eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Popielów › Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Lipie Laski (etap I)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Popielów: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Lipie Laski (etap I)
Numer ogłoszenia: 136485 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy , ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, woj. opolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych - Lipie Laski (etap I).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi dojazdowej do gruntów rolnych Lipie Laski - Popielów o nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 5cm i szerokości 3,0 i 3,5 na długości 1 460,27m o spadku poprzecznym 2 %. Po wykonaniu robót związanych z budową drogi należy wykonać pobocze z tłucznia gr. 5cm o szerokości 70cm (nie dotyczy miejsc zawężeń pasa drogowego) od krawędzi jezdni na całej długości odcinka. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod nową konstrukcje jezdni na poszerzeniach oraz mijankach. Do robót ziemnych zaliczyć należy także ścinkę poboczy w miejscach zawężeń. Nadmiar urobku zostanie wywieziony na wysypisko. Konstrukcja nawierzchni: Przekrój I-I -warstwa ścieralna - z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 5 cm -podbudowa kruszywa drogowego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm gr. 15 cm -podbudowa kruszywa drogowego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm gr. 15 cm -warstwa odsączająca z pospółki 0 - 20 mm gr. 15 cm Przekrój II-II i III-III -warstwa ścieralna - z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 5 cm -podbudowa z gruntu rodzimego stabilizowanego technologii polimerowo - katalitycznej z dodatkiem 4 % cementu hutniczego - gr. 30 cm. Zgodnie z częścią graficzną dopuszcza się analogiczne rozwiązania dla podbudowy, jako wykonane z tłucznia kamiennego. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach: -warstwa ścieralna - z betonu asfaltowego 0/12,8 gr. 5 cm -podbudowa kruszywa drogowego o uziarnieniu ciągłym 0-31,5 mm gr. 15 cm -podbudowa kruszywa drogowego o uziarnieniu ciągłym 0-63 mm gr. 15 cm -warstwa odsączająca z pospółki 0 - 20 mm gr. 15 cm Zestawienie parametrów geometrycznych: -Długość drogi 1 460,27 m -Łuki wyokrąglające na zjazdach r = 3,0 m -Spadek poprzeczny jezdni 2 % -Spadek poprzeczny poboczy 6 % -Szerokość jezdni 3,0 i 3,5 m -Szerokość mijanek 5,0 i 5,5 m -Długość mijanek 20 - 25 m Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dobrzeń Wielki Oddział Popielów Nr 90 8895 0006 2000 0005 1044 0006, za termin wniesienia przyjmuje się datę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wykonawca dołączał do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Budowa drogi Lipie Laski (etap I). 4.Wadium wniesione w formie pieniądza winno być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 14.09.2009r. do godz. 9.45. 5.Wadium wniesione w innej formie, niż pieniądzu, należy umieścić w zamkniętym nieprzeźroczystym opakowaniu oznaczonym: Wadium - Budowa drogi Lipie Laski (etap I) i dołączyć do oferty. 6.Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacje np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każdy pisemny wniosek zgłoszony przez Zamawiającego w terminie związania z oferta, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a, 5 ustawy. 8.Dokumenty, o których mowa w punkcie 2 muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 9.Wykonawca, którego oferta, nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10.Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. -wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, -nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: -wykonali, w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na modernizacji drogi. Wymagany jest: -Kierownik Robót Drogowych: Niniejsza osoba winna posiadać uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (D. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: -posiadają polisę, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 zł. 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w pkt 6 specyfikacji. Z treści dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww. warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.udokumentowania wykonania, w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwóch robót budowlanych o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty polegającej na modernizacji drogi, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.Wykazu osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Jeżeli w ww. wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował wymagane jest załączenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 5.Kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność do izby samorządu zawodowego. 6.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: a)wypełnionego formularza ofertowego b)oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - wg druku Zamawiającego; c)pełnomocnictwa do podpisania oferty ( w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik) d)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, e)wykazu podwykonawców (jeżeli dotyczy) f)kosztorysu ofertowego g)dowodu wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Popielowie, ul. Opolska 13, pok. nr 12 ( opłatę 20 zł należy dokonać w kasie zamwiającego lub przesłać wniosek o pzresłanie specyfikacji za zaliczeniem pocztowym ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Popielów, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów, Kancelaria Wójta I pietro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.