Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Siennica: ZAKUP SAMOCHODU STRAŻACKIEGO DLA OSP ŻAKÓW
Numer ogłoszenia: 136741 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siennica, ul. Kołbielska 1, 05-332 Siennica, woj. mazowieckie, tel. 025 7572020, fax 025 7572095.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsiennica.fm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP SAMOCHODU STRAŻACKIEGO DLA OSP ŻAKÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo -gaśniczego z przeznaczeniem do Ochotniczej Straży Pożarnej w Żakowie . Samochód będący przedmiotem zamówienia musi spełniać poniższe wymagania techniczne: - rok produkcji nie wcześniej niż 1990r. - sprawny technicznie aktualnie zarejestrowany na terenie Polski lub wszystkie niezbędne dokumenty obowiązującym prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju , - aktualny przegląd techniczny, - przebieg samochodu nie więcej niż 50.000 km , - wyposażony w autopompę - zbiornik o pojemności nie mniejszej niż 1800 l , - przystosowany do przewozu min. 6 osób.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.14.42.10 - 24.14.42.10 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie występuje.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 p.z.p. 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie do SIWZ - wypis z odpowiedniej ewidencji dokumentujący prowadzenie działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugsiennica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siennica Adres: Ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica pok. nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siennica Adres: Ul. Kołbielska 1 , 05-332 Siennica pok. nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





