To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Sikórz: Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne.
Numer ogłoszenia: 1367 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195991 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach k/Płocka Sp. z o.o., Kobierniki 42, 09-413 Sikórz, woj. mazowieckie, tel. 024 3675355, faks 024 3650450.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót dla przedsięwzięcia polegającego na:Zaprojektowanie i budowa magazynu na surowce wtórne realizowanego na działkach o nr ew. 42/7 i 42/8 w obrębie Kobierniki gm. Stara Biała na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych k/Płocka Sp. z o.o. I.Sposób realizacji zadania Etap 1 Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która uwzględniałaby moż-liwość etapowania budowy hali (powtarzalny moduł) w taki sposób, żeby wybudowany moduł można było wykorzystać do użytkowania, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na budowę. Etap 2 Wykonanie części zakresu robót określonych dokumentacją projektową i pozwoleniem na bu-dowę tj. części hali o powierzchni 25% całego obiektu, wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenie na użytkowanie Uwaga: przewidywana realizacja Etapu 3 poprzez ogłoszenie nowego przetargu na dokoń-czenie pełnego zakresu inwestycji - od roku 2014 lub 2015. Dla realizacji w/w inwestycji zakład uzyskał następujące decyzje administracyjne: 1. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 2013.02.18 znak RGK.6220.18.2012 wydana przez Wójta Gminy Stara Biała, 2. Decyzja Nr 8/2013 o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego z dnia 14.05.2013 r. znak IR.GP.6733.8.2013 wydana przez Wójta Gminy Stara Biała. II. Charakterystyka przedsięwzięcia: 1. Rodzaj zabudowy - zabudowa przemysłowo, magazynowo, usługowa 2. Wymiary zabudowy - długość 75-80 m, szerokość 25-30m. Kubatura - do 14 400 m3 4. Wysokość górnej krawędzi elewacji - nieprzekraczająca 9,0 m 5. Wysokość głównej kalenicy - nieprzekraczająca 11,0 m 6. Dach dwuspadowy o kącie nachylenia do 20 stopni 7. Budynek parterowy, nieogrzewany, o utwardzonym podłożu 8. Wydzielone sektory do magazynowania dla poszczególnych surowców 9. Posadzka betonowa przystosowana do obciążenia transportem kołowym 10. Obiekt wyposażony w instalacje: a) elektryczną zasilania z rozdzielniami nn wyposażoną minimum w 10 pól i 3 gniazdami siły, b) oświetleniową - instalacja dwuobwodowa, punkty oświetleniowe zgodnie z normą zapewniającą odpowiednią ilość luksów c) wodną i odprowadzenie wód z mycia posadzki do zbiornika bezodpływowego poprzez separator. III. Wymagania dotyczące zakresu dokumentacji projektowej: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej w takim zakresie, żeby konstrukcja hali składała się z powtarzalnych modułowych segmentów, co umożliwiło by budowę i użytkowanie hali w dwóch etapach. 2. Dokumentacja projektowa we wszystkich branżach wraz z niezbędnymi uzgodnieniami - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej, 3. Projekty wykonawcze we wszystkich branżach - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej, 4. Przedmiary robót we wszystkich branżach - 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej, 5. Kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach - 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej, 6. Informacja BIOZ - 5 egzemplarzy w wersji papierowej i elektronicznej, 7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót we wszystkich branżach - 3 egzemplarze w wersji papierowej i elektronicznej. IV. Pozostałe wymagania: 1. Zamierzenie budowlane winno być projektowane zgodnie z przepisami, w tym m.in.: a)ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21), b)ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr. 243, poz. 1623z późn. zm.), c)rozporządzenie m Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75, poz.690 z póżn. zm.), d)rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012 r., poz. 463), e)rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462), f)ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 z póżn. zm.), g)rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z póżn. zm.). 2. W wykonanej dokumentacji projektowej należy uwzględnić wszystkie wymagania określone w uzyskanych przez inwestora decyzjach administracyjnych. 3. W okresie wykonywania projektu należy konsultować się na bieżąco z inwestorem w zakresie spełnienia oczekiwań w związku z przyjętymi rozwiązaniami, oraz zaakceptowania projektu przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę. 4. Uzyskanie w imieniu inwestora prawomocnej decyzji pozwolenie na budowę oraz decyzji pozwolenie na użytkowanie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.32.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WMBP Sp. z o.o., Lubajny 25/1, Ostróda, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 442934,01
Oferta z najniższą ceną: 442934,01 / Oferta z najwyższą ceną: 695500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych na terenie Gminy Dopiewo w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - przebudowa i rozbudowa budynku kuchni centralnej
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





