eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułkowiceZakup samochodu dla OSP Biertowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-08

Sułkowice: Zakup samochodu dla OSP Biertowice
Numer ogłoszenia: 136452 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułkowice , ul. Rynek 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732075, faks 012 2721422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu dla OSP Biertowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego lekkiego samochodu pożarniczego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Biertowicach z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Samochód wyprodukowany w roku 2004 lub później, Przebieg nie większy jak 200 tys. km, potwierdzony dokumentacją, Silnik turbo diesel o mocy nie mniejszej niż 120 KM, Napęd 4x4 z blokadą dwóch mechanizmów różnicowych, Manualna skrzynia biegów, Wspomaganie kierownicy, Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg, Kolor kabiny i kontenera czerwony, zderzaki białe, Pojazd zarejestrowany na terenie RP jako pojazd specjalny pożarniczy - dowód rejestracyjny, karta pojazdu, Sprawny technicznie, po przeglądzie eksploatacyjnym połączonym z wymianą płynów, filtrów i olejów eksploatacyjnych, Nowa radiostacja samochodowa z instalacją antenową przystosowaną do pracy w KSRG, Kabina załogi 7 osobowa, przeszklona, Fotele załogi z pasami bezpieczeństwa, wykonane z materiału łatwo zmywalnego, Oświetlenie kabiny załogi, Tylne drzwi po prawej stronie pojazdu, Wyciągarka w orurowaniu zderzeniowym z przodu pojazdu o mocy nie mniejszej niż 11000 Lbs z liną stalową i możliwością zdalnego sterowania, Nowe opony terenowe, również na kole zapasowym, Hak holowniczy typu kulowego, Systemy: ABS, ASR, minimalnie 1xAIR BAG, Prześwit samochodu od podłoża - minimum 30 cm, Wykonana konserwacja podwozia pojazdu z montażem nadkoli, Oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonane z folii odblaskowej z numerem i nazwą jednostki, Nowe, niebieskie, wykonane w technologii ledowej oświetlenie sygnalizacyjne; belka sygnałowa dwusekcyjna, lampy przednie i tylne błyskowe, generator sygnałów ostrzegawczych z możliwością podawania komunikatów głosowych z kabiny załogi, Zabudowa kontenerowa o wymiarach minimalnych: wys.1,8m, szer. 2m, dł. 3m, Kontener wyposażony w rolety boczne - aluminiowe, pyło i bryzgoszczelne, tylna część kontenera otwierana do góry na teleskopach, Drabinka wejściowa rozkładana z tyłu pojazdu po prawej stronie, Podest dachowy pokryty w całości ryflowaną blachą aluminiową z relingami i uchwytami do mocowania drabiny pożarniczej, bosaków i innego dodatkowego sprzętu pożarniczego, Maszt oświetleniowy kryty z czterema najaśnicami - wysuwany, Boczne oświetlenie czteropunktowe sterowane z kabiny załogi, Wewnętrzne oświetlenie kontenera, sterowane z kabiny załogi, Podłoga i ściany kontenera wykonane z blachy aluminiowej ryflowanej, Dedykowane miejsca na sprzęt: piła spalinowa, aparaty tlenowe, agregat prądotwórczy, odcinki, tłumice, łopaty, węże ssawne, deska ratownicza, torba R1, Wysuwana z tyłu pojazdu szuflada z przeznaczeniem do transportu pompy pływającej NIAGARA i pompy szlamowej, Nowy agregat szybkiego natarcia ze zbiornikiem min. 300 litrów, silnik czterosuwowy z odprowadzeniem spalin, możliwość podawania piany, zwijadło ręczne, wydajność pompy minimum 20 litrów na minutę, linia natarcia minimum 50 metrów zakończona prądownicą pistoletową z regulacją strumienia, Gwarancja na wykonaną zabudowę oraz jej komponenty 12 miesięcy, Gwarancja na silnik i układ napędowy 6 miesięcy, UWAGA. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego pojazdu, w tym żądania dokumentów pojazdu z widocznym nr VIN oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami w wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100 ). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 4.Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 75 85890006 0170 0000 0068 0016. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5.Inna niż pieniężna forma wadium, powinna być złożona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych lub w Kasie Urzędu Miejskiego w Sułkowicach tj. 32-440 Sułkowice, Rynek 1 (sala obsługi klienta), w godzinach pracy Urzędu. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 60 dniowy termin związania z ofertą. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa. 7.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jak w punkcie III.3.1)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowa specyfikacja techniczna; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Zaparafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sułkowicach 32-440 Sułkowice, Rynek 1 pokój nr 119.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sułkowicach 32-440 Sułkowice, Rynek 1 dziennik podawczy - pokój nr 01.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.