eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłubczyceZakup posiłków w formie jednego gorącego dania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Głubczyce: Zakup posiłków w formie jednego gorącego dania
Numer ogłoszenia: 136264 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105754 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Pocztowa 6A, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 774852922, faks 774852922 wew. 37.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup posiłków w formie jednego gorącego dania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Zakup posiłków w formie jednego gorącego dania dla klientów wskazanych przez Zamawiającego. 1)szacunkowa ilość posiłków rocznie: 9500 szt., 2)liczba wydawanych zup dziennie: około 90 porcji. 2.Miejsce wydawania posiłków w lokalu Wykonawcy - na terenie miasta Głubczyc. 3.Wykonawca powinien dysponować lokalem, w którym zamierza wydawać posiłki, na czas obejmujący co najmniej okres obowiązywania umowy. 4.Minimalny standard lokalu: 1)dopuszczony przez Sanepid do prowadzenia zbiorowego żywienia, 2)wyposażony w WC. z umywalką wyposażoną w podstawowe środki sanitarne, dostępny bezpłatnie dla klientów, 3)w lokalu znajduje się miejsce na okrycia wierzchnie( wieszaki), 4)w pomieszczeniu-jadalni znajduje się min 7 stolików z krzesłami (dla 28 osób) ( bez wyodrębniania miejsc wskazujących na szczególny sposób traktowania). 5.Spożywanie posiłków musi odbywać się na miejscu w godzinach urzędowania lokalu. 6.Wykonawca zapewnia posiłki przez cały rok od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 7.Posiłki muszą być wykonane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, powinny być urozmaicone nie mogą powtarzać się w przeciągu 5 dni, o wysokiej wartości odżywczej, podawane regularnie i atrakcyjne pod względem organoleptycznym, 1)należy używać jak najmniej konserwantów spożywczych, 2)przy realizacji żywienia zbiorowego należy brać pod uwagę wymagania sanitarno-higieniczne i jakość zdrowotną żywności, aby wyeliminować ryzyko zatruć i zakażeń pokarmowych. 3)jakość posiłków i organizacja posiłków powinna być zgodna z normami Instytutu Żywności i żywienia w Warszawie, 4)tygodniowy jadłospis należy przesyłać z wyprzedzeniem na skrzynkę e-mailową: glubcops@op.pl 8.Przy wycenie posiłków należy wziąć pod uwagę: 1)gramaturę posiłku: a) zupa 450 ml , dodatek do zupy w ilości 100 g (mięso, kiełbasa), b) danie jednogarnkowe typu np. bigos, fasolka po bretońsku itp. w ilości 400 g c) duża bułka pszenna a 100 g do każdego dania 2)tygodniowo należy ustalić następujące ilości posiłków a) 4 posiłki w formie zupy z wkładką i bułką b) 1 posiłek w formie dania jednogarnkowego i bułką. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy zawodowej w zakresie informacji na temat danych osób korzystających z posiłków, w tym nie ujawniania informacji, że dana osoba jest klientem Zamawiającego. 10.Klient zobowiązany będzie do potwierdzania odbioru posiłków przez złożenie czytelnego podpisu na imiennych wykazach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. Małgorzata Ciołko PUB POLONIA, Plac Sportowy 1, 48-100 Głubczyce, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84550,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.