Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-07
Olsztyn: zakup odzieży specjalnego przeznaczenia
Numer ogłoszenia: 136668 - 2009; data zamieszczenia: 07.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1106 , ul. Saperska 1, 10-073 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5423856, faks 089 5422815, 5423022.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw1106.netax.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup odzieży specjalnego przeznaczenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostarczenie do miejsca przeznaczenia zgodnie z Planem dostaw przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - wg Zał. Nr 4 do SIWZ odzieży specjalnej zgodnie z wymaganiami określonymi w Dokumentacji Techniczno - Technologicznej, wskazanej w rozdz. XVI ust. 2 SIWZ oraz według asortymentu, ilościach i rozmiarach określonych załącznikiem Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma 18.44.33.20 - Czapki 18.33.20.00 - Koszule .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 pkt a i b niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych powyżej w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z wymogami § 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 16 października 2008r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 188, poz.1155). 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt b niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11rbm.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamowienia@11rbm.wp.mil.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, budynek nr 1, pokój nr 18 parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: czapka ćwiczebna marynarska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-413/MON/ (2.94).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: czapka garnizonowa oficera młodszego marynarki wojennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-403/MON/ (2.250).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: furażerka marynarki wojennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-409/MON/ (2.274).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: getry skórzane koloru białego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-903/MON/ (2.278).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: koszula ćwiczebna marynarska, damska z krótkimi rękawami.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-302D/MON/ (2.236).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: naramienniki z oznakami stopni marynarki wojennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-840/MON/ (2.398).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: oznaki stopnia do furażerki marynarki wojennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-821B/MON/ (2.433).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: pas marynarski koloru białego, pasek skórzany oficerski z klamrą MW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-982/MON/ ( 2.445), WDTT-2/MW/2000/MW/ (2.453).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: skarpetki specjalne marynarki wojennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-540/MW/MON/ (2.548).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: spodnie ćwiczebne tropikalne oficerskie marynarki wojennej - krótkie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT-126T/MON/ (2.571).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: sznur galowy chorążego marynarki wojennej, sznur galowy oficerski marynarki wojennej.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT -807/MON/ (2.625), WDTT -806/MON/ (2.628).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: oznaki stopni marynarki wojennej do ubrania ochronnego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WDTT -833A/MON/ (2.683).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa nr 3/2025 drutu 3,0 mm do belowania odpadów dla ZGOK Sp. z o.o. w Olsztynie
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej do Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Dostawa jednorazowa leków z medycyny ludzkiej dla Wydziału Medycyny Weterynaryjnej Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Adaptacja pomieszczeń laboratoryjnych - prace budowlane i wykończeniowe w siedzibie Zamawiającego w Olsztynie
- Dostawa pompy do kontrapulsacji
- Implanty stosowane w korekcji kręgosłupa z opcją zastosowania prętów magnetycznych dzieci oraz śruby biowchłanialne
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.