Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Szczecin: Roboty i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 136331 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie, ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 432 53 00,091 432 53 71, fax 091 484 39 97, 4843873.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Koszalinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty i usługi w zakresie bieżącego utrzymania dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Szczecinie - Rejon w Koszalinie opisane szczegółowo w rozdziale V Opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 130 000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w art. 22 ww. ustawy. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub, którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z formularzem oferty oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana według formuły:spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do formularza oferty Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonejdziałalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 4 i 5 - składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 6a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 6b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w tym punkcie winny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 2-5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, dokumenty wymienione powyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Dodatkowo, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz załączyć pełnomocnictwo do oferty. Warunki szczegółowe: Na potwierdzenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) wykaz wykonanej, co najmniej jednej roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - na formularzu - Doświadczenie zawodowe - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartości robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia obejmującej swoim zakresem wykonywanie remontów cząstkowych, budowę, wzmocnienia lub odnowy nawierzchni bitumicznych oraz oznakowanie poziome z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dodatkowo dokumenty potwierdzające, że robota ta została wykonana należycie np. referencje, rekomendacje, listy polecające podpisane przez odbiorcę. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - na formularzu - Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu -Potencjał kadrowy. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi osobami: 1. Kierownik budowy (1 osoba) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata 2. Majster (dla każdej ze zmian w systemie dwuzmianowym) (*) (2 osoby) - minimalne doświadczenie na podobnych stanowiskach przy realizacji podobnych robót: 2 lata 3. Wykwalifikowani pracownicy do grupy interwencyjnej (**) - 2 osoby (*) po jednej osobie dla każdej zmiany- od poniedziałku do piątku od godz.600 do 2200 (**) Wykonawca zapewni w okresie trwania umowy grupę interwencyjną (zespół dwuosobowy z samochodem patrolowym), do wykonania robót awaryjnych [usuwanie zagrożeń i uszkodzeń] w dni pracujące w godz. od 1500 do 700 dnia następnego, oraz całodobowo w dni wolne od pracy. Ponadto do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane (osoby na stanowisku wym. w poz. 1) uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą - Prawo budowlane w specjalności drogowej, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa a także dokumenty potwierdzające zawarte w wykazie informacje na temat wykształcenia (np. dyplomy) oraz doświadczenia ww. osób na danym stanowisku (np. życiorysy zawodowe). 3) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeniem, jakimi dysponuje wykonawca - na formularzu - Wykaz sprzętu według poniższego zestawienia. Wykonawca powinien wykazać się możliwością dysponowania z następującego sprzętu: - wytwórni (otoczarki) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno - asfaltowych wyposażonej w dozownik stabilizatora, - układarek do rozkładania mieszanek mineralno - asfaltowych typu zagęszczonego, - skrapiarek, - walców stalowych gładkich średnich, ciężkich lub bardzo ciężkich, - walców ogumionych, - rozsypywarek kruszywa, - samochodów samowyładowczych z przykryciem lub termosów, - samochodów do przewozu lepiszcza, - samochody beczkowozy, - szczotek mechanicznych (zaleca się stosowanie szczotek wyposażonych w urządzenia odpylające) lub innych urządzeń czyszczących, - frezarek, - urządzeń wbijających lub wibromłotow do pogrążania słupków w grunt, - sprężarek, - malowarek, - układarek mas termoplastycznych i chemoutwardzalnych, - lance gorącego powietrza - frezarki do poszerzania pęknięć, - wtryskarki gruntownika, - urządzenia do wypełnienia spękań zalewą, - koparko-ładowarka o poj. łyżki do 0,4 m3 - spycharka do 150 KM - samochód skrzyniowy do 10 ton - samochód wywrotka do 16 ton - równiarka do 150 KM - dźwig do 6 ton - podnośnik samochodowy ( zwyżka ) - zestaw spawalniczy Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej Wykonawców finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy. Dokument ten musi potwierdzać dysponowanie własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 3 mln. złotych i być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 3 mln złotych. Dla Wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum) powyższe warunki szczegółowe muszą być spełnione łącznie. Oprócz ww. dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oferta powinna zawierać także: 1) Wypełniony Formularz Ofertowy 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych Zamawiającemu w trakcie niniejszego postępowania. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (lub ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo). Dokument ten winien być przedłożony w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Formularz cenowy 5) Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bohaterów Warszawy 33, 70-340 Szczecin pok.208.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Bohaterów Warszawy 33, Szczecin, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: Zamrażarka niskotemperaturowa, Chłodziarka laboratoryjna - zakup jest finansowany ze środków projektu badawczego NCN.
- Rewitalizacja parku im. Fryderyka Chopina w Szczecinie - etap I (strefa sportowa i muzyczna)
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZATORNI
- ". USŁUGA CATERINGOWA DLA UCZNIÓW OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I ST W SZCZECINIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Termomodernizacja budynku szkoły Podstawowej nr 61 przy ul. 3 - go Majka 4 w Szczecinie
- "Zainstalowanie monitoringu agregatów prądotwórczych w Urzędzie Morskim w Szczecinie''
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź - uzbrojenie terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 220829W w miejscowości Gliniak polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów (etap I)
- Przebudowa ul. Wawrzyniaka w miejscowości Wyrzeka wraz z budową stanowisk postojowych
- Modernizacja drogi gminnej - ul. Podgórskiej w Jaworzu
- Rozbudowa ulicy Szosa Supraska w Grabówce wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 3515 E w miejscowości Wistka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.