Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-02
Koszalin: DOSTAWA TUSZY I TONERÓW ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW KOMPUTEROWYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 13672 - 2009; data zamieszczenia: 02.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA TUSZY I TONERÓW ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW KOMPUTEROWYCH DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa TUSZY I TONERÓW ORAZ INNYCH ARTYKUŁÓW KOMPUTEROWYCH dla Starostwa Powiatowego w Koszalinie szczegółowo określonych wraz z ilościami w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy: -wkładów drukujących do drukarek atramentowych; -kaset z tonerem do drukarek laserowych; -tonerów do kserokopiarek; -innych tonerów; -artykułów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do niej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000,00 PLN.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5)spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 6)zabezpieczą ofertę wymaganym wadium; 7)wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę swoim rodzajem odpowiadającą przedmiotowi zamówienia /w zakresie tuszy i tonerów/ o wartości min. 50.000 PLN brutto i załączą referencję/e/ lub inny/e/ dokument/y/ potwierdzający, że dostawa/y/ została/y/ wykonana/e/ należycie. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1)oświadczenie Wykonawcy sporządzone na druku Załącznik nr 2b do SIWZ, 2)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na druku Załącznik nr 2a do SIWZ; 3)wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 4)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)wykaz wykonanych dostaw wraz z referencjami na druku Załącznik nr 5 do SIWZ, zgodny z wymogami określonymi w rozdziale III, punkt VIII, pdpkt 1.7; 6)dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
ul. Racławicka 13, 75-620 KOSZALIN pokój 301/302 /III piętro/
tel.0943428511, 0943428333 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2009 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie ul. Racławicka 13, 75-620 KOSZALIN pokój 301/302 /III piętro/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska) w m. Białogard
- Przebudowa DW 113 m. Mosty
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DW115 m. Pilchowo ul. Szczecińska
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- Poprawa ergonomii i środowiska pracy w Starostwie Powiatowym w Żninie i Powiatowym Urzędzie Pracy w Żninie.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.