eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaBudowa remizy OSP w Księginicach Małychmury parteru i strop nad parterem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-22

Sobótka: Budowa remizy OSP w Księginicach Małych: mury parteru i strop nad parterem
Numer ogłoszenia: 136382 - 2014; data zamieszczenia: 22.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90242 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sobótka, Rynek 1, 55-050 Sobótka, woj. dolnośląskie, tel. 071 3162043 do 045, faks 071 3162123.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy OSP w Księginicach Małych: mury parteru i strop nad parterem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie murów parteru z pustaków POROTHERM P+W i stropu TERIVA II nad parterem. W ramach zadania wykona się następujące roboty a)ściany parteru z pustaków POROTHERM na zaprawie cem.wap. wraz z otworami okiennymi,drzwiowymi i nadprożami prefabrykowanymi b)strop TERIVA II, słupy, wieńce, podciągi i schody żelbetowe 3.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 3.3. Roboty będą wykonane zgodnie z dokumentacja projektową, która jest w posiadani Zamawiającego Uwaga Przedmiar robót ma charakter wyłącznie informacyjny. Ilość jednostek przedmiarowych podane w przedmiarze są orientacyjne, zaś Wykonawca obowiązany jest wykonać roboty danego rodzaju w takiej ilości, w jakiej okaże się to rzeczywiście konieczne, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu w krajach UE zgodnie z Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) wraz z aktami wykonawczymi i do powszechnego stosowania w budownictwie. Zaleca się, by każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia uwarunkowań terenu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem robót i prac będących przedmiotem niniejszego postępowania, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.00 - Betonowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHiU MIK-TRANSBET Janusz Mikuła, ul. Zielona 12, 58-200 Dzierżoniów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89978,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89978,20

  • Oferta z najniższą ceną: 89978,20 / Oferta z najwyższą ceną: 146985,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.