eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-29

Gorzyce: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 99032 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: usługa demontażu, załadunku, transportu i utylizacji (lub przekazania do składowania) płyt azbestowych falistych i płaskich z obiektów budowlanych usługa załadunku, transportu i utylizacji (lub przekazania do składowania) płyt azbestowych falistych i płaskich z nieruchomości gruntowych na terenie Gminy Gorzyce. Szacunkowa ilość odpadów azbestowych przewidziana do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 227,74 Mg, w tym: do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 216,34 Mg, do załadunku, transportu i utylizacji ok. 11,40 Mg. Przez demontaż należy rozumieć usunięcie płyt azbestowych falistych lub płaskich ze wskazanych obiektów budowlanych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej winien zapewnić: nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi, oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, Każdorazowe zdemontowanie, uporządkowanie i usunięcie odpadów azbestowych wymaga potwierdzenia kartą przekazania odpadu do utylizacji oraz oświadczeniem Wykonawcy zadania o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych. Karta przekazania odpadu oraz ww. oświadczenie Wykonawcy winno być sporządzone w trzech egzemplarzach (po jednym dla Wykonawcy, Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości). Koszty inwentaryzacji powierzchni dachu oraz koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania ważenia w momencie przekazania do utylizacji (lub składowania) lub dalszego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadanie będzie protokół końcowy ostatecznego odbioru zadania wraz ze zbiorczą kartą przekazania odpadów azbestowych z terenu Gminy Gorzyce oraz zbiorczym oświadczeniem o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych obejmujące swoją treścią cały zakres zadania. Zamawiający zastrzega, że zakres zadania może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wartości podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu każdorazowego zamiaru wysłania transportu odpadów na składowisko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w czynności ważenia odebranych odpadów oraz do wskazania dodatkowego miejsca ważenia na terenie Gminy Gorzyce lub w bezpośrednim sąsiedztwie, które odbędzie się na koszt Wykonawcy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi budowlanemu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71, poz. 649 z późn. zm.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się możliwość udzielenia do 10% zamówień uzupełniających o zakresie tożsamym do podstawowego przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi a) ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę, zgodnie z art. 17 ust. 1, art. 19 i art.21 ustawy o odpadach lub b) ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zgodnie a art.17 ust.1a, art.21b ustawy o odpadach oraz c) ważną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez Starostę właściwego ze względu na miejsce odpowiednio zbierania odpadów bądź siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje odebranie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie co najmniej 100 Mg odpadów zawierających azbest.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Ważna decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę, zgodnie z art. 17 ust. 1, art. 19 i art.21 ustawy o odpadach lub b) ważna decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zgodnie a art.17 ust.1a, art.21b ustawy o odpadach oraz c) ważna decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez Starostę właściwego ze względu na miejsce odpowiednio zbierania odpadów bądź siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji jeżeli zmiana jest konieczna z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 4 sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.