eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-27

Gorzyce: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 136148 - 2012; data zamieszczenia: 27.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 99032 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: - usługa demontażu, załadunku, transportu i utylizacji (lub przekazania do składowania) płyt azbestowych falistych i płaskich z obiektów budowlanych; - usługa załadunku, transportu i utylizacji (lub przekazania do składowania) płyt azbestowych falistych i płaskich z nieruchomości gruntowych na terenie Gminy Gorzyce. Szacunkowa ilość odpadów azbestowych przewidziana do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 227,74 Mg, w tym: - do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 216,34 Mg; - do załadunku, transportu i utylizacji ok. 11,40 Mg. Przez demontaż należy rozumieć usunięcie płyt azbestowych falistych lub płaskich ze wskazanych obiektów budowlanych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej winien zapewnić: - nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu budowy, - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi, - oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, Każdorazowe zdemontowanie, uporządkowanie i usunięcie odpadów azbestowych wymaga potwierdzenia kartą przekazania odpadu do utylizacji oraz oświadczeniem Wykonawcy zadania o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych. Karta przekazania odpadu oraz ww. oświadczenie Wykonawcy winno być sporządzone w trzech egzemplarzach (po jednym dla Wykonawcy, Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości). Koszty inwentaryzacji powierzchni dachu oraz koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania ważenia w momencie przekazania do utylizacji (lub składowania) lub dalszego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadanie będzie protokół końcowy ostatecznego odbioru zadania wraz ze zbiorczą kartą przekazania odpadów azbestowych z terenu Gminy Gorzyce oraz zbiorczym oświadczeniem o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych obejmujące swoją treścią cały zakres zadania. Zamawiający zastrzega, że zakres zadania może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wartości podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu każdorazowego zamiaru wysłania transportu odpadów na składowisko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w czynności ważenia odebranych odpadów oraz do wskazania dodatkowego miejsca ważenia na terenie Gminy Gorzyce lub w bezpośrednim sąsiedztwie, które odbędzie się na koszt Wykonawcy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi budowlanemu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71, poz. 649 z późn. zm.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Remontowo-Budowlana Ragar Radosław Rokosz, os. 100-lecia 35/16, 31-610 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116867,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94164,03

  • Oferta z najniższą ceną: 94164,03 / Oferta z najwyższą ceną: 144251,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.