eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa sprzętu, urządzeń, licencji komputerowych oraz urządzeń biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Katowice: Zakup i dostawa sprzętu, urządzeń, licencji komputerowych oraz urządzeń biurowych
Numer ogłoszenia: 136319 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach, ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, fax 032 2599503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu, urządzeń, licencji komputerowych oraz urządzeń biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup i dostawa zestawów komputerowych (komputer PC z monitorem i systemem operacyjnym) CPV 30231300-0 - 15 sztuk Część 2. Zakup i dostawa czytników linii papilarnych - CPV 30230000-0- 10 sztuk. Część 3. Zakup i dostawa licencji dostępowych Identix Biologon Server License do kontrolera domeny Identix Biologon Security System 4 lub równoważne - CPV 30248200-1- 15 sztuk. Część 4. Zakup i dostawa drukarki laserowej - CPV 30233231-9 - 1 sztuka. Część 5. Zakup i dostawa wznowienia licencji programu antywirusowego NOD 32. - CPV 30242100-8 - 145 sztuk. Część 6. Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do systemu Rejestracji Czasu Pracy oraz kontroli dostępu CPV 30240000-3 - 1 sztuka Część 7. Zakup i dostawa niszczarki - CPV 30191400-8 - 1 sztuka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.24.21.00 - Oprogramowanie antywirusowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez podpisanie załączników i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 2, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. w przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, BIURO PODAWCZE tut. Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa zestawów komputerowych (komputer PC z monitorem i systemem operacyjnym) - 15 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer PC Lp. Wymagania Opis minimalnych wymagań 1 Procesor Procesor dwurdzeniowy w architekturze x86, Częstotliwość taktowania procesora: 2.0 Ghz, Częstotliwość taktowania magistrali: 800 Mhz, Pamięć cache L2: 1024 kB lub procesor o równoważnej wydajności według wyników testu przeprowadzonego przez oferenta. Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów może poprosić Oferenta o dostarczenie na własny koszt oprogramowania testującego, zaoferowanego sprzętu komputerowego oraz dokładnego opisu przeprowadzonych testów wraz z uzyskanymi wynikami. Oferent będzie zobowiązany spełnić wymagania i dostarczyć w/w elementy w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć zrzut ekranu przeprowadzonych testów z wynikami testowanego procesora. Niedostarczenie sprzętu do testów będzie równoznaczne z odrzuceniem oferty jako niespełniającej wymagań postawionego przez Zamawiającego. 2 Pamięć RAM 1 GB DDR2 3 Płyta główna Płyta główna umożliwiająca obsługę pozostałych podzespołów zaoferowanych przez Wykonawcę. Obsługa 2 GB pamięci DDR2 złącza PCI - 2 sztuki PCI-Express x16 - 1 sztuka, PCI-Express x1 - 1 sztuka 4 Porty - 1 port równoległy, - 4 porty USB 2.0, - porty PS2 klawiatury i myszy, - RJ-45 5 Karta grafiki Karta graficzna 128 MB dopuszcza się możliwość stosowania zintegrowanych z płytą główną kart graficznych wykorzystujących pamięć RAM komputera 6 Dysk twardy 80 GB, SATA II, min. 7200 obr/min, 7 Napęd optyczny DVD-ROM DVD +/- RW SATA 8 Karta sieciowa Karta sieciowa 10:100:1000 Mbps; dopuszcza się możliwość zastosowania kart sieciowych zintegrowanych z płytą główną 8 Klawiatura Klawiatura PS2 9 Mysz Mysz optyczna z rolką PS2; 10 Obudowa Typu tower 11 Zasilacz Zasilacz zgodny z ATX, moc min. 350 W 12 System operacyjny Microsoft Windows XP Professional PL SP2 OEM 13 Listwa zasilająca Ilość gniazd sieciowych: 5 szt. Typ gniazd sieciowych: Standard polski Długość kabla: 3 m Filtr zabezpieczający przed przepięciami i zakłóceniami w sieci zasilającej 14 Gwarancja 36 miesięcy Monitor l.p. Wymagania 1 Przekątna ekranu: 17 cali 2 Rozdzielczość nominalna: 1280x1024 3 Kontrast: 700:1 4 Jasność: 300 cd:m2 5 Czas reakcji: 5 ms 6 Kąt widzenia poziomego: 160 stopni 7 Kąt widzenia pionowego: 160 stopni 8 Analogowe złącze D-sub 15 pin 9 Zintegrowany z panelem zasilacz 230V 10 Możliwość pochylenia panela 11 Gwarancja 36 miesięcy Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy. Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Sprzęt ma spełniać wymagania dotyczące efektywności energetycznej co najmniej równoważne ze specyfikacjami technicznymi Energy Star. