eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórnedostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Przeźmierowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Tarnowo Podgórne: dostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Przeźmierowie
Numer ogłoszenia: 136602 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Kultury "SEZAM" , ul. Poznańska 96, 62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie, tel. 61 8959228, faks 61 8146119.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goksezam.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia do Centrum Kultury w Przeźmierowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją następujących urządzeń: CYFROWY MIKSER 32 KANAŁOWY Z KOREKTOREM GRAFICZNYM: Cyfrowa konsoleta miksująca sygnały dźwiękowe wyposażona w oryginalne opakowanie transportowe, charakteryzująca się parametrami nie gorszymi niż wymienione: - nie mniej niż 40 kanałów wejściowych, z czego 32 wyposażone w wysokiej klasy preampy mikrofonowe z przetwornikami nie gorszymi niż 24bit/192kHz, 114dB dynamiki - oparty na otwartej architekturze system mogący pracować z szybkością próbkowania do 96kHz - możliwość integracji z systemem osobistego odsłuchu dla muzyków pracującego na zasadzie osobistych mikserów odsłuchowych. - nie mniej niż 25 szyn miksujących - nad każdym suwakiem wskaźniki poziomu sygnału oraz diody informujące o zadziałaniu kompresora oraz bramki, - kanał musi posiadać dedykowany wyświetlacz, który może zawierać nazwę oraz możliwość zmiany koloru podświetlenia - EQ parametryczny z podwójnym filtrem półkowym. - nie mniej niż 25 wysokiej klasy 100mm zmotoryzowanych suwaków - Funkcja solo - Funkcja mute - Wbudowane procesory (Dynamic, Compresor, Gate)dostępne dla każdego kanału I Mix BUS, wskaźniki na diodach przy bloku dynamiki i Compresora - Wbudowane min 4 niezależne procesory efektowe dostępne dla każdego kanału z wgranymi najpopularniejszymi studyjnymi Pluginami - 100 pasmowy RTA do każdego kanału - 31 Punktowy EQ główny z możliwością obsługi z Faderów kanałowych - Cyfrowo regulowany trim niezależnie od ustawienia wzmocnienia Preampu - 8 fizycznych grup DCA - Ekran LCD min 7 cali na którym można edytować poszczególne sekcje mixera, oraz ustawienia parametrów mixera. - konsoleta musi być wyposażona w interfejs USB służący do komunikacji z komputerem. Takie połączenie musi umożliwiać wykorzystanie konsolety jako interfejsu audio dla komputera charakteryzującego się przynajmniej 32 wejściami i 32 wyjściami (symultanicznie) - możliwość zainstalowania innych kart rozszerzających w najpopularniejszych standardach transmisji cyfrowej (MADI i Dante) - możliwość zdalnej kontroli z urządzeń Mac, Os , PC , Android - dostępność do przynajmniej 32 kanałów wejściowych, 16 szyn miksujących, wyjścia master L,R . Gniazd Ethernet oraz gniazd midi i Portów AES50 z tylnego panelu mixera - Podświetlane Potencjometry, suwaki i przyciski - powierzchnia robocza konsolety powinna posiadać dwie nachylone względem siebie płaszczyzny na których umiejscowione będą suwaki oraz potencjometry i ekran kontrolny. LINIOWY ZESTAW GŁOŚNIKÓW NA SCENĘ W CENTRUM KULTURY W PRZEŹMIEROWIE Zestaw głośnikowy liniowy dwudrożny zbudowany z sześciu kolumn głośnikowych w oparciu o dwa jednocalowe głośniki wysokotonowe i dwunastocalowy głośnik średnio-nisko tonowy. Pasmo przenoszenia nie mniejsze niż 50Hz-19kHz, Moc AES: HF:160W, LF:400W, impedancja 8OHM, waga elementu nie większa niż 30kg, wbudowany system do wciągania na min 8 metrów, podwieszenia, i regulacji kąta dyspersji, dyspersja horyzontalna 90. Zestaw Głośników basowych zbudowany z: Dwóch kolumn wykonanych w oparciu o jeden przetwornik 18in każda. Pasmo przenoszenia 35-140Hz, Moc AES: 1200W, Skuteczność nie mniejsza niż 103dB 1W/1m, impedancja 8ohm, waga nie większa niż 50kg. Pasywne monitory odsłuchowe w ilości 6 sztuk, zbudowany w oparciu o przetworniki 15in i 1in, pasmo przenoszenia 45Hz-20kHz, impedancja 4 ohm, skuteczność 98dB 1W/1m, waga nie większa niż 23kg. Kolumna pasywna dwudrożna zbudowana w oparciu o przetwornik 10in i 2in, pasmo przenoszenia 60Hz-20kHz, skuteczność 97dB 1W/1m, waga nie większa niż 16kg. PERYFERIA Jeden odtwarzacz CD podwójny, z czytnikiem plików mp3/wma, wbudowanym gniazdem USB, z opakowaniem transportowym typu case AKCESORIA MONTAŻOWE Okablowanie: Redukcja Harting - 32xXLR długość 5m, sposób łączenia dostosowany do istniejącej instalacji + obudowa transportowa Puszka przyłączeniowa 32xXLR - złącze Harting - długość przewodu 10m Kabel wieloparowy 16 kanałowy - zasilających system główny, system subbasów, frontfill, monitory podłogowe. Skrzynie kablowe na kółkach z możliwością sztaplowania: - 2 szt. - Skrzynia techniczna z szufladami. 