eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynDostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Kętrzyn: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji
Numer ogłoszenia: 136316 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7525540, fax 089 6701771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://up.ketrzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz licencji -szczegółowy opis w załaczniku nr 5 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007roku nr 233 z 1655) 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w dokumentacji i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ lub jeśli Zamawiający sporządza ofertę na własnych formularzach wymaga się aby w ofercie znalazły się poniższe informacje: Nazwa Wykonawcy (nazwa firmy), Adres Wykonawcy, Określenie przedmiotu oferty odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, Łączną, sumaryczną, wyrażoną w PLN cenę brutto przedmiotu zamówienia oraz ceny jednostkowe, Oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań i warunków dotyczących przedmiotu zamówienia, Informacji, że Zamawiający nie dopuszcza powierzania części zamówienia podwykonawcom 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 roku nr 233 z 1655) i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 4. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo musi być dołączone do ofert w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. Złożone pełnomocnictwo powinno zawierać uiszczoną opłatę skarbową, zgodnie z art.1 ust.1 ustawy z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz .U. Nr 225 poz. 1635 ), chyba że Wykonawca jest zwolniony podmiotowo z tej opłaty - należy podać podstawę prawną zwolnienia z opłaty skarbowej 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków gwarancyjnych - załącznik nr 3 do SIWZ) 7. Oświadczenie, że dostarczony sprzęt jest zgodny z Microsoft Windows XP PL SP2 oraz że bezproblemowo i bezkonfliktowo będzie współpracował z oprogramowaniem wymienionym w załączniku nr 5 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą materiałów informacyjnych producenta potwierdzających zgodność wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów oferowanego sprzętu wraz z oprogramowaniem z wymogami zawartymi w SIWZ (Parametry oferowanego sprzętu, akcesoriów, materiałów eksploatacyjnych nie mogą być niższe niż wymagane przez Zamawiającego - zał. Nr 5 do SIWZ) 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i materiałów: Wykazu minimum 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto każda, których Wykonawca dokonał lub jest w trakcie realizacji w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy odbiorcy, dokładnego adresu, dat wykonywania dostaw, ich wartości oraz osób do kontaktu w celu potwierdzenia realizowanych dostaw a także załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - referencje (załącznik nr 4 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://up.ketrzyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kętrzynie Limanowskiego 1 11-400 Kętrzyn pok. 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.