eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojkowiceWywóz nieczystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-31

Wojkowice: Wywóz nieczystości
Numer ogłoszenia: 136540 - 2011; data zamieszczenia: 31.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 2961600, faks 032 2961613.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka org. nie posiadająca osobowości prawnej podległa min. sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ 1 ODPADY KOMUNALNE A. Odbiór nieczystości stałych wraz z ich utylizacją ze znormalizowanych pojemników. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki na odpady stałe o pojemności 1100 litrów w ilości 30 sztuk, oraz 10 pojemników o pojemności 120 l. Wykonawca zobowiązany będzie do regularnego usuwania odpadów z pojemników trzy razy w tygodniu we wtorki, czwartki i soboty. W razie potrzeby możliwe będzie dodatkowe opróżnienie pojemników po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. B. Przyjęcie i składowanie odpadów (wyszczególnionych poniżej) dostarczanych własnym transportem Zamawiającego we wskazane przez Wykonawcę miejsce (oddalone maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego): - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 200301; - odpady wielkogabarytowe 200307; - drobny gruz z remontów i rozbiórek 170101; - gruz ceglany 170102; - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia nie zawierających substancji niebezpiecznych 170107; -gleba, ziemia w tym kamienie 200202 Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia odpadów do miejsca odzysku (oddalonego maksymalnie 10 km od siedziby zamawiającego). Dostarczane odpady dostarczane będą w zależności od potrzeb zamawiającego. Wykonawca może powierzyć podwykonawcy przyjęcie i składowanie odpadów dostarczanych własnym transportem. CZĘŚĆ 2 ODPADY SPECJALNE A.Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów kodem 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji. Odpady w ilości ok. 600 litrów tygodniowo odbierane będą z pojemników do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych o pojemności 30l., dostarczonych bezpłatnie przez Wykonawcę, zgodnych z obowiązującymi normami. Odbiór pojemników będzie następował dwa razy w tygodniu. Konkretne dni tygodnia ustalone będą z Wykonawcą. Pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów kodem 18 01 02*, 18 01 03*. Odpady odbierane będą z pojemników (opakowań) do gromadzenia odpadów medycznych o ostrych końcach i krawędziach, sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucie bądź przecięcie, jednorazowych. Kolor pojemnika stosownie do kodu odpadu. Pojemność 1 pojemnika 10 l. Pojemniki dostarczane będą bezpłatnie przy każdym odbiorze odpadów przez Wykonawcę. Odbiór następował będzie 4 razy w miesiącu (1 raz w tygodniu - konkretny dzień ustalony zostanie z Wykonawcą). Pierwsze pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy. Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.11.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1.1 Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; a) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami) a) na transport i zbieranie odpadów objętych usługą wywozu lub b) na transport i odzysk odpadów objętych usługą wywozu lub c) na transport i unieszkodliwianie odpadów objętych usługą wywozu. Wykonawcy posiadający tylko zezwolenia na transport i zbieranie odpadów (ppkt a) muszą dodatkowo przedłożyć wraz z ofertą dokumenty (umowy) potwierdzające gotowość odbioru odpadów przez zakład prowadzący działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. (dla części 1 i części 2) Zezwolenia na transport odpadów muszą obejmować swym zasięgiem miejsca odbioru odpadów, o których mowa w SIWZ . b) posiadają zezwolenie z formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z 2005r., nr 236 poz. 2008 z późniejszymi. zm.) wydane przez Burmistrza Miasta Wojkowice aktualne na dzień składania oferty. (dla części 1) c) Posiadają decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (dla części 2); d) Posiadają decyzję nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny (dla części 2). 1.2 Posiadania wiedzy i doświadczenia. - przez posiadanie doświadczenia rozumie się wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług w zakresie wywozu odpadów o wartości co najmniej 100.000 złotych netto (słownie: sto tysięcy złotych) każda (dla części 1) 1.3 Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - przez potencjał techniczny rozumie się co najmniej 3 samochody niezbędne do realizacji usługi, (dla części 1) 1.4 Sytuacji ekonomicznej i finansowej. - posiada polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (dla części 1 i części 2). 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-niespełna. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w zakresie zadania wybranego przez wykonawcę 3) Opłaconą polisę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, (do polisy dołączyć należy dowód wpłaty składki ubezpieczenia). 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług w zakresie wywozu odpadów o wartości co najmniej 100.000 złotych netto (słownie: sto tysięcy złotych) każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia pojazdów, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 7) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 8) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 9) Zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami), o których mowa w punkcie V 1.1 a. 10) Decyzja na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z 2005r., nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) wydane przez Burmistrza Miasta Wojkowice aktualne na dzień składania oferty. 11) Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego; 12) Decyzję nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny; W przypadku składania oferty na część 1 Wykonawca składa dokumenty 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10. W przypadku składania oferty na część 2 Wykonawca składa dokumenty 1,2,3,6,7,8,9,11,12. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że : - nie ogłoszono jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 2 ppkt. 6,7,8 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie 4. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. 2) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Wojkowicach ul. Sobieskiego 298.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 10:30, miejsce: Zakład Karny ul. Sobieskiego 298 42-580 Wojkowice sekretariat (wejście od strony ul. Plaka).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1- ODPADY KOMUNALNE A. Odbiór nieczystości stałych wraz z ich utylizacją ze znormalizowanych pojemników. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki na odpady stałe o pojemności 1100 litrów w ilości 30 sztuk, oraz 10 pojemników o pojemności 120 l. Wykonawca zobowiązany będzie do regularnego usuwania odpadów z pojemników trzy razy w tygodniu we wtorki, czwartki i soboty. W razie potrzeby możliwe będzie dodatkowe opróżnienie pojemników po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. B. Przyjęcie i składowanie odpadów (wyszczególnionych poniżej) dostarczanych własnym transportem Zamawiającego we wskazane przez Wykonawcę miejsce (oddalone maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego): - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 200301; - odpady wielkogabarytowe 200307; - drobny gruz z remontów i rozbiórek 170101; - gruz ceglany 170102; - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia nie zawierających substancji niebezpiecznych 170107; -gleba, ziemia w tym kamienie 200202 Zamawiający dopuszcza możliwość przyjęcia odpadów do miejsca odzysku (oddalonego maksymalnie 10 km od siedziby zamawiającego). Dostarczane odpady dostarczane będą w zależności od potrzeb zamawiającego. Wykonawca może powierzyć podwykonawcy przyjęcie i składowanie odpadów dostarczanych własnym transportem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.51.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 2 - ODPADY SPECJALNE A. Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów kodem 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji. Odpady w ilości ok. 600 litrów tygodniowo odbierane będą z pojemników do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych o pojemności 30l., dostarczonych bezpłatnie przez Wykonawcę, zgodnych z obowiązującymi normami. Odbiór pojemników będzie następował dwa razy w tygodniu. Konkretne dni tygodnia ustalone będą z Wykonawcą. Pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy. B. Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 w sprawie katalogu odpadów kodem 18 01 02*, 18 01 03*. Odpady odbierane będą z pojemników (opakowań) do gromadzenia odpadów medycznych o ostrych końcach i krawędziach, sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucie bądź przecięcie, jednorazowych. Kolor pojemnika stosownie do kodu odpadu. Pojemność 1 pojemnika 10 l. Pojemniki dostarczane będą bezpłatnie przy każdym odbiorze odpadów przez Wykonawcę. Odbiór następował będzie 4 razy w miesiącu (1 raz w tygodniu - konkretny dzień ustalony zostanie z Wykonawcą). Pierwsze pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy. Wykonawca wykona zamówienie bez udziału podwykonawców.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.