eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Człuchów › Zakup i dostawa kapnometrów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-13

Człuchów: Zakup i dostawa kapnometrów
Numer ogłoszenia: 136715 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 120637 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, ul. Szczecińska 16, 77-300 Człuchów, woj. pomorskie, tel. 059 8342281 w. 307, faks 059 8342459.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa kapnometrów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa kapnometrów zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wspólny słownik CPV 33.19.00.00 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania techniczne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawca musi uruchomić sprzęt oraz przeszkolić personel. Urządzenie opisane w załączniku nr 2 do SIWZ musi być fabrycznie nowe - rok produkcji 2011 oraz muszą posiadać minimum 24 miesięczny okres gwarancyjny. Dostawca musi zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego sprzętu na następujących warunkach: - Każda naprawa trwająca powyżej 1 dnia w okresie gwarancji, przedłuża okres gwarancji o czas w jakim była dokonywana. - Wykonawca zobowiązuje się do sprawowania autoryzowanego serwisu gwarancyjnego w okresie trwania gwarancji bez dodatkowej opłaty. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 3 dni od otrzymania urządzenia (koszt transportu pokrywa Wykonawca) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych lub wyższych parametrach. - W razie potrzeby wykonania naprawy poza terenem Zamawiającego transport sprzętu odbywa się na koszt Wykonawcy. - Okres gwarancji ulegnie odpowiednio przedłużeniu w przypadku naprawy sprzętu - o okres wykonywania naprawy: w przypadku dokonania wymiany - biegnie na nowo. - Zamawiający ma prawo do wymiany podzespołu przedmiotu zamówienia na nowy w przypadku, gdy autoryzowany serwisant stwierdzi wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia, a także gdy w okresie gwarancji wystąpiła konieczność trzech napraw, a sprzęt nadal wykazuje wady uniemożliwiające eksploatację zgodną z przeznaczeniem. - Wykonawca przeprowadzi minimum jeden bezpłatny przegląd w roku w okresie gwarancji, w siedzibie Zamawiającego bądź Wykonawcy (koszt transportu pokrywa Wykonawca) - Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego informowania Zamawiającego o zmianie swojej siedziby i numeru telefonu do zgłaszania awarii urządzenia. - Koszty materiałów zużytych do konserwacji i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. - Jeżeli Wykonawca lub Gwarant, albo osoba przez nich upoważniona, po wezwaniu ich do wymiany sprzętu lub usunięcia wad i okazaniu dokumentu gwarancyjnego przez Zamawiającego, nie dopełni obowiązku wymiany na wolne od wad lub usunięcie wad w drodze naprawy w określonym w umowie terminie, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad w drodze naprawy na ryzyko i koszt Wykonawcy zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące mu na podstawie umowy. - Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady fizyczne przedmiotu umowy. - Przez wady fizyczne rozumie się w szczególności jakąkolwiek niezgodność sprzętu medycznego z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medline Sp. z o.o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10296,02

  • Oferta z najniższą ceną: 10296,02 / Oferta z najwyższą ceną: 15243,12

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.