Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-08
Sułkowice: Zakup samochodu dla OSP Biertowice
Numer ogłoszenia: 136452 - 2013; data zamieszczenia: 08.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sułkowice , ul. Rynek 1, 32-440 Sułkowice, woj. małopolskie, tel. 012 2732075, faks 012 2721422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu dla OSP Biertowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup używanego lekkiego samochodu pożarniczego dla jednostki ochrony przeciwpożarowej tj. Ochotniczej Straży Pożarnej w Biertowicach z przeznaczeniem na cele ochrony przeciwpożarowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Samochód wyprodukowany w roku 2004 lub później, Przebieg nie większy jak 200 tys. km, potwierdzony dokumentacją, Silnik turbo diesel o mocy nie mniejszej niż 120 KM, Napęd 4x4 z blokadą dwóch mechanizmów różnicowych, Manualna skrzynia biegów, Wspomaganie kierownicy, Dopuszczalna masa całkowita 3500 kg, Kolor kabiny i kontenera czerwony, zderzaki białe, Pojazd zarejestrowany na terenie RP jako pojazd specjalny pożarniczy - dowód rejestracyjny, karta pojazdu, Sprawny technicznie, po przeglądzie eksploatacyjnym połączonym z wymianą płynów, filtrów i olejów eksploatacyjnych, Nowa radiostacja samochodowa z instalacją antenową przystosowaną do pracy w KSRG, Kabina załogi 7 osobowa, przeszklona, Fotele załogi z pasami bezpieczeństwa, wykonane z materiału łatwo zmywalnego, Oświetlenie kabiny załogi, Tylne drzwi po prawej stronie pojazdu, Wyciągarka w orurowaniu zderzeniowym z przodu pojazdu o mocy nie mniejszej niż 11000 Lbs z liną stalową i możliwością zdalnego sterowania, Nowe opony terenowe, również na kole zapasowym, Hak holowniczy typu kulowego, Systemy: ABS, ASR, minimalnie 1xAIR BAG, Prześwit samochodu od podłoża - minimum 30 cm, Wykonana konserwacja podwozia pojazdu z montażem nadkoli, Oznakowanie pojazdu zgodnie z obowiązującymi przepisami, wykonane z folii odblaskowej z numerem i nazwą jednostki, Nowe, niebieskie, wykonane w technologii ledowej oświetlenie sygnalizacyjne; belka sygnałowa dwusekcyjna, lampy przednie i tylne błyskowe, generator sygnałów ostrzegawczych z możliwością podawania komunikatów głosowych z kabiny załogi, Zabudowa kontenerowa o wymiarach minimalnych: wys.1,8m, szer. 2m, dł. 3m, Kontener wyposażony w rolety boczne - aluminiowe, pyło i bryzgoszczelne, tylna część kontenera otwierana do góry na teleskopach, Drabinka wejściowa rozkładana z tyłu pojazdu po prawej stronie, Podest dachowy pokryty w całości ryflowaną blachą aluminiową z relingami i uchwytami do mocowania drabiny pożarniczej, bosaków i innego dodatkowego sprzętu pożarniczego, Maszt oświetleniowy kryty z czterema najaśnicami - wysuwany, Boczne oświetlenie czteropunktowe sterowane z kabiny załogi, Wewnętrzne oświetlenie kontenera, sterowane z kabiny załogi, Podłoga i ściany kontenera wykonane z blachy aluminiowej ryflowanej, Dedykowane miejsca na sprzęt: piła spalinowa, aparaty tlenowe, agregat prądotwórczy, odcinki, tłumice, łopaty, węże ssawne, deska ratownicza, torba R1, Wysuwana z tyłu pojazdu szuflada z przeznaczeniem do transportu pompy pływającej NIAGARA i pompy szlamowej, Nowy agregat szybkiego natarcia ze zbiornikiem min. 300 litrów, silnik czterosuwowy z odprowadzeniem spalin, możliwość podawania piany, zwijadło ręczne, wydajność pompy minimum 20 litrów na minutę, linia natarcia minimum 50 metrów zakończona prądownicą pistoletową z regulacją strumienia, Gwarancja na wykonaną zabudowę oraz jej komponenty 12 miesięcy, Gwarancja na silnik i układ napędowy 6 miesięcy, UWAGA. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego pojazdu, w tym żądania dokumentów pojazdu z widocznym nr VIN oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego pojazdu oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami w wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2.Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych, 00/100 ). 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu;poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;gwarancjach bankowych;gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z póź. zm.). 4.Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego na następujący rachunek bankowy: BSR O/Sułkowice 75 85890006 0170 0000 0068 0016. W terminie otwarcia ofert wadium wpłacane w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie zamawiającego. Potwierdzenie wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 5.Inna niż pieniężna forma wadium, powinna być złożona w oryginale jako odrębny załącznik do oferty, umożliwiający łatwe oddzielenie od pozostałych dokumentów ofertowych lub w Kasie Urzędu Miejskiego w Sułkowicach tj. 32-440 Sułkowice, Rynek 1 (sala obsługi klienta), w godzinach pracy Urzędu. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji musi obejmować co najmniej 60 dniowy termin związania z ofertą. 6.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa. 7.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiada wiedzę i doświadczenie, dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia a także znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1; którego wzór stanowi załącznik nr 1 do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak w punkcie III.3.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Szczegółowa specyfikacja techniczna; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. Zaparafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sulkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sułkowicach
32-440 Sułkowice, Rynek 1
pokój nr 119.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sułkowicach 32-440 Sułkowice, Rynek 1 dziennik podawczy - pokój nr 01.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z układem napędowym 4x4 dla jednostki OSP Nowa Wieś
- Dostawa samochodu specjalnego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Wojków
- ,,Rozwinięcie systemu ratownictwa poprzez zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Lutowiskach"
- Dostawa fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Niezdrowicach.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla jednostek OSP z terenu Gminy Barczewo i Gminy Jeziorany
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.