Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-08
Tarnowo Podgórne: dostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Przeźmierowie
Numer ogłoszenia: 136602 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury "SEZAM" , ul. Poznańska 96, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 61 8959228, faks 61 8146119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksezam.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Przeźmierowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją następujących urządzeń: CYFROWY MIKSER 32 KANAŁOWY Z KOREKTOREM GRAFICZNYM: Cyfrowa konsoleta miksująca sygnały dźwiękowe wyposażona w oryginalne opakowanie transportowe, charakteryzująca się parametrami nie gorszymi niż wymienione: - nie mniej niż 40 kanałów wejściowych, z czego 32 wyposażone w wysokiej klasy preampy mikrofonowe z przetwornikami nie gorszymi niż 24bit/192kHz, 114dB dynamiki - oparty na otwartej architekturze system mogący pracować z szybkością próbkowania do 96kHz - możliwość integracji z systemem osobistego odsłuchu dla muzyków pracującego na zasadzie osobistych mikserów odsłuchowych. - nie mniej niż 25 szyn miksujących - nad każdym suwakiem wskaźniki poziomu sygnału oraz diody informujące o zadziałaniu kompresora oraz bramki, - kanał musi posiadać dedykowany wyświetlacz, który może zawierać nazwę oraz możliwość zmiany koloru podświetlenia - EQ parametryczny z podwójnym filtrem półkowym. - nie mniej niż 25 wysokiej klasy 100mm zmotoryzowanych suwaków - Funkcja solo - Funkcja mute - Wbudowane procesory (Dynamic, Compresor, Gate)dostępne dla każdego kanału I Mix BUS, wskaźniki na diodach przy bloku dynamiki i Compresora - Wbudowane min 4 niezależne procesory efektowe dostępne dla każdego kanału z wgranymi najpopularniejszymi studyjnymi Pluginami - 100 pasmowy RTA do każdego kanału - 31 Punktowy EQ główny z możliwością obsługi z Faderów kanałowych - Cyfrowo regulowany trim niezależnie od ustawienia wzmocnienia Preampu - 8 fizycznych grup DCA - Ekran LCD min 7 cali na którym można edytować poszczególne sekcje mixera, oraz ustawienia parametrów mixera. - konsoleta musi być wyposażona w interfejs USB służący do komunikacji z komputerem. Takie połączenie musi umożliwiać wykorzystanie konsolety jako interfejsu audio dla komputera charakteryzującego się przynajmniej 32 wejściami i 32 wyjściami (symultanicznie) - możliwość zainstalowania innych kart rozszerzających w najpopularniejszych standardach transmisji cyfrowej (MADI i Dante) - możliwość zdalnej kontroli z urządzeń Mac, Os , PC , Android - dostępność do przynajmniej 32 kanałów wejściowych, 16 szyn miksujących, wyjścia master L,R . Gniazd Ethernet oraz gniazd midi i Portów AES50 z tylnego panelu mixera - Podświetlane Potencjometry, suwaki i przyciski - powierzchnia robocza konsolety powinna posiadać dwie nachylone względem siebie płaszczyzny na których umiejscowione będą suwaki oraz potencjometry i ekran kontrolny. LINIOWY ZESTAW GŁOŚNIKÓW NA SCENĘ W CENTRUM KULTURY W PRZEŹMIEROWIE Zestaw głośnikowy liniowy dwudrożny zbudowany z sześciu kolumn głośnikowych w oparciu o dwa jednocalowe głośniki wysokotonowe i dwunastocalowy głośnik średnio-nisko tonowy. Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 50Hz-19kHz, Moc AES: HF:160W, LF:400W, impedancja 8OHM, waga elementu nie większa niż 30kg, wbudowany system do wciągania na min 8 metrów, podwieszenia, i regulacji kąta dyspersji, dyspersja horyzontalna 90. Zestaw Głośników basowych zbudowany z: Dwóch kolumn wykonanych w oparciu o jeden przetwornik 18in każda. Pasmo przenoszenia 35-140Hz, Moc AES: 1200W, Skuteczność nie mniejsza niż 103dB 1W/1m, impedancja 8ohm, waga nie większa niż 50kg. Pasywne monitory odsłuchowe w ilości 6 sztuk, zbudowany w oparciu o przetworniki 15in i 1in, pasmo przenoszenia 45Hz-20kHz, impedancja 4 ohm, skuteczność 98dB 1W/1m, waga nie większa niż 23kg. Kolumna pasywna dwudrożna zbudowana w oparciu o przetwornik 10in i 2in, pasmo przenoszenia 60Hz-20kHz, skuteczność 97dB 1W/1m, waga nie większa niż 16kg. PERYFERIA Jeden odtwarzacz CD podwójny, z czytnikiem plików mp3/wma, wbudowanym gniazdem USB, z opakowaniem transportowym typu case AKCESORIA MONTAŻOWE Okablowanie: Redukcja Harting - 32xXLR długość 5m, sposób łączenia dostosowany do istniejącej instalacji + obudowa transportowa Puszka przyłączeniowa 32xXLR - złącze Harting - długość przewodu 10m Kabel wieloparowy 16 kanałowy - zasilających system główny, system subbasów, frontfill, monitory podłogowe. Skrzynie kablowe na kółkach z możliwością sztaplowania: - 2 szt. - Skrzynia techniczna z szufladami. 