Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Supraśl: BUDOWĄ DROGI
UL. MODRZEWIOWA W ZAŚCIANKACH
Numer ogłoszenia: 13634 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, fax 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWĄ DROGI UL. MODRZEWIOWA W ZAŚCIANKACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi ul. Modrzewiowej w Zaściankach (na odcinku od ul. Klonowej do ul. Amerykańskiej), długość ok. 210 mb, szerokość jezdni 6,0 mb, o nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa naturalnego, obustronnymi chodnikami i wjazdami z kostki brukowej betonowej, przykanaliki i wpusty uliczne oraz roboty towarzyszące (w tym regulacja armatury sanitarnej i gazowej do poziomu nawierzchni). W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełna obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3- letniej gwarancji na wykonane prace.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona część I Podbudowa wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) część II Nawierzchnia wadium w wysokości 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia: w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty, potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających, zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury Zamawiającemu, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych 5. Wniosą wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605). 6.W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037 z późn. zm.). 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt XII. 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np.- 250 000 zł (podbudowa), 80 000 zł (nawierzchnia), odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia, każde z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniamia) 9. Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia- oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik robót z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami) i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 10. Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane, Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, pokój nr 10 ul. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, pokój nr 10 ul. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Podbudowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac częśći I wchodzą: roboty ziemne, podbudowa, przykanaliki i wpusty uliczne, krawężniki, chodniki i wjazdy, regulacja armatury sanitarnej i gazowej do poziomu nawierzchni oraz roboty towarzyszące. Zakres tej części określają przedmiary robót: 1.Przedmiar robót- przykanaliki i wpusty 2. W przedmiarze robót drogowych w zakres tej części prac wchodzą następujące pozycje: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 18, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Nawierzchnia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac części II wchodzi wykonanie nawierzchnii asfaltowej ulicy z robotami towarzyszącymi- wg przedmiaru robót drogowych następujące pozycje: 14, 15, 16, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 24.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa po powodzi na obszarze powiatu nyskiego - Przebudowa i rozbudowa infrastruktury drogowej w ulicach: Bohaterów Warszawy, Mariackiej, Partyzantów, Norwida w wyniku powodzi w Nysie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- PRZEBUDOWA ULIC W REJONIE OSIEDLA WYZWOLENIA 1,2,3,4,5 I 6 OD STRONY POŁUDNIOWEJ WRAZ Z CHODNIKIEM I INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Rozdział kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową sieci wodociągowej i modernizacją nawierzchni - ulica Zielona w Koźminie Wielkopolskim
- Roboty budowlane związane z inwestycją: Budowa dróg dla pieszych i rowerów w ciągu dróg wojewódzkich Podlasia - "Rozbudowa DW Nr 684 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w m. Biała".
- Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Pułkownika Stanisława Dąbka w Kielcach"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





