Ogłoszenie z dnia 2007-08-07
Poznań: Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb wdrożenia Systemu Elektronicznej Księgi Wieczystej oraz Tajnej Kancelarii w Sądzie Rejonowym w Gostyniu ul. Sądowa 1
Numer ogłoszenia: 136162 - 2007; data zamieszczenia: 07.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Poznaniu, Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8566160, 8566071, fax 061 8566069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb wdrożenia Systemu Elektronicznej Księgi Wieczystej oraz Tajnej Kancelarii w Sądzie Rejonowym w Gostyniu ul. Sądowa 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń zabytkowego budynku Sądu Rejonowego w Gostyniu ul. Sądowa 1 dla potrzeb wdrożenia Systemu Elektronicznej Księgi Wieczystej oraz Tajnej Kancelarii. Budynek Sądowy jest budynkiem piętrowym murowanym z cegły o dachu krytym dachówką Obiekt powstał w 1910 roku w stylu klasycyzującym. Budynek jest wpisany do rejestru zabytków jako położony w strefie ochronnej zabytkowego zespołu miejskiego. 2. Opis stanu istniejącego Wydział Ksiąg Wieczystych zlokalizowany jest na parterze budynku Sądu Rejonowego , na zakończeniu traktu korytarzowego, przykrytego stropem kolebkowym ze sklepieniami krzyżowymi na wysokości okien. Pierwotnie dwa duże pomieszczenia , z których pierwsze zostało podzielone ścianką działową przylegają do dwóch pomieszczeń końcowych, w których znajduje się archiwum. Pomieszczenia znajdują się w dobrym stanie technicznym. Drzwi, z wyjątkiem drzwi do archiwum są drzwiami starymi ,odnowionymi z ościeżnicami stanowiącymi obłogę ościeży. Od strony korytarza ościeże posiadają stylizowane obłogi kamienne. Ściany wewnętrzne i zewnętrzne grubości od 40 - 42 cm. Pomieszczenia główne posiadają ok.4,0 m wysokość i przykryte są płaskimi , gładkimi stropami. Pomieszczenie referendarza powstało przez wydzielenie cz. traktu korytarzowego ścianą murowaną gr. ok. 25 cm. Podłogi korytarza gresowe , ułożone w karo. Podłogi wydziału - panele podłogowe. Oświetlenie stanowią kasetonowe świetlówki standard w pomieszczeniu archiwum. Oświetlenie ,ze względu na zmianę aranżacji wnętrz i dużą wysokość pomieszczeń , w stanie obecnym nie spełnia, poza archiwum wymogów . 3. Zakres prac adaptacyjnych obejmuje : A) prace rozbiórkowe na parterze : - wyburzenie ścianki dzielącej pomieszczenie referendarza od korytarza - wyburzenie ścianki dzielącej pomieszczenie duże na dwa mniejsze i ościeżnicy drzwiowej. - wypełnienie ubytków w posadzce pomieszczenia biura podawczego i sekretariatu. - demontaż oświetlenia - nie dotyczy archiwum - częściowy demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego - demontaż posadzki - nie dotyczy archiwum - demontaż sufitu gipsowo - kartonowego w pomieszczeniu kancelarii tajnej - demontaż drzwi w pomieszczeniu kancelarii tajnej B) roboty budowlane - usunięcie lokalne niewłaściwych powłok malarskich - wykucie bruzd dla nowej instalacji oświetleniowej - montaż nowej instalacji i osprzętu elektr. , gipsowanie bruzd i lokalne tynkowanie i gipsowanie ścian. - montaż kontuaru i ścianki szklonej biura podawczego - montaż ścianki szklonej oddzielającej hall sądu od biura podawczego - montaż konstrukcji wsporczej dla ścianek szklonych - montaż paneli podłogowych - malowanie - montaż ścianek szklonych - montaż oświetlenia - zamurowanie otworu w kancelarii tajnej - wykonanie podkonstrukcji sufitu gipsowo - kartonowego w kancelarii tajnej - montaż dwóch warstw płyt GKF gr. 2x15 mm , podzielonych blachą ocynk. gr. 10mm oraz montaż wełny mineralnej - montaż kraty zabezpieczającej okno kancelarii - montaż drzwi specjalnych w kancelarii tajnej - montaż instalacji niskoprądowych - gipsowanie , szpachlowanie i malowanie pomieszczenia kancelarii C) instalacje elektryczne słaboprądowe - wewnętrzna alarmowa i kontroli dostępu - wewnętrzna wykrywania i alarmu p. poż - strukturalna (cz. pasywna ) + urządzenie aktywne w gł. punkcie rozdz. D) klimatyzację pomieszczenia serwera 4. Roboty prowadzone będą w czynnym budynku . Wymaga się prowadzenia robót w sposób mało uciążliwy dla użytkownika. Wykonawca będzie mógł przebywać na terenie remontowanego obiektu przez wszystkie dni tygodnia za wyjątkiem niedziel w godzinach uzgodnionych z użytkownikiem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.22.00 - Instalowanie alarmów włamaniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 025zł (słownie złotych: siedemtysięcydwadzieściapięćzłotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: -1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, -1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego, - 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą aktualną przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego -wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (sierpień 2002- lipec 2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i posiadają dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót (referencje), c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 400 000 zł Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą wymaganych dokumentów - według kryterium spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp Zamawiający żąda złożenia: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z o.o., a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz.U.00.94.1037), c) w przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum), podmioty te są zobowiązane do ustanowienia pełnomocnika uprawnionego do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć), a także złożenia zapewnienia, że za wykonanie umowy będą odpowiadać solidarnie i że przed podpisaniem umowy z Zamawiającym zawrą umowę regulującą ich współpracę; d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, g) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 pzp. - załącznik nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (sierpień 2002- lipiec 2007) co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i daty oraz miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje), b) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności c) dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego), 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności cywilnej na kwotę co najmniej 400 000 zł 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z nr 87 z 2006 r. poz. 605). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie XI SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, pok. 431.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Poznaniu , Al. Marcinkowskiego 32, 60-967 Poznań, pok. 431.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Tebentafuspum w ramach Programu Lekowego B.163.FM Leczenie chorych na czerniaka błony naczyniowej oka
- Sadzenie drzew w pasach dróg powiatowych ZDP w Poznaniu.
- Przegląd, konserwacja, serwis systemu ESSER w kompleksie budynków szpitalnych przy ulicy Garbary 15 w Poznaniu
- Zorganizowanie i przeprowadzenie grup wsparcia dla rodzin adopcyjnych
- Zakup zestawu do badań wysiłkowych oraz bieżni
- AD/ZP/52/25 "Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP 8500 oraz blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz doktoranckich z podziałem na części (pakiety)".
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Konarskiego w Mielcu
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy: Cz. 1 - ul. Mickiewicza 27/163, Cz. 2 ul. Powązkowska 70/9, Cz.3 ul. Śmiała 24/1
- Rewitalizacja budynków użyteczności publicznej przy ul. Iłżecka 6 w Lipsku
- Adaptacja pomieszczeń na serwerownię w budynku nr 90 na potrzeby 1 WSZKzP SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Przebudowa stacji transformatorowej w budynku Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 7/10 we Wrocławiu
- "Budowa ujść wód podziemnych, przebudowa SUW oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków w gminie Ryki"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.