Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Biała Podlaska: Remont chodnika w m. Konstantynów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698
Siedlce - Łosice - Konstantynów - Terespol o dł. 0,492 km.
Numer ogłoszenia: 136962 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejon Dróg Wojewódzkich w Białej Podlaskiej , ul. Warszawska 14, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3438188, faks 083 3438183.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w m. Konstantynów w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 698 Siedlce - Łosice - Konstantynów - Terespol o dł. 0,492 km..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - roboty rozbiórkowe, - wycinkę drzew, - roboty ziemne, - wykonanie warstwy odsączającej i podsypkowej z piasku, - ustawienie obrzeży betonowych o wym. 20 x 6 na podsypce piaskowej, - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 na ławie betonowej z oporem, - wykonanie konstrukcji nawierzchni na poszerzeniu zatoki autobusowej, - ułożenie nawierzchni na chodniku z kostki brukowej betonowej. o gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu (na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich tj. Dyrektora ZDW w Lublinie. Plan BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane wraz z późniejszymi zmianami Wykonawca przed przystąpieniem do robót budowlanych winien przedłożyć do akceptacji w siedzibie RDW w Białej Podlaskiej. Wartosć zamówienia wynosi 123.742,71 zł. netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne dokumenty lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. 3. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobą lub osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającym uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne zaświadczenie odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej lub przedstawienie pisemnego zobowiązania/ń innego/ych podmiotu/ów do udostępnienia osób/by posiadającej/ych wymagane uprawnienia zdolnej/ych do wykonania zamówienia. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) jednostkami sprzętowymi, wymienionymi poniżej: Nazwa i typ jednostki sprzętowej Ilość jednostek Wymagana (min) Zagęszczarka mechaniczna -2. Koparko- ładowarka o pojemności łyżki 0,15 m3 lub więcej -1. Samochód ciężarowy lub dostawczy -1. Piła do ciecia kostki -1. 3. ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór - zał. B ). 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz minimum 3 robót budowlanych, o których mowa w pkt. V. 3 ppkt. 2) SIWZ zrealizowanych przez Wykonawcę w ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie (wzór zał. C) wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób o których mowa w pkt. V. 3 ppkt. 1) SIWZ przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności (wzór - zał. D) zawierający informacje o dysponowaniu osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z załączonymi kserokopiami uprawnień budowlanych branży drogowej kserokopiami aktualnych zaświadczeń o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiot/ów do jej/ich udostępnienia. 5. Wykaz potencjału technicznego o którym mowa w pkt.V.3 ppkt.3) SIWZ (wzór zał. E). W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemnie zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia. 2. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Ofertę przetargową (z ceną netto i podatkiem VAT) (wzór - zał. A) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym (wzór - zał. A1). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ( np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdw..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RDW Biała Podlaska ul. Warszawska 14 pok. 305.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:45, miejsce: RDW Biała Podlaska ul. Warszawska 14 pok. 319. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym terminie o godz 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, faksem nr (083) 343 81 83 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.bialapodlaska@zdw.lublin.pl Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami. Do kontaktów z oferentami upoważnieni są: Zbigniew Wronka Urszula Pawłowicz tel. (083) 343 81 88. w godz. 07:00 - 15:00.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dowożenie uczniów i dzieci do szkół i placówek oświatowych na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2025/2026.
- Dostawa doposażenia sprzętu pracowni zamawianego w ramach projektu pt. "Kompetencje zawodowe - szansą na lepsze jutro III"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ulicy Ziemiańskiej w Białej Podlaskiej
- DOSTAWA MEBLI DO PRACOWNI MASAŻU W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w Gminie Miasto Raciąż
- Remont częściowy budynku nr 11 na terenie kompleksu wojskowego w m. Malbork w 22.BLT w Malborku
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chrzypsku Wielkim
- Przebudowa ul. Bieszczada
- Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa kładek dla pieszych w parku miejskim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.