eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NurZakup używanego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślepowronach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Nur: Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślepowronach
Numer ogłoszenia: 136977 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nur , ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, woj. mazowieckie, tel. 086 2779900, faks 086 2779901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanur.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślepowronach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego średniego samochodu pożarniczego ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Ślepowronach z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej. Samochód powinien być wyposażony według przedstawionego poniżej opisu: - rok produkcji nie starszy niż 1990 rok - sprawny technicznie, bezwypadkowy, kolor czerwony - aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub posiadający wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju - przebieg samochodu nie więcej niż 50.000 km - samochód musi posiadać wspomaganie kierownicy - samochód musi posiadać jedno modułową kabinę załogi o liczbie miejsc minimum 6 - wyposażony w autopompę o wydajności nie mniejszej niż 1.600 l/min - zbiornik na wodę o pojemności minimum 1500 litrów - urządzenia sygnalizacyjne pojazdu uprzywilejowanego (świetlne i dźwiękowe).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców wymienionych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) pisemne oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-nur.pbip.pl zakładka: przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Nurze, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Nurze, ul. Drohiczyńska 2, 07-322 Nur, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.