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu w poszczególnych jego rodzajach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa czytników linii papilarnych - 10 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czytnik linii papilarnych z oprogramowaniem dla stacji klienckich - Identix Biotouch DFR 500 USB lub równoważny - 10 sztuk: o parametrach nie gorszych niż: - Rozdzielczość czytnika: 500 ppi - Skala szarości: 8-bitowa, 256 poziomów - Temperatura pracy: od 10 oC do 40oC - Interfejs: USB 2.0 - Możliwość biometrycznego logowania do systemu operacyjnego stacji roboczej - Możliwość biometrycznej kontroli uruchamianych aplikacji - Możliwość strojenia czytnika linii papilarnych przed zalogowaniem - Możliwość konfiguracji ustawień systemu biometrycznego per użytkownik oraz per stacja robocza - Możliwość integracji interfejsu systemu biometrycznego z aplikacjami aktualnie pracującymi w infrastrukturze informatycznej firmy. - Gwarancja: minimum 12 miesięcy Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu w poszczególnych jego rodzajach. Jednocześnie informujemy, że Zamawiający aktualnie posiada czytniki linii papilarnych Identix Biotouch DFR 500 USB oraz oprogramowanie Identix Biologon Security System 4 i w przypadku zaproponowania czytników równoważnych muszą one być kompatybilne z oprogramowaniem, które aktualnie posiada Zamawiający..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa licencji dostępowych Identix Biologon Server License do kontrolera domeny Identix Biologon Security System 4 lub równoważne - 15 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednocześnie informujemy, że Zamawiający aktualnie posiada licencje dostępowe Identix Biologon Server License do kontrolera domeny Identix Biologon Security System 4 i w przypadku zaproponowania licencji równoważnych muszą one być kompatybilne z oprogramowaniem, które aktualnie posiada Zamawiający..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa drukarki laserowej - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Wymagania Opis minimalnych wymagań 1 Technologia druku monochromatyczny druk laserowy 2 Jakość druku w czerni 1200 x 1200 dpi 3 Prędkość drukowania (A4) 18 str:min 4 Wydajność 8000 stron : miesiąc 5 Nośnik Papier zwykły, koperty, folie do przeźroczy, kartony, karty pocztowe, etykiety 6 Standardowa pojemność podajnika 250 7 Standardowa pamięć 8 MB 8 Obsługiwane systemy operacyjne : Microsoft Windows 98 SE, Me, 2000, XP 8 Standardowe rozwiązania komunikacyjne Port Hi-Speed USB 2.0 9 Wyposażenie dodatkowe Kabel USB 10 Gwarancja 24 miesiące Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy .Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu w poszczególnych jego rodzajach..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa wznowienia licencji programu antywirusowego NOD 32. - 145 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Numer certyfikatu: NL032903/2006 Wznowienie na okres od 10-08-2008 do 10-08-2010 - dla 45 użytkowników 2. Numer certyfikatu: NL032901/2006 Wznowienie na okres od 15-09-2008 do 15-09-2010 - dla 50 użytkowników 3. Numer certyfikatu: NL032902/2006 Wznowienie na okres od 30-12-2008 do 30-12-2010 - dla 50 użytkowników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa licencji na oprogramowanie do systemu Rejestracji Czasu Pracy oraz kontroli dostępu - 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oferowane oprogramowanie powinno spełniać poniższe wymagania: - rejestracja wejść i wyjść pracowników (w tym także służbowych i prywatnych) - możliwość rejestracji wszystkich nieobecności pracowników (urlopy, delegacje, choroba, opieka, itd.) - możliwość ustawienia kalendarza dla osób na niepełnym etacie z opcją ustalania godzin pracy - kontrola rzeczywistego czasu pacy w odniesieniu do ustalonych harmonogramów czasu pracy dla poszczególnych grup pracowników jak i pojedynczych osób (wyłapywanie spóźnień, nieobecności) - możliwość poprawy błędów rejestracji - wymiana danych z terminalami: personalizacja kart, wysyłanie uprawnień - rejestracja zdarzeń związanych z systemem kontroli dostępu do wydzielonych stref - możliwość generowania następujących raportów: miesięczny raport pracownika miesięczne raporty zbiorowe karta czasu pracy pracownika karta czasu pracy dla grupy pracowników raport nieobecności pracownika raport nieobecności dla grupy pracowników raport frekwencji dla grupy pracowników - możliwość eksportu raportów i zdarzeń dla plików xml lub txt - możliwość pracy w systemie na minimum 3 stanowiskach - kompatybilność z urządzeniami rejestracji czasu pracy oraz kontroli dostępu zainstalowanymi w Powiatowym Urzędzie Pracy w Katowicach (terminal kart zbliżeniowych TKZ-U PROXY, czytnik kart zbliżeniowych CKZ-U-RS 485 PROXY, czytnik personalizacyjny CP PROXY RS232, kontroler czytników KC4-OZB). Wykonawca winien przedstawić w ofercie opis techniczny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa niszczarki - 1 sztuka..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: l.p. Wymagania Opis minimalnych wymagań 1 Szerokość szczeliny podawczej 405 mm 2 Sposób cięcia Ścinki, max. 4 x 40 mm 3 Stopień tajności DIN 3 4 Pojemność podajnika 40 szt. (przy papierze 70g) 5 Pojemność kosza 225 l 6 Moc silnika 1600 W 7 Zasilanie 230 V / 50 Hz 8 Odporność na zszywki i spinacze biurowe 9 Automatyczny rewers i odcięcie zasilania w przypadku zacięcia papieru 10 Automatyczne zatrzymanie w przypadku przepełnienia kosza na ścinki 11 Automatyczne odcięcie zasilania przy otwartych drzwiczkach 12 Możliwość niszczenia nośników CD 13 Gwarancja na urządzenie 24 miesiące 14 Gwarancja na noże tnące 60 miesięcy Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy. Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.