Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Radom: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro na remont budynku przy ul. Traugutta 30/30A, dla Komisariatu I Policji w Radomiu
Numer ogłoszenia: 136395 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Lokalami, ul. Garbarska 55/57, 26-600 Radom, tel. 0 48 383 57 50, fax 0 48 383 57 54 w. 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 14.000 euro i nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 211.000 euro na remont budynku przy ul. Traugutta 30/30A, dla Komisariatu I Policji w Radomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku przy ul. Traugutta 30/30A zarządzanego przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu: 1. Roboty remontowo budowlane: 1.1. Malowanie klatki schodowej 1.2. Wymiana stolarki 1.3. Wymiana posadzek kl. schodowej 1.4. Roboty ogólnobudowlane w pomieszczeniach 2. Roboty instalacyjne 2.1. Regulacja instalacjii centralnego ogrzewania w całym budynku 2.2. Remont instalacji wod-kan 2.3. Remont instalacji elektrycznej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego Oryginalny kod CPV: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.41 - Roboty grzewcze Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 5000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analiz dokumentów, o których mowa w pkt 7 metodą (zero-jedynkową). Oznacza to, że wystarczającym powodem do odrzucenia oferty będzie brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub zupełnienie w określonym terminie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.3 (pzp). Przyczyną odrzucenia oferty będą również wszelkie odstępstwa złożonej oferty od warunków określonych w (siwz) oraz jej niezgodność z ustawą - Prawo zamówień publicznych (pzp).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ wraz z następującymi załącznikami: 1. Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy wzór umowy przekazany jako załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 1; 2. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy formularz cenowy - na druku stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 2; 3. Parafowany przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy wykaz budynków przekazany jako załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 3; 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 (pzp) - na druku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejsze SIWZ - w formie załącznika nr 4; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 5; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem należnych zobowiązań podatkowych oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załączników nr 6 i nr 7; 7. Wykaz kadry technicznej przewidywanej do wykonania zamówienia, na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 8; 8. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w ostatnich trzech latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na druku stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ- w formie załącznika nr 9; 9. Informację o podwykonawcach - na druku stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ - w formie załącznika nr 10; 10. Potwierdzenie wpłaty wadium (oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) - w formie załącznika nr 11; 11. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 (pzp) - w formie załącznika nr 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzl.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu, ul. Sucha 15, 26-600 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa mięsa oraz wędlin wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa pielucho-majtek oraz wkładów anatomicznych w celu realizacji zleceń dla mieszkańców domów pomocy społecznej w Radomiu wraz z transportem w II półroczu 2025 roku.
- Doposażenie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu w sprzęt niezbędny do udzielania świadczeń zdrowotnych - dostawa strzykawki automatycznej do podawania kontrastu
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
- 6-D-2025 - Zakup i dostawa oleju napędowego dla potrzeb Radomskiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Radomiu
- Usługa polegająca na wykonaniu wielowymiarowej inwentaryzacji przestrzeni miasta Radomia.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach.
- Roboty budowlane polegające na przebudowie budynku nr 5 Akademii Nauk Stosowanych w Wałczu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- "Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Tuczępach"
- Remont sanitariatów w budynku ZSCKR im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.