eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › Monitoring wizyjny miasta Supraśl.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-07

Supraśl: Monitoring wizyjny miasta Supraśl.
Numer ogłoszenia: 136328 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, fax 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny miasta Supraśl..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie oraz uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego miasta wykorzystującego standard WiMax do przekazu sygnałów monitoringu oraz udostępnienie Zamawiającemu prawa do wykorzystania kanałów z zakresu częstotliwości 3,4-3,6 GHz umożliwiających poprawną pracę radiowego systemu monitoringu zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.91.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych Kod CPV wg słownika 2008: 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 74.23.21.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 powyższej Ustawy. 2. Wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru prac i dostarczenia faktury. 3. Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4. Posiadają doświadczenie w projektowaniu i budowie sieci radiowych - w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 zamówienia dotyczące projektowania i budowy sieci radiowych realizujących transmisję danych o łącznej wartości 300 000 zł, w tym jednej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu systemu monitoringu wizyjnego z przesyłem radiowym. 5. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Dysponują decyzją o rezerwacji kanałów radiowych albo pozwoleniem radiowym Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na terenie objętym budowanym systemem monitoringu. 7. Zapewnią wymagany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny z zobowiązaniem zapewnienia wymaganego trybu zgłoszeń serwisowych i podjęcia naprawy w czasie do 4 godzin. 8. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 9. Udzielą gwarancji na wykonane prace na okres 3 lat. 10. Wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust, 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Załącznik Nr 4 - Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. 7. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze podwykonawców, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5). 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. 9. Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - tu decyzja o rezerwacji kanałów radiowych (albo pozwolenie radiowe) Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 10. Wypełniony Formularz Cenowy - Załącznik nr 6 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty z uwzględnieniem § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 71 z 21.04.2004 r. poz. 645). 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt XIII. 2,3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d/ zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII. 4,5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty,o których mowa w pkt XIII. 12 ppkt a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. XIII.12 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XIII3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność w/w dokumentów wymagana jak w pkt. 12d 13. W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037). 14. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt XIII. 2,3,4,5. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/ oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 15. Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zamówień dotyczących projektowania i budowy sieci radiowych realizujących transmisję danych o łącznej wartości 300 000 zł, w tym jednego o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł polegającego na zaprojektowaniu i wykonaniu systemu monitoringu wizyjnego z przesyłem radiowym, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min. 2 zamówieniami). 16. Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu, posiadają wymagane atesty, certyfikaty i spełniają wymagania jakościowe określone w odpowiednich przepisach.( Załącznik nr 1 do SIWZ) 17. Poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia robót instalacyjnych urządzeń telekomunikacyjnych na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl/ogloszenia/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.suprasl.pl/ogloszenia/ Urząd Miejski w Supraślu ul. Piłsudskiego 58 pokój nr 10. 16-030 Supraśl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, 16-030 Supraśl, ul. Piłsudskiego 58 pokój nr 10, na ręce inż. Anny Stefanowicz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.