eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławRemont drogi gminnej w miejscowości Radłówek gmina Inowrocław



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Inowrocław: Remont drogi gminnej w miejscowości Radłówek gmina Inowrocław
Numer ogłoszenia: 136807 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Inowrocław , ul. Królowej Jadwigi 43, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3570251, faks 052 3540490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowroclaw.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej w miejscowości Radłówek gmina Inowrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego średnio twardego- grubość warstwy po zag. 7 cm - mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej lub gruntu stabilizowanego cementem; zużycie emulsji 0,8 kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo- żwirowych gr. 3 cm - ułożenie warstwy wiążącej asfaltowej z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych o gr. 4 cm Lokalizacja drogi: w m. Radłówek Gmina Inowrocław na odcinku od istniejącego odcinka asfaltu przy świetlicy za ostatnie zabudowanie z lewej strony drogi Długość drogi: 550,0 m.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4.000,00 zł. Słownie: cztery tysiące złotych 00/100

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22.ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a mianowicie: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonał zamówienia z należytą starannością w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono upadłości nie zalega z uiszczeniem podatków ,opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie ,rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu jako osoba fizyczna nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia , przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych; jako spółka jawna ,której wspólnika prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych jako spółka partnerska, której partnera lub członka zarządu prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych jako osoba prawna , której urzędujących członków władz prawomocnie nie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego , przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych nie otrzymał kary pieniężnej , w ciągu ostatnich trzech lat , o której mowa w przepisach o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji , za czyn nieuczciwej konkurencji polegający na przekupstwie osoby pełniącej funkcje publiczną złożył wymagane oświadczenia , spełnił istotne wymagania określone w ustawie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia , w ogłoszeniu do składania ofert dostarczył prawdziwe informacje istotne dla prowadzonego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia /w zał nr 2 do SIWZ/ - przedłożyć jako załącznik nr 2 do oferty Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - przedłożyć jako zał. Nr 3 do oferty Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o nie zaleganiu z opłacaniem podatków -przedłożyć jako zał. nr 4 do oferty Zaświadczenie z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. Nr 5 do oferty Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -9 ustawy prawo zamówień publicznych , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedłożyć jako zał. nr 6 do oferty . - Oświadczenie wykonawcy w trybie artykułu 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych / druk w zał. nr 3 do SIWZ/ - przedłożyć jako załącznik nr 8 do oferty Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem : z ostatnich dwóch lat albo z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż dwa lata - przedłożyć jako zał. nr 9 do oferty. Informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - przedłożyć jako zał. Nr 10 do oferty . Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności / druk z zał. nr 7 do SIWZ / - przedłożyć jako zał. nr 11do oferty Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat robót o podobnych zakresie , z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców / druk w zał. nr 4 do SIWZ/- przedłożyć jako zał. nr 12 do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi pok.18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy, 88-100 Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi pok.12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.