To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-03
Ogłoszenie nr 1364 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.
Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu pod funkcje rekreacyjne przy ul. Smugowej w Katowicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359822-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Młyńska
4,
40098
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
+48 32 2593302, faks
48 327 054 949, e-mail
bzp@um.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): www.katowice.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu pod funkcje rekreacyjne przy ul. Smugowej w Katowicach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP.271.1
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:?I. opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze zgłoszeniem właściwemu organowi robót budowlanych i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla wymaganego Ustawą Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r. zakresu robót - zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym; II. wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych wszystkich branż oraz dostawa i montaż urządzeń niezbędnych dla funkcjonowania obiektu - zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: I. Siłownia zewnętrzna STREET WORKOUT z nawierzchnią z płyt EPDM wyposażoną w następujące elementy: a) drabinę poziomą wysoką - 1 szt. (wymiary szer./dł./wys. ok. 216x180x245, rozstaw szczebli ok.33 cm), b) drabinę pionową - 1 szt. (wymiary szer./gr./wys. ok. 66x8x195, rozstaw szczebli ok.33 cm), c) ławki skośne - 2 szt. każda z innym kątem nachylenia ("ławka nr 1" - kąt nachylenia 35 stopni, wymiary szer./dł./wys. ok. 87x110x110, sklejka wodoodporna (oparcie): 30x120x2,1 cm; "ławka nr 2" - kąt nachylenia 25 stopni, wymiary szer./dł./wys. ok. 87x120x110, sklejka wodoodporna (oparcie): 30x120x2,1 cm), d) poręcze szwedzkie - 1 komplet (zamontowane do drabinki pionowej), e) poręcze wysokie (drążki do podciągania) - 3 szt. - wymiary szer./gr./wys. ok. 324x8x160/200/245 (wysokości do ustalenia podczas realizacji), f) stopnie do wykonywania: wskoków, wejść, stepu (2 stopniowe) - 1 szt. (wymiary szer./dł./wys. ok. 100x50x50), g) poręcze niskie do pompek - 4 szt. (wymiary szer./gr./wys. ok. 100x5x20), h) poręcze równoległe potrójne - 1 szt. (wymiary szer./dł./wys. ok. 160x160x130), i) tablicę z regulaminem - 1 szt., II. Tor z nawierzchni poliuretanowej o wymiarach 40 m x 2 m; III. Stanowisko (palenisko) do ćwiczeń ogniowych z kostki brukowej o średnicy 3 m; IV. Terenowe schody żelbetowe z balustradami ze stali nierdzewnej; V. Niwelację i uformowanie skarpy wraz z jej wzmocnieniem płytami ażurowymi; VI. Hydrant wraz z niezbędną siecią wodociągową; VII. Zagospodarowanie terenu (m.in. towarzyszące formy małej architektury - ławki - 2 szt., kosze na śmieci - 2 szt.) wraz z wykonaniem trawników (w tym trawa z rolki); VIII. Niezbędne przekładki sieci uzbrojenia podziemnego. Szczegółowy zakres prac określa: a) projekt umowy b) program funkcjonalno - użytkowy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71420000-8
Dodatkowe kody CPV:
45111291-4,
71320000-7,
45111210-0,
45220000-5,
45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT174500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 214635 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy p.z.p. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:/.../ w postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały istotnie zmienione.
W uprzednio przeprowadzonym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego - nr BZP.271.1.137.2016 w wyznaczonym terminie tj.17.11.2016 r. nie została złożona żadna oferta. Nie było również zainteresowania ze strony Wykonawców na etapie procedury przetargowej (brak zapytań do przetargu). Dodatkowo w wyniku przeprowadzonych rozmów telefonicznych brak było zainteresowania do realizacji w/w zakresu robót (projektowanie + realizacja). Jedyną firmą, która wyraziła zainteresowanie wykonaniem zamówienia jest firma METS Sp. z o. o. z Legnicy; Dlatego też proponuje się firmę METS Sp. z o. o. na wykonanie tego zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Umowa ramowa na przeprowadzenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy, kwalifikowanej pierwszej pomocy lub medycznych czynności ratunkowych
- "Integracja Załogi GPW"
- Dostawa stołów elektrotechnicznych, stanowisk badania silników wraz z wyposażeniem oraz transformatora 3 fazowego do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY"
- "REMONT POMIESZCZEŃ RESTAURACJI, SANITARIATÓW ORAZ PRZYNALEŻNYCH LOKALI"
- "Malowanie wybranych pomieszczeń wraz z robotami towarzyszącymi na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego im. A.Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach" - część 1
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi i wsparcia integracji cudzoziemców dla kadry jednostek samorządu terytorialnego w ramach projektu pn. Koordynacja działań (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.