900 x 700 x 700h+koła Prowadnice szuflad z pełnym wysuwem - 4 szt. - Skrzynia transportowa na akcesoria 900 x 500 x 500h+koła mm ROBOCIZNA - Montaż, konfiguracja, uruchomienie i szkolenie - Przygotowanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie systemu okablowania wraz z puszkami przyłączeniowymi dla systemu monitorowego na scenie - 5 kompletów x 6 złączy NL-4- - Przygotowanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie systemu okablowania dla systemu wzmacniaczy WZMACNIACZE MOCY Cyfrowe wzmacniacze mocy w ilości 5 szt o parametrach: 4 kanałowy o mocy łącznej 5000W, zniekształcenia max 1%THD, szum max -101dB, współczynnik tłumienia większy niż 150, waga nie większa niż 10kg, sterowanie USB, z wbudowanym procesorem DSP umożliwiającym wykorzystanie wzmacniaczy w dowolnym trybie - jedno, dwu, trzy i czterokanałowym. Wbudowane filtry parametryczne, limitery oraz możliwość wprowadzania opóźnienia. Zasilacz impulsowy, możliwość sterowania GPIO, wbudowany wyświetlacz LCD minimum 400x240, monitorowanie zużycia prądu. Wzmacniacz musi posiadać 4 wejścia symetryczne i 4 wyjścia głośnikowe w standardzie instalacyjnym euroblock. 3.2. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji: 36 miesięcy. 3.3. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.4. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 32342400-6, 45314300-4. 3.5. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie sprzętu; - szkolenie pracowników Zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę sprzętu; - czas reakcji na zgłoszoną przez wykwalifikowanego pracownika awarię - maksymalnie 8 godzin od informacji przesłanej drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej; - czas przyjazdu serwisu - do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, - oddelegowanie osoby dobrze znającej zainstalowany system, do pomocy przy realizacji pierwszych pięciu wydarzeń kulturalnych, wskazanych przez Zamawiającego; - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania i odbioru dostaw w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zastępczego sprzętu posiadającego parametry identyczne z przedmiotem zamówienia na czas naprawy przez cały czas trwania 36 miesięcznej gwarancji. 3.6. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. 3.7. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.8. Wszystkie urządzenia i systemy dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 3.9. Zakup jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 15% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu nagłaśniającego o wartości 100 000 zł brutto;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dostaw, o którym mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko dostaw, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 9b SIWZ.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) zestawienie parametrów technicznych podlegających ocenie - wg załącznika nr 1 do SIWZ c) opis parametrów technicznych oferowanych przez wykonawcę z podaniem typu i producenta wg załącznika nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - parametry techniczne - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana umowy może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego: a) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, Zmiana terminu realizacji może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego w przypadku gdy: - wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne. w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksezam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie Podgórnym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 96 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
- skład i druk gminnego miesięcznika "Sąsiadka-Czytaj"
- Budowa parkingu i drogi dojazdowej przy Aquaparku Tarnowskie Termy oraz Tarnowskie Tężnie w Tarnowie Podgórnym
- budowa chodnika wraz z oświetleniem na ul. Sowiej w Tarnowie Podgórnym - I etap
- zagospodarowanie Termalnego Parku Zdrowia w Tarnowie Podgórnym I etap
- rewitalizacja parku 700-lecia w Tarnowie Podgórnym I etap
więcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń w SP w Lubiczu Górnym na potrzeby zaplecza kuchennego wraz z jego wyposażeniem
- Wykonanie robót budowlanych instalacji sanitarnej i elektrycznej w pomieszczeniach i ciągu komunikacyjnym na Wydziale Inżynierii Produkcji i Technologii Materiałów - Katedra Fizyki
- Budowa lądowisk dla bezzałogowych statków powietrznych (BSP)
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- "Dostawa specjalistycznego sprzętu na potrzeby Studia Muzyki Elektronicznej Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie."
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Sprzęt nagłaśniający »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





