Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-29
Gorzyce: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 99032 - 2012; data zamieszczenia: 29.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Gorzyce w 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: usługa demontażu, załadunku, transportu i utylizacji (lub przekazania do składowania) płyt azbestowych falistych i płaskich z obiektów budowlanych usługa załadunku, transportu i utylizacji (lub przekazania do składowania) płyt azbestowych falistych i płaskich z nieruchomości gruntowych na terenie Gminy Gorzyce. Szacunkowa ilość odpadów azbestowych przewidziana do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 227,74 Mg, w tym: do demontażu, załadunku, transportu i utylizacji ok. 216,34 Mg, do załadunku, transportu i utylizacji ok. 11,40 Mg. Przez demontaż należy rozumieć usunięcie płyt azbestowych falistych lub płaskich ze wskazanych obiektów budowlanych. Wykonawca w ramach oferowanej ceny ofertowej winien zapewnić: nadzór osoby odpowiedzialnej za organizację wykonywanych robót i zabezpieczenie placu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub związanych z nimi, oczyszczenie terenu z pyłu azbestowego, Każdorazowe zdemontowanie, uporządkowanie i usunięcie odpadów azbestowych wymaga potwierdzenia kartą przekazania odpadu do utylizacji oraz oświadczeniem Wykonawcy zadania o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych. Karta przekazania odpadu oraz ww. oświadczenie Wykonawcy winno być sporządzone w trzech egzemplarzach (po jednym dla Wykonawcy, Zamawiającego oraz właściciela nieruchomości). Koszty inwentaryzacji powierzchni dachu oraz koszty ważenia wyrobów zawierających azbest ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania ważenia w momencie przekazania do utylizacji (lub składowania) lub dalszego zagospodarowania. Podstawą do wystawienia faktury za wykonane zadanie będzie protokół końcowy ostatecznego odbioru zadania wraz ze zbiorczą kartą przekazania odpadów azbestowych z terenu Gminy Gorzyce oraz zbiorczym oświadczeniem o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z zachowaniem przepisów odrębnych obejmujące swoją treścią cały zakres zadania. Zamawiający zastrzega, że zakres zadania może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w stosunku do wartości podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia Zamawiającemu każdorazowego zamiaru wysłania transportu odpadów na składowisko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa w czynności ważenia odebranych odpadów oraz do wskazania dodatkowego miejsca ważenia na terenie Gminy Gorzyce lub w bezpośrednim sąsiedztwie, które odbędzie się na koszt Wykonawcy. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zgłoszenie zamiaru przeprowadzenia prac polegających na usunięciu wyrobów zawierających azbest właściwemu organowi budowlanemu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71, poz. 649 z późn. zm.).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się możliwość udzielenia do 10% zamówień uzupełniających o zakresie tożsamym do podstawowego przedmiotu zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi a) ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę, zgodnie z art. 17 ust. 1, art. 19 i art.21 ustawy o odpadach lub b) ważną decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zgodnie a art.17 ust.1a, art.21b ustawy o odpadach oraz c) ważną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez Starostę właściwego ze względu na miejsce odpowiednio zbierania odpadów bądź siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje odebranie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, łącznie co najmniej 100 Mg odpadów zawierających azbest.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22. ust. 1 Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Ważna decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydaną przez Starostę, zgodnie z art. 17 ust. 1, art. 19 i art.21 ustawy o odpadach lub b) ważna decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami wydaną przez Marszałka Województwa właściwego według miejsca siedziby lub zamieszkania wytwórcy odpadów zgodnie a art.17 ust.1a, art.21b ustawy o odpadach oraz c) ważna decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane przez Starostę właściwego ze względu na miejsce odpowiednio zbierania odpadów bądź siedziby lub zamieszkania transportującego odpady, zgodnie z art. 28 ustawy o odpadach.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji jeżeli zmiana jest konieczna z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, pokój nr 4 sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI GORZYCE
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu ZM "Obra""
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest w gospodarstwach rolnych z terenu Gminy Wolbrom"
- Usuwanie azbestu z gospodarstw rolnych z terenu Gminy Kawęczyn
- "Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej obiektów mienia gminnego z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii"
- Demontaż, transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z posesji na terenie Gminy Warta
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.