900 x 700 x 700h+koła Prowadnice szuflad z pełnym wysuwem - 4 szt. - Skrzynia transportowa na akcesoria 900 x 500 x 500h+koła mm ROBOCIZNA - Montaż, konfiguracja, uruchomienie i szkolenie - Przygotowanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie systemu okablowania wraz z puszkami przyłączeniowymi dla systemu monitorowego na scenie - 5 kompletów x 6 złączy NL-4- - Przygotowanie, dostarczenie, zamontowanie i uruchomienie systemu okablowania dla systemu wzmacniaczy WZMACNIACZE MOCY Cyfrowe wzmacniacze mocy w ilości 5 szt o parametrach: 4 kanałowy o mocy łącznej 5000W, zniekształcenia max 1%THD, szum max -101dB, współczynnik tłumienia większy niż 150, waga nie większa niż 10kg, sterowanie USB, z wbudowanym procesorem DSP umożliwiającym wykorzystanie wzmacniaczy w dowolnym trybie - jedno, dwu, trzy i czterokanałowym. Wbudowane filtry parametryczne, limitery oraz możliwość wprowadzania opóźnienia. Zasilacz impulsowy, możliwość sterowania GPIO, wbudowany wyświetlacz LCD minimum 400x240, monitorowanie zużycia prądu. Wzmacniacz musi posiadać 4 wejścia symetryczne i 4 wyjścia głośnikowe w standardzie instalacyjnym euroblock. 3.2. Wymagany przez Zamawiającego okres rękojmi i gwarancji: 36 miesięcy. 3.3. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. 3.4. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem: 32342400-6, 45314300-4. 3.5. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także: - dostarczenie, zamontowanie, uruchomienie sprzętu; - szkolenie pracowników Zamawiającego odpowiedzialnych za obsługę sprzętu; - czas reakcji na zgłoszoną przez wykwalifikowanego pracownika awarię - maksymalnie 8 godzin od informacji przesłanej drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej; - czas przyjazdu serwisu - do 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii, - oddelegowanie osoby dobrze znającej zainstalowany system, do pomocy przy realizacji pierwszych pięciu wydarzeń kulturalnych, wskazanych przez Zamawiającego; - usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie trwania i odbioru dostaw w uzgodnionym przez Strony terminie, nie dłuższym jednak niż termin technicznie uzasadniony, konieczny do ich usunięcia. - Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zastępczego sprzętu posiadającego parametry identyczne z przedmiotem zamówienia na czas naprawy przez cały czas trwania 36 miesięcznej gwarancji. 3.6. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi. 3.7. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.8. Wszystkie urządzenia i systemy dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 3.9. Zakup jest dofinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na zasadach określonych w art. 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 15% wartości zamówienia podstawowego, polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest doświadczenie zawodowe w zakresie wykonania, w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu nagłaśniającego o wartości 100 000 zł brutto;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dostaw, o którym mowa powyżej i złożenia poświadczeń dotyczy tylko dostaw, które potwierdzają spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w pkt. 9b SIWZ.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) zestawienie parametrów technicznych podlegających ocenie - wg załącznika nr 1 do SIWZ c) opis parametrów technicznych oferowanych przez wykonawcę z podaniem typu i producenta wg załącznika nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - parametry techniczne - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiana umowy może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego: a) w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, Zmiana terminu realizacji może nastąpić tylko za zgodą zamawiającego w przypadku gdy: - wystąpią działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania niniejszej Umowy - wystąpią nieprzewidziane okoliczności formalno- prawne. w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goksezam.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie Podgórnym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 14:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 96 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.