To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-23
Suwałki: Usługi doradztwa zawodowego, usługi przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługi wyżywienia), dostawa materiałów piśmienniczych, dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13
Numer ogłoszenia: 136778 - 2014; data zamieszczenia: 23.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71584 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi doradztwa zawodowego, usługi przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługi wyżywienia), dostawa materiałów piśmienniczych, dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi doradztwa zawodowego, usługi przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługi wyżywienia), dostawa materiałów piśmienniczych, dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13.Usługi doradztwa zawodowego, usługi przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługi wyżywienia), dostawa materiałów piśmienniczych, dostawa artykułów biurowych na potrzeby projektu pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13: Zadanie 1: usługa doradztwa zawodowego - analiza predyspozycji zawodowych na etapie rekrutacji do projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: Suwałki, Augustów, Sejny. Zadanie 2: usługa doradztwa zawodowego IPD dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: miasto Sejny. Zadanie 3: usługa doradztwa zawodowego IPD dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: miasto Suwałki. Zadanie 4: usługa doradztwa zawodowego IPD dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: miasto Augustów. Zadanie 5: usługa przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługa wyżywienia) dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: miasto Sejny. Zadanie 6: usługa przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługa wyżywienia) dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: miasto Suwałki. Zadanie 7: usługa przygotowania, dostawy i serwowania posiłków (usługa wyżywienia) dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start; miejsce świadczenia usługi: miasto Augustów. Zadanie 8: dostawa artykułów biurowych na potrzeby rekrutacji w ramach projektu pn. Praca na start. Zadanie 9: dostawa materiałów piśmienniczych dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Praca na start WND-POKL.07.02.01-20-415/13 - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w ramach PRIORYTETU VII. Promocja integracji społecznej, DZIAŁANIA 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, PODDZIAŁANIA 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby rekrutacji w ramach projektu pn. Praca na start.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ, ul. T. Kościuszki 60, 16-400 Suwałki, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 479,70
Oferta z najniższą ceną: 479,70 / Oferta z najwyższą ceną: 479,70
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: dostawa materiałów piśmienniczych dla uczestników/uczestniczek projektu pn. Praca na start.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ
- MOTYL OFFICE SERVICE TOMASZ MOTULEWICZ, ul. T. Kościuszki 60, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2816,70
Oferta z najniższą ceną: 2816,70 / Oferta z najwyższą ceną: 2816,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- "Aktywne Place Zabaw 2025 - Żłobek Miejski ul. Kościuszki 6"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 1 w Suwałkach
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania na żłobek budynku przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Wykonanie i montaż wyposażenia Muzeum Wigier elementy interaktywnej edukacji w tym: urządzenia edukacyjne, gry, modele przyrodnicze i plakaty
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- Opracowanie graficzne i wydruk materiałów informacyjno-edukacyjnych na potrzeby realizacji programów polityki zdrowotnej i innych akcji/wydarzeń realizowanych przez Wydział Zdrowia
- Wykonanie publikacji dla Muzeum Narodowego w Lublinie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego (magazyn wydawnictw - ul. Zamkowa 9, Lublin) wraz z rozładunkiem i wniesieniem do wskazanego magazynu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.