eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobroń › Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach Gminy Dobroń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-14

Dobroń: Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach Gminy Dobroń
Numer ogłoszenia: 136159 - 2016; data zamieszczenia: 14.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nakładek asfaltowych na drogach Gminy Dobroń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy fragmentów dróg gminnych wewnętrznych, polegających na wyrównaniu istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego i destruktu asfaltowego następnie wyrównanie mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu, w ul. Ogrodowej i Zielonej w Chechle Drugim Gmina Dobroń. W zakresie zamówienia zawiera się: Zakup masy wyrównawczej asfaltowej, asfaltobetonu stosowanego na drogach oraz emulsji asfaltowej, Dostarczenie materiałów na drogi w gminie wewnętrzne, wskazane przez Zamawiającego. Wbudowanie dostarczonego materiału, ułożenie i utwardzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 1Ilość dróg objętych zamówieniem wynosi: nakładka grubości 4 cm około 2910 m2 to jest: ul. Ogrodowa w Chechle Drugim l 365 m x 4 m x 4 cm (1460) m2 + 100 m2 =1560 m2) działka nr 219/1 obręb 3 Chechło Drugie na odcinku od ul. Lipowej do ul. Poprzecznej (włączenie w ul Lipową oraz 5 zjazdów w ulice boczne, regulacja skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 6 szt. regulacja włazów do studni kanalizacyjnych 7 szt. ul. Zielona w Chechle Drugim odcinek 325 m x 4,00 m x 4 cm (1300 m2 + 150 m2 = 1 450 m2) działka nr 212/13, 213/3, 382 obręb 3 Chechło Drugie połączenie z istniejącą nawierzchnią asfaltową ul. Zielonej zjazd w ul. Przejazdową, (wykonanie regulacji skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 2 szt. oraz regulacja 7 włazów do studni kanalizacyjnych), 2Remont nawierzchni ul. Ogrodowej obejmuje następujące czynności: wytyczenie krawędzi drogi w terenie. wyprofilowanie istniejącej nawierzchni ul. Ogrodowej od ul Lipowej do ul. Spacerowej poprzez zfrezowanie nadmiaru istniejącej nawierzchni asfaltowej (około 250 m 2) nadanie spadku podłużnego i poprzecznego, na dalszym odcinku od ul. Spacerowej do ul. Przejazdowej wyprofilowanie przy użyciu sprzętu drogowego poprzez nadanie profilu drogi dogęszczenie przy użyciu walca drogowego ( frez oraz nadmiar podbudowy posłuży do stabilizacji poboczy), skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,7 kg/m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni przy (użyciu rozkładarki do asfaltu) mieszanką mineralno-bitumiczną w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ilości 60 kg/m2 skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,5 kg/m2, ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm. ustabilizowanie poboczy na szerokości 70 cm przy wykorzystaniu materiałów z profilowania ulic, Remont nawierzchni na ul Zielonej, obejmuje następujące czynności: wytyczenie krawędzi drogi w terenie. wyprofilowanie nadanie spadków poprzecznych i podłużnych, dogęszczenie walcem drogowym istniejącego podłoża z kruszywa łamanego, (nadmiar kruszywa zostanie wykorzystany do stabilizacji poboczy), skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,7 kg/m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni przy (użyciu rozkładarki do asfaltu) mieszanką mineralno-bitumiczną w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ilości 60 kg/m2 skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,5 kg/m2, ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm. ustabilizowanie poboczy na szerokości 70 cm przy wykorzystaniu materiałów z profilowania ulic, Zjazdy w ulice boczne zostaną wykonane w promieniu R5 na odległość 3,5 m od krawędzi nowo położonej masy..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.46 - 45.23.31.46 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z - art. 22 ust.1 ustawy Pzp;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające ułożeniu nakładek asfaltowych o obszarze minimum 2500 m2 każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn. wykaz robót budowlanych - na zał. nr 2 oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z - art. 22 ust.1 ustawy Pzp;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń tj.; Wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - na zał.3 oraz oświadczenia o posiadaniu przez wskazane osoby wymaganych uprawnień- zał. 4 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z - art. 22 ust.1 ustawy Pzp;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dobron.ug.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu ul. 11 Listopada 9 pok.nr 1 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.