Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-08
Słupsk: Wykonywanie robót budowlanych konserwacyjno-remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku
Numer ogłoszenia: 136802 - 2007; data zamieszczenia: 08.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, fax (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie robót budowlanych konserwacyjno-remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne (w miarę występujących potrzeb i awarii) wykonywanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych Gminy Miejskiej Słupsk oraz w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych (administrowanych) przez Zamawiającego - Oddział nr 1 przy ul. Niemcewicza 15. i Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku Zakres robót obejmował będzie między innymi: wykonywanie doraźnych zabezpieczeń i napraw pokryć dachowych, wyminę obróbek blacharskich ( rynien, rur spustowych, opierzeń kominów, gzymsów itp.) przemurowanie kominów, wymiana ław kominiarskich oraz remontów niewielkich dachów lub częściowych remontów dachów o maksymalnej wartości do 20.000 zł. dla jednego zlecenia (adresu).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.19.00 - Usługi napraw i konserwacji dachów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Część nr 1 - 3000,00 PLN ; Część nr 2 - 3000,00 PLN Część nr 3 - 3000,00 PLN ; Część nr 4 - 3000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) wykazał, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie napraw pokryć dachowych na budynkach mieszkalnych i użyteczności publicznej o łącznej wartości nie niższej niż 200.000,00 zł z VAT. b) wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót ogólnobudowlanych wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, - minimum 2 osobami (na każdą część zamówienia) w zawodzie dekarz z co najmniej 5 letnim stażem pracy w zawodzie, - minimum 1 osobą (na każdą część zamówienia) w zawodzie murarz c) wykazał, że dysponuje n/w urządzeniami i sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. - co najmniej jednym samochodem dostawczym (na każdą część zamówienia) do przewozu pracowników, materiałów, sprzętu i narzędzi. - co najmniej 1 zestawem ( na każdą część zamówienia) palników i butli gazowych do zgrzewania pap termozgrzewalnych, - co najmniej jednym ( na 2 części zamówienia) podnośnikiem samochodowym z koszem roboczym o wysięgu minimum18m - co najmniej 1 zestawem drabin rozkładanych o wysokości pow. 10m (na każdą część zamówienia) d) zaoferował termin płatności za wykonane roboty nie krótszy niż 30 dni, e) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100.000zł licząc odrębnie na każdą część zamówienia, 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. c) wykaz wykonanych przez wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od daty upływu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych z podaniem wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 3 SIWZ., W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. d) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w p.pkt c) zostały wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokóły odbioru końcowego) wystawione przez poprzednich zamawiających). Referencje muszą zawierać datę wystawienia oraz muszą być podpisane przez osobę uprawnioną W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzali spełnienie warunku. e) wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 4 SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje wg wymogów określonych w pkt 7.1, p.pkt b W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. f) dokumenty potwierdzające, że osoby, o których mowa w p.pkt e) posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje tj. należy dołączyć kserokopię wymaganych uprawnień budowlanych, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, świadectwa , g) polisę OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. h) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. i) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca j) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium wniesionego w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. nr 25, poz. 253, Nr 55, poz. 596 i nr 216, poz. 1824) - wymagany jest oryginał dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Cena m-g pracy podnośnika - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (w formie papierowej) można odebrać w PGM Sp. z o.o. w Słupsku ul. Tuwima 4 - pokój 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku przy ul. Tuwima 4 w pokoju nr 4 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie robót budowlanych konserwacyjno-remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, Rej. ulic nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne (w miarę występujących potrzeb i awarii) wykonywanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych Gminy Miejskiej Słupsk oraz w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych (administrowanych) przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Oddział nr 1 przy ul. Niemcewicza15, Rejon ulic Nr 1. Wykaz nieruchomości w Części Nr 1 określa załącznik nr 6 do SIWZ. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 1, jaką wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi: 450.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie robót wystawione przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Cena m-g pracy podnośnika - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie robót budowlanych konserwacyjno-remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 1 przy ul. Niemcewicza 15 w Słupsku, Rej. ulic nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne (w miarę występujących potrzeb i awarii) wykonywanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych Gminy Miejskiej Słupsk oraz w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych (administrowanych) przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Oddział nr 1 przy ul. Niemcewicza15, Rejon ulic Nr 2. Wykaz nieruchomości w Części Nr 1 określa załącznik nr 6 do SIWZ. Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 2, jaką wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi: 450.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie robót wystawione przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Cena m-g pracy podnośnika - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie robót budowlanych konserwacyjno-remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku, Rej. ulic nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne (w miarę występujących potrzeb i awarii) wykonywanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych Gminy Miejskiej Słupsk oraz w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych (administrowanych) przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Oddział nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4, Rejon ulic Nr 1. Wykaz nieruchomości w Części Nr 3 określa załącznik nr 8 do SIWZ Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 3, jaką wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi 250.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie robót wystawione przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Cena m-g pracy podnośnika - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonywanie robót budowlanych konserwacyjno-remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych zarządzanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku - Oddział Nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4 w Słupsku, Rej. ulic nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne (w miarę występujących potrzeb i awarii) wykonywanie robót budowlanych konserwacyjnych i remontowych w zakresie robót dekarsko-blacharskich w zasobach mieszkaniowych Gminy Miejskiej Słupsk oraz w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych zarządzanych (administrowanych) przez PGM Sp. z o.o. w Słupsku Oddział nr 2 przy Pl. Zwycięstwa 4, Rejon ulic Nr 1. Wykaz nieruchomości w Części Nr 4 określa załącznik nr 9 do SIWZ Maksymalna wartość wynagrodzenia za wykonanie części nr 4, jaką wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy wynosi 250.000,00 zł. Zakres rzeczowy robót, oraz termin ich wykonania będzie określać każdorazowo zlecenie robót wystawione przez Zamawiającego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Cena m-g pracy podnośnika - 5
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachów w budynkach komunalnych
- Remont obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie-remont dachu.
- Remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynkach Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
- Modernizacja dachów budynków wielorodzinnych w komunalnym zasobie mieszkaniowym miasta Ozorkowa
- Remont pokrycia dachu na części budynku biurowego Urzędu Statystycznego w Warszawie, Oddział w Ciechanowie.
- Remont fragmentu pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi w budynku użytkowym położonym przy ul. Mrozowej 13 w Krakowie
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





