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2672825, 2673694, faks 012 2671847.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Biblioteka publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa audiobooków.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę audiobooków dla Podgórskiej Biblioteki Publicznej w Krakowie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w jednej części (tj 193 pozycji audiobooków). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na całość zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia następuje na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawa powinna zostać zrealizowana zgodnie z wskazaniem pozycji, ilości egzemplarzy do siedziby Zamawiającego i do filii, transportem Wykonawcy i na jego koszt. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć audiobooki bezpośrednio do siedziby Zamawiającego (ul. Powroźnicza 2) i podległych filii. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć po jednym egzemplarzu zamawianych audiobooków do siedziby głównej Zamawiającego (ul. Powroźnicza 2), a następnie po opracowaniu audiobooków (w terminie nie dłuższym niż 12 dni) przez pracowników Zamawiającego, odebrać je. Umowę uznaje się za zrealizowaną w momencie dostarczenia do podległych filii bibliotecznych wszystkich audiobooków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.13.00 - Materiały audiowizualne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Księgarska Stańczyk, ul. Ks. Ściegiennego 32, 37-464 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5641,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4445,88
Oferta z najniższą ceną: 4445,88 / Oferta z najwyższą ceną: 5591,68
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.