Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-20
Lubin: Remont części istniejącego ogrodzenia z płyt betonowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Szklarach Górnych
Numer ogłoszenia: 136123 - 2008; data zamieszczenia: 20.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych, Szklary Górne 51c, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 849 73 00, fax 0-76 849 73 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw-szklarygorne.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części istniejącego ogrodzenia z płyt betonowych w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Szklarach Górnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót remontowych ogrodzenia Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Szklarach Górnych: - rozbiórka istniejącego ogrodzenia z elementów betonowych prefabrykowanych w zakresie jak w projekcie, - wymurownie muru z cegły nawiązującego charakterem do pozostałego ogrodzenia, - tynkowanie i malowanie muru, - wykonanie opaski zabezpieczającej przed zawilgoceniem.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: --1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału a w szczególności: --1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie robót objętych zamówieniem oraz niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.1, 2.2,2.3,2.4 --1.2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót objętych zamówieniem oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.5, 2.6,2.7,2.8,2.9. --1.3.Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt.2.10., 2.11. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: --1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału a w szczególności: --1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie robót objętych zamówieniem oraz niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.1, 2.2,2.3,2.4 --1.2.Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie robót objętych zamówieniem oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt. 2.5, 2.6,2.7,2.8,2.9. --1.3.Wykonawca powinien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca spełni warunek poprzez załączenie do oferty dokumentów wymienionych w pkt.2.10., 2.11. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia lub ,,nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie przez wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.5.Wykaz wykonanych minimum 3 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- 3 robót w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. 2.6. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia. 2.7.Wskazanie innych podmiotów - podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. 2.8.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2.9. Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 2.10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.11. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych. 2.12.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wykonawca potwierdza w formularzu ofertowym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-lubin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych, Szklary Górne 51c, 59-300 Lubin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szklarach Górnych - sekretariat Ośrodka, pok.nr.1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego wraz z osprzętem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE NA RZECZ GMINY LUBIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W OKRESIE OD 01.01.2026 - 31.12.2026.
- Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług w postaci schronienia w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym z usługami opiekuńczymi dla podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegnącej śladem działki 20/61 ul. Andromedy w Osieku.
- Zakup i dostawa koparko - ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- "ŚWIADCZENIE USŁUG DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIĘBIORSTWA OCZYSZCZANIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LUBINIE W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ"
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





