eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ulan-Majorat › Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Internet sz@nszą Gminy Ulan-Majorat - II edycja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-26

Ulan-Majorat: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Internet sz@nszą Gminy Ulan-Majorat - II edycja
Numer ogłoszenia: 136679 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85753 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ulan-Majorat, Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat, woj. lubelskie, tel. 83 351 80 69, faks 83 351 80 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Internet sz@nszą Gminy Ulan-Majorat - II edycja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania dla 8 jednostek podległych Gminie Ulan-Majorat oraz 40 gospodarstw domowych z terenu gminy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 2. Dostawę drukarek dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 3. Dostawę komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych - 50 szt. 4.Dostawę laptopów dla jednostek podległych - 4 szt. 5. Dostawę drukarek dla jednostek podległych - 3 szt. 6. Dostawę routerów dla jednostek podległych w ilości - 8 szt. 7. Dostawę listew zasilających - 94 szt. 8. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla gospodarstw domowych - 40 szt. 9. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostek podległych - 54 szt. 10. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych - 40 szt. 11. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostek podległych - 54 szt. 12. Dostawę i instalację programu zabezpieczającego dla gospodarstw domowych w ilości - 40 szt. 13. Dostawę i instalację programu zabezpieczającego dla jednostek podległych w ilości- 54 szt. 14. Dostawę i instalację programu ochrony rodzicielskiej dla gospodarstw domowych - 40 szt. 15. Dostawę i instalacje programu ochrony rodzicielskiej dla jednostek podległych - 51 szt. 16.Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy) 17. Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy) 18. lnstalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego w gosp. domowych - 40 szt. 19.Przegląd techniczny sprzętu komputerowego przed zakończeniem projektu - 94 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w następujących lokalizacjach jednostek podległych:- 1. Szkoła Podstawowa im, Ks. Jerzego Popiełuszki w Kępkach, Kępki 26A, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 6 szt. - 2. Szkoła Podstawowa w Sobolach, Sobole 69C, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 15 szt. - 3. Szkota Podstawowa w Zakrzewie, Zakrzew 27,21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 6 szt. - 4. Zespół Szkół im. Jana Pawła ll w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 53,21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 15 szt. laptop - 2 szt., drukarka - 1 szt. - 5. Gminna Biblioteka Publiczna w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 55,21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 4 szt., - 6. Gminna Biblioteka Publiczna w Ulanie-Majoracie Filia w Domaszewnicy, Domaszewnica 45, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 2 szt.,laptop - 1 szt., drukarka - 1 szt. - 7. Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanie-Majoracie, Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat: laptop - 1 szt. - 8. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ulanie- Majoracie, Ulan-Majorat 57, 21-307 Ulan-Majorat: komputer stacjonarny - 2 szt., drukarka - 1 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych wskazanych przez zamawiającego w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Specyfikacja techniczna (załącznik nr 3) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, Ze wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, ze zgodnie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązani równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, ze oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 50.21.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji śmigłowców 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - elnclusion.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MaN Complex Marek Grzywna, Łapacz Norbert, ul. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 416650,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484856,16

  • Oferta z najniższą ceną: 297978,00 / Oferta z najwyższą ceną: 547608,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.