eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białołęka › Odnowa nawierzchni drogi gminnej do miejscowości Kaczyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-20

Białołęka: Odnowa nawierzchni drogi gminnej do miejscowości Kaczyce.
Numer ogłoszenia: 136205 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, fax 076 8317033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: peclaw@peclaw.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi gminnej do miejscowości Kaczyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Odnowa 1 km nawierzchni drogi gminnej od drogi woj. 330 do miejscowości Kaczyce, o powierzchni 3100 m². Roboty budowlane polegać będą na wyrównaniu podbudowy betonem asfaltowym 0/16 oraz wykonaniu nawierzchni ścieralnej o gr. 3 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12, 8 Całość robót należy wykonać zgodnie z przedmiarem i warunkami technicznymi robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 920,00 zł ( słownie: dziewięćset dwadzieścia ).Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia 14.07.2008 do godz.10.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Głogowie na konto 57864600080000002594020004. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót drogowych o nawierzchni utwardzonej porównywalnej z przedmiotem zamówienia, referencjami potwierdzonymi przez Inwestora ( co najmniej pięć robót budowlanych). - udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień oraz członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - udzielą pięcioletniej gwarancji na wykonane roboty. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria: Kryterium 1: Cena ryczałtowa oferty brutto: 100% Cb= ( Cena oferty najtańszej brutto: cena oferty badanej brutto) x 100 % x 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w ustawie i w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą liczbę punktów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, c /wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót drogowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy intencyjne) wymagane jest wykonanie w w/w okresie co najmniej 5 robót drogowych . e/aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wymienione w rozdziale III SIWZ f) informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych( lub zdolność kredytową wykonawcy) potrzebnych do realizacji zamówienia w kwocie nie mniejszej niż podana w ofercie wartość przedmiotu zamówienia. g) oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu sprzętem do wytwarzania masy bitumicznej. h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.peclaw.sbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy - pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.