eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaKompleksowe usługi pralnicze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Sucha Beskidzka: Kompleksowe usługi pralnicze
Numer ogłoszenia: 13631 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi pralnicze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb jednostek Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej, tj.: Szpitala w Suchej Beskidzkiej, Makowie Podhalańskim. Usługą będzie objęty asortyment: -bielizna szpitalna tj: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady białe i kolorowe, -bielizna dla pacjentów tj: pidżamy, szlafroki, koszule zabiegowe, -bielizna niemowlęca: kaftaniki, pieluchy tetrowe, kocyki, -ubrania operacyjne damskie i męskie w kolorze niebieskim i zielonym, -prześcieradła i podkłady operacyjne, -worki na odzież i buty, -materace na łóżka i materace przeciwodleżynowe, -poduszki, kołdry, koce, -firanki, zasłony, -ścierki, ręczniki, obrusy, -podkłady i fartuchy gumowe, -odzież ochronna - garsonki, fartuchy lekarskie, peleryny wełniane, -ubrania pacjentów (bielizna, odzież, ubrania wierzchnie).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.11.00 - Usługi zarządzania pralnią .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Spełnienia warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do dostawców nie otwarto likwidacji lub upadłości 6.Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat 7. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 8. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 9. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 Warunki podmiotowe: Atesty i dopuszczenia -aktualne zezwolenie-opinia Państwowego Inspektora Sanitarnego na pranie bielizny i o dzieży szpitalnej wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert; 1. aktualna decyzja Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług transportowych w zakresie transportu bielizny i odzieży szpitalnej wystawiona nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert; 2. minimum dwa sprawozdania z kontroli czystości mikrobiologicznej w pralni i pomieszczeniach do dezynfekcji przeprowadzonej przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. opis technologii prania uwzględniający wszystkie stosowane na poszczególnych etapach środki i preparaty wraz z świadectwami dopuszczenie ich do stosowania; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w systemie spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Wykaz trzech usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających ich wykonanie stosownymi dokumentami 3. Wykaz niezbędnych urządzeń pralniczych zapewniających wykonanie usługi w sposób zaproponowany w ofercie przetargowej, 4.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość środków finansowych min. 10% wartości złożonej oferty, lub zdolność kredytowa dostawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5 Polisa lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca, a w przypadku konsorcjum przynajmniej jeden z jego członków jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości 50.000,00 zł (treść polisy winna gwarantować automatyczne i bezwarunkowe objęcie ubezpieczeniem nowych kontraktów) 6.Aktualne (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji 7.Aktualem (wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne chyba że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Warunki przedmiotowe: Atesty i dopuszczenia 1.Aktualne zezwolenie-opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego na pranie bielizny i o dzieży szpitalnej wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert; 2.Aktualna decyzja Państwowego Inspektora Sanitarnego na świadczenie usług transportowych w zakresie transportu bielizny i odzieży szpitalnej wystawiona nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem składania ofert; 3. Minimum dwa sprawozdania z kontroli czystości mikrobiologicznej w pralni i pomieszczeniach do dezynfekcji przeprowadzonej przez Powiatową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Opis technologii prania uwzględniający wszystkie stosowane na poszczególnych etapach środki i preparaty wraz z świadectwami dopuszczenie ich do stosowania;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Koszt kredytowania - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej Blok C, I piętro ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.