To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-25
Poznań: Dostawa aplikacji biurowych wraz z platformą wspierającą zarządzanie i oprogramowaniem dla Biura Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej.
Numer ogłoszenia: 136239 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153658 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek gmin.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aplikacji biurowych wraz z platformą wspierającą zarządzanie i oprogramowaniem dla Biura Związku Międzygminnego Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w chmurze obliczeniowej narzędzi internetowych umożliwiających dostęp do poczty e-mail, dostępu do kalendarzy i kontaktów. Dostawa oprogramowania umożliwiającego odczyt i edycję dokumentów dostępnych poprzez aplikacje Webowe, a także zainstalowanych bezpośrednio na komputerze. Dostawa w chmurze obliczeniowej platformy webowej wspierającej zarządzanie, modyfikacje i publikacje informacji pomiędzy użytkownikami oraz umożliwiającej tworzenie listy zadań przepływu pracy, wraz z oprogramowaniem umożliwiającym wizualizację przepływów pracy. Zamówienie obejmuje utrzymanie oraz migracje dokumentów z Systemów Zamawiającego w jednostkach organizacyjnych ZM GOAP oraz świadczenie usługi wsparcia technicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania funkcjonalne zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN DEJAS CENTRUM KOMPUTEROWE "PLANETA"
- Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, ul Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73332,60
Oferta z najniższą ceną: 73332,60 / Oferta z najwyższą ceną: 108900,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- ZP3/5018/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
- Dostawa i montaż automatyki systemu płukania i obiegu wody basenowej Pływalni Miejskiej Chwiałka
- Dostawa warzyw świeżych, kiszonych, obranych i owoców krajowych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- AD/ZP/60/25 Wykonanie opracowań projektowych z zakresu dostosowania budynków Politechniki Poznańskiej do obecnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej - budynki A1, A1a, A3.
- Sukcesywana dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych
- Roboty budowlane polegające na dostawie i wymianie dźwigu osobowego wraz z serwisem w okresie gwarancji w budynku Zamawiającego położonym w Poznaniu przy ul. Wieniawskiego 17/19 (budynek "B")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa nowych licencji i oprogramowań, aktualizacji posiadanego oprogramowania oraz sprzętu i urządzeń komputerowych na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii - Olszówka w Bielsku-Białej"
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem systemowym wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" - II postępowanie.
- Zaprojektowanie, stworzenie, wdrożenie, świadczenie serwisu gwarancyjnego i nadzoru oraz utrzymania systemu do wspomagania procesu Zarządzania Badaniami Klinicznymi na użytek JCWBK
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i materiałów dla Zespołu Szkół w Szczekocinach w ramach projektu "Szczekocińska szkoła marzeń"
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA KP PSP PUŁAWY
- Dostawy i usługi związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.