Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Kraków: Dostawa samochodu osobowego dla Izby Skarbowej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 136680 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 255 74 62, fax 012 255 74 65.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iskrakow.krak.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego dla Izby Skarbowej w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup samochodu osobowego, fabrycznie nowego, typ nadwozia combi lub van, rok produkcji 2008, spełniającego warunki dopuszczenia do ruchu drogowego. 2. Samochód powinien spełniać następujące parametry techniczne: 2.1. silnik: Diesel 16 V (wysokoprężny), 2.2. pojemność skokowa (cm³): minimalna 1750 - maksymalna 2200, 2.3. moc maksymalna (KM): minimum 109, 2.4. moment obrotowy (Nm): minimalny 300 w zakresie od 1800-2500 obr/min, 2.5. skrzynia biegów: manualna, 2.6. ilość miejsc siedzących: minimum 5, 2.7. minimalna pojemność przestrzeni bagażowej 420 litrów przy rozłożonych wszystkich siedzeniach tj. przy maksymalnej dopuszczalnej ilości pasażerów, 3. Samochód powinien być wyposażony co najmniej w elementy wymienione poniżej: 3.1. Poduszkę powietrzną kierowcy, 3.2. Poduszkę powietrzną pasażera, 3.3. Kurtyny boczne, 3.4. Napinacze pasów bezpieczeństwa, 3.5. ABS, 3.6. Klimatyzacja mechaniczna lub automatyczna, 3.7. Wspomaganie układu kierowniczego, 3.8. Elektrycznie sterowane szyby (przód i tył), 3.9. Elektrycznie sterowane lusterka boczne, 3.10. Centralny zamek, 3.11. Immobiliser, 3.12. Autoalarm o parametrach wymaganych dla ubezpieczenia AC, 3.13. Radio i minimum 2 głośniki, 3.14. Dzielona i składana tylna kanapa. Konstrukcja kanapy winna umożliwiać przewożenie na niej - po złożeniu - bagaży i wyposażenia, 3.15. Dywaniki gumowe, 3.16. Gaśnica, 3.17. Trójkąt ostrzegawczy, 3.18. Apteczka samochodowa. 4. Wykonawca na dostarczany przedmiot zamówienia udzieli: 4.1. minimum 2 lata gwarancji mechanicznej (silnik, podzespoły mechaniczne i elektryczne), 4.2. minimum 3 lata gwarancji na lakier nadwozia, 4.3. minimum 6 lat gwarancji na perforację blach nadwozia, licząc od daty dokonania odbioru ilościowo-jakościowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 5. Wykonawca zapewni: 5.1. odbiór przedmiotu zamówienia na terenie Krakowa, 5.2. przeglądy gwarancyjne w ASO nie częściej niż co 15 000 km lub co 12 miesięcy, 5.3. możliwość regulowania należności za usługi serwisowe przelewem - termin płatności minimum 14 dni.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział jedynie Wykonawcy: - spełniający wymogi wyszczególnione w przepisach art. 22 ust. 1 pzp opisanych w Załączniku nr 2 do SIWZ, - nie podlegający wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 pzp, 2.Zgodnie z art. 23 pzp w postępowaniu mogą również brać udział Wykonawcy działający wspólnie spełniający określone wyżej wymagania. 3.Ocena spełnienia w/w warunków będzie dokonywana wg zasady spełnia /nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pzp, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH SAMODZIELNIE 1.Spis wszystkich przedkładanych dokumentów 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 6.Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 7.Szczegółowy opis samochodu - Załącznik nr 4 do SIWZ 8.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE DOKUMENTY KTÓRE WINIEN ZŁOŻYĆ WYKONAWCA WYSTĘPUJĄCY WSPÓLNIE - WSPÓLNY KOMPLET - podpisuje Pełnomocnik 1. Spis wszystkich przedkładanych dokumentów. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania innych wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Formularz cenowo-ofertowy - Załącznik nr 3 do SIWZ 4. Szczegółowy opis samoochodu - Załącznik nr 4 do SIWZ DOKUMENTY, KTÓRE MUSI ZŁOŻYĆ KAŻDY Z WYKONAWCÓW ODDZIELNIE 5.Oświadczenia o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iskrakow.krak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie ul. Wiślna 7 31-007 Kraków pok. 312.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa żywienia pacjentów Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 139.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki monitora interaktywnego wraz z mobilnym stojakiem dla potrzeb Wydziału Biologii UJ w Krakowie w ramach projektu "Key to the future"
- KR-01/07/25, Zakup wsparcia dla posiadanej przez Zamawiającego biblioteki taśmowej Quantum Scalar i3 dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- (DFP.271.94.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego typu SUV, na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Powiecie Wrocławskim w celu realizacji zadań służbowych.
- Dostawa nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla MZGOK Sp. z o.o. w Koninie
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu kombi-van dla IUNG PIB w Puławach"- postępowanie powtórzone
- DOSTAWA 3 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH w POLICYJNEJ WERSJI NIEOZNAKOWANEJ: HYBRYDOWEGO SEGMENTU C z NAPĘDEM 4X4, TUPU SUV i TYPU SUV O PODWYŻSZONYCH PARAMETRACH
- Zakup samochodu służbowego
- Dostawa samochodu osobowego dla Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.